دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

راهنمای آرایش صورت سبزه برای جذابیت بیشتر

  • ندا خوشرو
  • ۱۶ شهریور ۱۴۰۰
  • ۰

در این مطلب آموزش آرایش پوست سبزه به همراه مدل هایی از این میکاپ را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار می دهیم که امیدواریم از مشاهده این مدل ها نهایت لذت را ببرید.

پوست های تیره برای میکاپ کردن مزایای زیادی دارند و شما می توانید برای میکاپ صورت سبزه از انواع مدل آرایشهای تیره و روشن استفاده نمایید. توجه داشته باشید که بهتر است برای پوست سبزه از مدل آرایشهای لایت و ملایم استفاده کنید تا چهره تان جذاب تر به نظر برسد، در ادامه مطلب علاوه بر اینکه شما عزیزان را با ترفند میکاپ پوست سبزه آشنا خواهیم کرد، نمونه هایی از میکاپ آرایش صورت را در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد.

رنگ پوست سبزه یکی از زیباترین رنگ پوست ها در دنیا است و خانم هایی که پوست آن ها سبزه است جذاب تر به نظر می رسند. اگر شما تمایل دارید چهره تان جذاب و گیراتر به نظر برسد بهتر است از انواع مدل میکاپ صورت سبزه برای میکاپ صورت خود استفاده کنید.

مدل آرایش زنانه

آموزش آرایش صورت سبزه

توجه داشته باشید که علاوه بر فرم صورت٬ رنگ پوست یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار روی انتخاب مدل میکاپ شما است. خانم هایی که پوست سبزه دارند بهتر است در انتخاب رنگ لاک برای پوست سبزه و رنگ رژلب برای پوست سبزه و مدل میکاپ صورت سبزه دقت لازم را به خرج دهند. در ادامه آموزش میکاپ صورت برای پوست سبزه به همراه مدل هایی از میکاپ پوست سبزه زنانه و دخترانه را مشاهده خواهید کرد.

مدل آرایش صورت

آموزش مرحله به مرحله میکاپ پوست سبزه

برای اینکه پوست شما زیرسازی مناسبی داشته باشد بهتر است از کرم پودر مناسبی استفاده کنید. کرم پودر های عسلی و طلایی از انواع کرم پودرهای مناسب برای پوست سبزه هستند. توجه داشته باشید که کرم پودرهایی که دارای توناژ آبی و یا صورتی هستند برای میکاپ کردن پوست سبزه نمی توانند انتخاب مناسبی باشند.

آرایش صورت سبزه
اگر پوست شما صاف است نیازی به استفاده از کانسیلر ندارید ولی اگر روی پوستتان جای لک و جوش است بهتر است از کانسیلر برای پوشاندن جای جوش و لک استفاده کنید. توجه داشته باشید که کانسیلرهایی که توناژ صورتی و هلویی دارند برای خانم ها با پوست سبزه می توانند انتخاب ایده آلی باشند.

  •  آرون گروپس

کانسیلر مناسب برای پوست سبزه
رژگونه یکی دیگر از مراحل آرایش پوست سبزه است. رژگونه هایی که رنگ تیره ای نظیر صورتی و قهوه ای دارند برای پوست های سبزه مناسب هستند و این رنگ رژگونه ها به پوست سبزه درخشش و برجستگی مناسبی می دهند.

رژگونه مناسب برای پوست سبزه
برای برجسته کردن پوست سبزه همچنین می توانید از تکنیک هایلایت استفاده کنید. می توانید برای هایلایت کردن پوست سبزه از رنگ های نقره ای و طلایی استفاده نمایید. توجه داشته باشید که همزمان با هایلایت کننده از کرم و یا پودرهای برنزه برای ایجاد تضاد روی پوست استفاده می شود و از آنجایی که پوست های سبزه رنگ برنزه ای دارند دیگر نیازی به استفاده از کرم و پودرهای برنزه نیست.
میکاپ چشم یکی از مهم ترین مراحل در میکاپ پوست سبزه است و اگر شما تمایل دارد آرایشی طبیعی داشته باشید بهتر است از ریمل و خط چشم مشکی برای میکاپ کردن چشم های خود استفاده کنید. سایه ها با رنگ ها و توناژهای آبی و بنفش و سبز برای میکاپ کردن چشم های شما می تواند انتخابی ایده آل باشد.

سایه چشم مناسب برای پوست سبزه
خانم هایی که پوستی سبزه دارند بهتر است از رژلب های کمرنگ برای میکاپ لب های خود استفاده کنند. رژ لب صورتی کمرنگ یا رژلب هایی که رنگ آن ها به رنگ لب نزدیک تر است از انواع رنگ های مناسب برای میکاپ پوست سبزه است. رژلب قرمز نیز برای خانم ها با پوست سبزه انتخاب ایده آل و مناسبی است.

رژ لب مناسب برای پوست سبزه

رژ لب مناسب برای پوست سبزه

مدل میکاپ مناسب برای پوست سبزه

همانطور که می دانید افراد دارای رنگ های پوست مختلفی هستند از این رو طریقه آرایش کردن آن نیر متفاوت می باشد، در زمان آرایش کردن علاوه بر رنگ پوست به شکل صورت نیز باید توجه خاصی داشته باشید یکی از رنگ های پوست های جذاب، پوست سبزه می باشد که دارای جذابیت خاصی می باشد و اعلب افرادی که پوست سبزه دارند دارای موهای مشکی و مژه های پری نیز هستند و آرایش کردن این دسته از افراد نیز به مهارت ویژه ای نیاز است تا ظاهری زیبا و جذاب داشته باشند.

رنگ پوست سبزه نیز مانند دیگر رنگ پوست ها باید در زمان خرید لوازم آرایش دقت داشته باشید تا ظاهری جذاب و زیبا داشته باشید، در ادامه مطلب نمونه هایی از میکاپ آزایش پوست سبزه را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم تا با ایده گرفتن از آن بتوانید میکاپ بی نظیری داشته باشید، اگر از مدل میکاپ مناسب برای پوست سبزه خود استفاده کنید چهره ای زیبا و منحصر به فردی پیدا می کنید بنابراین بهتر است در انتخاب رنگ های به کار برده شده در میکاپ پوست خود دقت لازم را داشته باشید. در ادامه تصاویری از انواع مدل میکاپ صورت سبزه را ملاحظه خواهید کرد.

مدل آرایش برای پوست سبزه

مدل میکاپ برای پوست سبزه

مدل آرایش دخترانه برای پوست سبزه

مدل آرایش پوست سبزه

مدل آرایش صورت

مدل آرایش لایت برای پوست سبزه

آرایش صورت زنانه

آرایش صورت سبزه

مدل آرایش صورت زیبا

مدل آرایش جدید

مدل آرایش دخترانه برای پوست سبزه

آرایش مناسب برای خانم های سبزه پوست

میکاپ صورت سبزه

میکاپ شیک برای سبزه پوست ها

جذابیت چهره سبزه با میکاپ خاص

آرایش پوست سبزه

مدل میکاپ شیک برای سبزه پوست ها

زیبا شدن صورت سبزه با میکاپ مناسب

آرایش مناسب خانم های سبزه پوست

میکاپ شیک برای پوست سبزه

آرایش خانم های سبزه

آرایش زیبا برای پوست سبزه

آرایش صورت سبزه با جذابیت منحصر به فرد

آرایش صورت سبزه با جذابیت خاص

شیک ترین مدل آرایش صورت سبزه

میکاپ مناسب برای سبزه پوست ها

در این بخش از آرایش صورت آموزش آرایش پوست سبزه را مشاهده کردید که امیدواریم با کمک این مطلب آموزشی بتوانید آرایشی مناسب را روی پوست سبزه و برنزه خود داشته باشید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *