دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

با یکی از فروشگاه های تاسیسات سرمایشی و گرمایشی ایران آشنا شوید

  • ندا خوشرو
  • ۲۷ آذر ۱۳۹۶
  • ۰

وب سایت گرم گاه یکی از بزرگترین وارد کننده های تجهیزات گرمایشی و سرمایشی در ایران است که این وب سایت در زمینه ارائه خدمات رسانی و فروش تجهیزات تاسیساتی و چیلر فعالیت می کند. 

برای ایجاد فضایی آرامش بخش و مطبوع در ساختمان ها بهتر است در انتخاب سیستم های گرمایشی و سرمایشی دقت لازم را داشته باشید. امروزه فروشگاه های کوچک و بزرگ فراوانی در زمینه ارائه خدمات و فروش تجهیزات گرمایشی و سرمایشی فعالیت می کنند که فروشگاه گرم گاه را می توان یکی از معتبرترین این فروشگاه ها تلقی کرد.

یکی از مهم ترین بخش های طراحی تاسیسات مکانیکی در هر ساختمانی انتخاب صحیح سیستم های گرمایشی و سرمایشی است زیرا اگر همه محاسبات برای طراحی تاسیسات مکانیکی به درستی انجام شود و در نهایت دستگاه های سرمایشی و گرمایشی به درستی انتخاب نشوند همه تاسیسات مکانیکی ساختمان تحت الشعاع قرار می گیرد و شما به نتیجه دلخواه خود نمی رسید.

گرم گاه

معرفی خدمات و محصولات وب سایت گرم گاه

برای داشتن آرامش و آسایش بیشتر در فضای ساختمان های تجاری و اداری و مسکونی و … بهتر است در طراحی و انتخاب سیستم گرمایشی و سرمایشی دقت لازم را به خرج دهید تا فضای مورد نظر شما در هر فصلی از نظر آب و هوا مطبوع باشد.

بهتر است سیستم های گرمایشی و سرمایشی را از وب سایت های معتبر نظیر وب سایت گرم گاه خریداری کنید تا از نحوه عملکرد و درستی آن ها مطئمن باشید.

کولر گازی
تاسیسات گرمایشی و سرمایشی دارای سه نوع سیستم تهویه نظیر تهویه طبیعی و تهویه مکانیکی و تهویه ترکیبی هستند که در تهویه ترکیبی از ترکیب دو نوع سیستم تهویه طبیعی و مکانیکی استفاده می شود.
فن کوئل و چیلر و کولرگازی از کاربردی ترین سیستم های گرمایشی و سرمایشی هستند و شما می توانید با کمک این سیستم های گرمایشی و سرمایشی هوایی مطبوع را در فضای منزل خود و یا ساختمای های اداری و تجاری و … در فصل های تابستان و زمستان ایجاد کنید.
چیلر از انواع دسنگاه های خنک کننده است و به وسیله این دستگاه هوای خنک وارد محیط مورد نظر می شود. چیلرها به دو دسته چیلر جذبی و چیلر تراکمی تقسیم بندی می شوند.

گرم گاه

فن کوئل یکی دیگر از سیستم های گرمایشی و سرمایشی است که از آن برای ایجاد هوایی مطبوع در ساختمان های صنعتی و مسکونی و تجاری استفاده می شود.

گرم گاه گرم گاه

کولرگازی یکی دیگر از تجهیزات گرمایشی و سرمایشی است که از آن برای تامین سرما و بعضا گرما در ساختمان های مختلف استفاده می شود.

کولر گازی

در این مطلب انواع محصولات گرمایشی و سرمایشی وب سایت گرم گاه را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار دادیم. در صورت تمایل می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت (‌www.garmgah.com) مراجعه کنید.

اطلاعات تماس

آدرس : خ طالقانی – خ بهار جنوبی – پلاک 120 – ساختمان بهار – طبقه 2 – واحد 9
شماره تماس : 88347614 – 86071972 – 88325433 – 88340293 – 88328993

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *