دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

ساخت کاردستی با کاغذ با ایده های خلاقانه و جدید

  • یلدا محمدی
  • ۱۲ مهر ۱۳۹۴
  • ۰

ایده هایی جذاب و متنوع برای ساخت کاردستی با کاغذ های مختلف و راهکارهایی ساده و کاربردی برای ساخت کاردستی های مختلف که می توانید این آموزش های جالب را در ادامه مشاهده فرمایید

با یادگیری ساختن کاردستی با کاغذ می توانید به راحتی و با کمترین امکانات زیباترین کاردستی ها را تهیه نمایید و مورد استفاده قرار دهید. برای درست کردن این سبک کاردستی ها نیاز به ابزار خاصی ندارید و با کمی خلاقیت و ابتکار می توان کاردستی های مختلفی تهیه نمایید. در این مقاله قصد داریم شما را با آموزشی متنوع و زیبا برای ساخت کاردستی های جذاب با کاغذ آشنا نماییم. تا پایان همراه ما باشید.

نحوه ساخت کاردستی با کاغذ زیبا و متنوع:

آموزش ساختن کاردستی با کاغذ که در این مطلب ارائه می دهیم مربوط به نوعی فرفره کاغذی است که می توانید آن را با انواع کاغذهای ساده، رنگی و حتی خط دار برای بچه ها تهیه نمایید و مورد استفاده قرار دهید. این کاردستی کودک زیبا علاوه بر اینکه می تواند وسیله ایی برای بازی و سرگرمی بچه ها باشد، ایده خوبی برای تزیین اتاق کودک است و می توانید آن را در ابعاد و رنگ های مختلف تهیه نمایید و برای تزیین دیوار های ساده به کار ببرید. در ادامه نحوه تهیه این کاردستی زیبا را مشاهده می فرمایید.

خلاقیت با کاغذ برای کودکان

برای شروع تکه کاغذی برداشته و از آن مربعی در سایز دلخواه برش بزنید و آن را همانگونه که در تصویر آخر ملاحظه می فرمایید تا بزنید.

ساخت فرفره با کاغذکاردستی با کاغذساخت کاردستی

در این مرحله کاغذ تا شده را برش بزنید، قصد ما این است که چهار گوشه مربع به فاصله چند سانتیمتر تا مرکز برش بخورد. بعد از ایجاد برش ها آن را مطبق تصویر زیر با سوراخ کنید.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

ساخت کاردستی با کاغذ و مقواکاردستی با کاغذرنگیکاردستی جدید با کاغذ

در این مرحله از ساختن کاردستی با کاغذ با استفاده از پونز یا سوزن ته گرد هر یک چهار گوشه را به مرکز متصل نمایید.

آموزش کاردستی در منزلکاردستی کودک با کاغذ

حالا یک نی نوشابه و یا چوب باریک را از پشت کار، به کمک پونز به کاردستی متصل نمایید. در صورتی که از این کاردستی به عنوان دکوری استفاده می کنید می توانید از نی نوشابه و حتی برش های باریک کاغذ یا مقوا استفاده نماید، اما در صورتی که کاربردهای دیگری دارد و تصمیم دارید آن را مورد استفاده قرار دهید بهتر است از وسایل مقاوم تری از جمله چوب استفاده نمایید. در ادامه نمونه تکمیل شده این کاردستی زیبا را مشاهده می فرمایید.

ساخت کاردسنی جدیدساخت فرفره کاغذی

مدل های متنوع کاردستی با کاغذ :

با به کار گیری آموزش بالا و استفاده از کمی خلاقیت و ابتکار می توانید مدل های مختلف و زیبایی از این سبک کاردستی با کاغذ را تهیه نمایید. در ادامه مدل های متنوع انواع فرفره های کاغذی و کاربردهای جالب و زیبای آن را مشاهده می فرمایید. که هر یک از این تصاویر می توانند ایده جالب و جذابی برای ساختن کاردستی با کاغذ باشند.

ساخت کاردستی با کاغذساخت کاردستی با کاغذساخت فرفره کاغذیساخت فرفره با کاغذ رنگیکاردستی با کاغذ برای کودکانکاردستی با کاغذرنگیکاردستی کودک با کاغذساخت کاردستی جدیدساخت کاردستی با کاغذساخت کاردستی جدیدساخت کاردستی کودکخلاقیت با کاغذ

امیدواریم از آموزش کاردستی با کاغذ برای کودکان لذت برده باشید و حتما این کاردستی زیبا و جذاب را در منزل و همچنین مهد کودک ها تهیه نمایید و مورد استفاده قرار دهید. موفق باشید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *