دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

مدل های گریم دخترانه زیبا و حرفه ای با متدهای جدید سال

  • ندا خوشرو
  • ۲ دی ۱۳۹۶
  • ۰

در این مطلب آموزش گریم دخترانه در ۱۰ مرحله ساده به همراه مدل هایی از گریم صورت دخترانه را مشاهده کردید که امیدواریم با کمک این مطلب آموزشی و با ایده گرفتن از مدل ها بتوانید صورت خود را به زیباترین شکل برای مهمانی ها و مجالس مختلف گریم کنید.

اغلب خانم ها تمایل دارند در سنین جوانی و نوجوانی با کمک آرایش صورت تغییرات مثبتی را در چهره خود ایجاد کنند. گریم مناسب دختران از انواع روش های آسان برای ایجاد تغییرات در چهره دختر خانم های جوان است و شما می توانید با استفاده از روش های گریم چهره ای زیبا و بدون نقصی را داشته باشید.

آرایش صورت مناسب دختران بهتر است از بین مدل های ساده و لایت انتخاب شود همچنین شما می توانید با کمک گریم صورت برای دختران عیب های موجود در چهره خود را تا حدودی بپوشانید و زیباتر از همیشه به نظر برسید.

گریم دخترانه

آموزش گریم دخترانه به صورت مرحله به مرحله

۱. برای داشتن یک آرایش دخترانه لایت و میکاپ دخترانه نباید از کرم پودر و کرم های براق و روشن استفاده کنید زیرا استفاده از این کرم ها باعث می شود که رنگ پوست شما غیر طبیعی به نظر برسد. بهتر است کرم پودر و یا کرم را با توجه به رنگ پوست خود انتخاب کنید. همچنین برای گریم صورت بهتر است از قلم موهای مناسب استفاده نمایید.

آموش گریم دخترانه به صورت مرحله به مرحله

۲. ابتدا با کمک کرم لکه های موجود در پوست خود را بپوشانید.

گریم صورت دخترانه

  •  آرون گروپس

سپس برای یکسان سازی پوست صورت از پودرهای مخصوص استفاده کنید می توانید با کمک یک برس پهن و مناسب پودر مخصوص پوشاننده صورت را روی همه قسمت های صورت خود بزنید.

مدل آرایش دخترانه ملایم

۳. در مرحله بعدی  گریم مناسب دختران می توانید با کمک قلم مویی نازک و یا با استفاده از پودرهای فشرده به رنگ دودی و یا مشکی خط چشمی باریک را در روی پلک بالایی چشم هایتان بکشید توجه داشته باشید که خط چشم نباید از چشم بیرون بزند و علاوه بر این مدل خط چشم برای دختران بهتر است شکلی طبیعی داشته باشید.

آموزش کشیدن خط چشم

نحوه کشیدن خط چشم

۴. بعد از کشیدن خط چشم می توانید با کمک رنگ های مات سایه روی پلک بالایی چشم هایتان سایه بزنید. توجه داشته باشید که استفاده از سایه چشم در آرایش های دخترانه اختیاری است.

نحوه زدن سایه چشم دخترانه

۵. زدن ریمل مرحله بعدی گریم مناسب دختران است. با کمک ریمل بدون خورده مژه می توانید به مژه های خود حالت و فرم زیبایی بدهید. برای زدن ریمل به مژه ها ابتدا از عرض مژه ها شروع به زدن ریمل کنید سپس مژه های بالایی را از قسمت طول ریمل بزنید.

زدن ریمل

۶. آرایش ابروها و مرتب کردن آن ها مهم ترین بخش از گریم صورت است زیرا ابروها قاب چشم ها هستند و هر چقدر حالت و فرم آن ها زیباتر باشد چشم های شما جذاب و گیراتر به نظر می رسند. برای آرایش ابروها ابتدا آن ها را به سمت بالا شانه بزنید سپس ابروها را با کمک انگشتان به طرف بالا بکشید و حالت دهید.
۷. برای زدن رژگونه ابتدا گونه هایتان را به سمت داخل بکشید سپس روی نقاط فرو رفته را با کمک برس پهن و مخصوص رژگونه به سمت بالا رژگونه بزنید.

نحوه زدن رژگونه

۸. بعد از زدن رژگونه با کمک برس مخصوص پودر پوشاننده رژگونه را محو کنید و برس را روی همه نقاط صورت و پشت چشم ها بکشید تا رنگ صورت و رنگ  رژگونه با یکدیگر ترکیب شوند.
۹. در این مرحله می توانید با کمک رژلب و یا برق لب زیبایی گریم صورتتان را چند برابر کنید.

مراحل آرایش صورت دخترانه آموزش مرحله به مرحله گریم صورت

۱۰. با استفاده از پودر فیکس نیز می توانید آرایش صورت خود را تثبیت کنید.

مدل گریم ساده دخترانه

مدل گریم صورت مناسب دختران

برای گریم صورت دختران بهتر است از سایه و رژگونه و رژلب با رنگ ملایم و مات استفاده کنید. توجه داشته باشید که کشیدن خط چشم و سایه در گریم صورت دختران اختیاری است و شما می توانید در صورت تمایل با کمک سایه چشم و خط چشم مدل میکاپ زیباتری داشته باشید. در ادامه انواع مدل گریم دختران با جدیدترین متدهای آرایش صورت روز دنیا را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این مدل ها مورد توجه تان قرار بگیرند.

مدل آرایش دخترانه مدل آرایش صورت زیبا دخترانه مدل آرایش صورت دخترانه مدل گریم صورت آموزش گریم صورت دخترانه مدل آرایش لایت دخترانه مدل آرایش صورت شیک دخترانه مدل آرایش صورت شیک و زیبا دخترانه آرایش ملایم دخترانه مدل آرایش زیبا و شیک دخترانه مدل میکاپ دخترانه گریم دخترانه

در این مطلب با مراحل گریم دختران آشنا شدید که امیدواریم با کمک این چند مرحله بتوانید تغییرات مثبتی را در چهره خود ایجاد کنید. در صورت تمایل می توانید برای مشاهده انواع مدل های آرایش دخترانه کلیک کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *