دسته ها
پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

آموزش آرایش چشم دودی با متدهای جدید و روز

  • ندا خوشرو
  • ۷ مرداد ۱۳۹۹
  • ۰

در این مطلب آموزش چشم دودی با جدیدترین متدهای آرایشی روز دنیا را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار می دهیم که امیدواریم از مشاهده این مدل آموزش نهایت لذت را ببرید.

میکاپ چشم دودی از انواع میکاپ های زیبا و جذاب است و اگر شما تمایل دارید میکاپ چشم هایتان بی نظیر و خاص باشد بهتر است از این مدل میکاپ استفاده نمایید تا چشم هایتان زیبا و گیراتر به نظر برسد.

میکاپ چشم دودی، آرایش چشم ملایم و آرایش چشم ساده از انواع مدل آرایش های زیبا و شیک چشم هستند و اگر شما تمایل دارید برای مهمانی ها و مجالس مختلف چشم هایتان آرایشی بی نظیر داشته باشند بهتر است از این مدل ها استفاده نمایید.

مدل آرایش شیک و زیبا چشم

مدل آرایش چشم دودی با جدیدترین متدهای آرایشی روز دنیا

ابتدا پلک چشم هایتان را به صورت کامل تمیز کنید تا پلک هایتان هیچ چربی نداشته باشند سپس روی قسمت بیرونی پلک ها و استخوان زیر ابروهایتان سایه رنگ خاکستری را پخش کنید. توجه داشته باشید که سایه را باید از قسمت بیرون به داخل چشم و تا قسمت وسط پلکهایتان به آرامی فید نمایید. برای اینکه میکاپ چشم هایتان زیبایی داشته باشد کشیدن سایه را تا دم ابروهایتان ادامه دهید سپس خط چشمی نسبتا پهن بکشید و قسمت بیرونی پلک هایتان را تیره تر کنید. با کمک مداد چشم گوشه خارجی چشم هایتان را شروع به کشیدن کنید و خط چشم زیر چشم هایتان را از مدل پهن به باریک بکشید با این مدل سایه کشیدن چشم هایتان کشیده و درشت تر به نظر می رسد. با کمک سایه چشم پلک پایینی چشم هایتان را تا وسط تیره تر کنید توجه داشته باشید که تیرگی پلک پایین چشم هایتان به سلیقه شخصی شما بستگی دارد.

آموزش میکاپ چشم دودی

مدل های میکاپ چشم دودی زنانه و دخترانه

اگر شما تمایل دارید میکاپ چشم هایتان بی نظیر و شیک باشد بهتر است از انواع مدل های میکاپ چشم الگوبرداری کنید سپس با کمک این مدل ها چشم هایتان را به زیبایی میکاپ کنید. در ادامه تصاویری از انواع مدل میکاپ چشم دودی زنانه و دخترانه با جدیدترین متدهای آرایشی روز دنیا را در مشاهده خواهید کرد که امیدواریم از مشاهده این مدل ها نهایت لذت را ببرید و بتوانید با ایده گرفتن از آن ها چشم هایتان را به زیباترین شکل ممکن میکاپ کنید و در مهمانی ها و مجالس چهره ای جذاب و ایده آل داشته باشید.

مدل آرایش چشم مدل آرایش زیبا چشم مدل آرایش زیبا و شیک چشم مدل آرایش چشم شیک و زیبا آموزش مدل آرایش چشم دودی آموزش آرایش چشم دودی زیبا و جذاب آموزش مرحله به مرحله میکاپ چشم دودی آرایش چشم مدل زیبا و شیک آرایش چشم مدل میکاپ چشم مدل آرایش چشم زنانه دودی مدل میکاپ چشم دودی

  •  آرون گروپس

تصاویری از میکاپ چشم دودی طلایی

میکاپ زیبا و جذاب چشمها تاثیر زیادی در زیبایی و جذابیت میکاپ صورت می گذارد، در تصاویر بالا مدلهایی از میکاپ و سایه چشم دودی را ملاحظه کردید که یکی از انواع مدلهای آرایشی پرطرفدار و زیبا می باشد، حال در این قسمت قصد داریم گلچینی از میکاپ چشم دودی طلایی که بسیار جذاب و خاص می باشد را در اختیارتان قرار دهیم، جالب است بدانید که این مدل سایه چشم می تواند جایگزین مناسبی برای میکاپ چشم کلاسیک باشد، حال در صورتی که این مدل آرایشی همراه با اکلیل و به صورت براق کشیده شود، قطعا جلوه ای برجسته و زیباتر خواهد داشت. در ادامه شما را با مدلهای آرایشی زیبا و جدید سایه چشم دودی طلایی آشنا می کنیم. همچنین در صورت تمایل برای مشاهده آرایش چشم های خمار و آرایش چشم لایت می توانید بر روی لینک های مربوطه کلیک کنید.

آرایش چشم دودی جذاب

میکاپ چشم دودی طلایی دارای مدلهای مختلفی است که می توان آن را درست در قسمت مرکزی پلک و یا در گوشه داخلی، همچنین در زیر خط چشم استفاده کرد، این مدل سایه چشم اگرچه طرفداران زیادی دارد اما بهتر است با توجه به رنگ چشم انتخاب شود، از آنجا که رنگ زرد و طلایی تاثیر زیادی در جذابیت و گیرایی چشمان قهوه ای دارد، بنابراین انتخاب سایه چشم طلایی برای چشمان قهوه ای عسلی می تواند بهترین گزینه باشد، حال در صورتی که علاقمندید رنگ چشم شما نمایان تر بوده و گیرایی بیشتری داشته باشد، می توانید در کنار رنگ طلایی از رنگ دودی نیز برای میکاپ زیبای چشمان خود استفاده کنید، در اینجا دعوت می نماییم مدلهای مختلف میکاپ چشم دودی طلایی را مشاهده کنید.

میکاپ چشم دودی دخترانه و زیبا

انواع میکاپ چشم دودی

سایه چشم دودی

مدل میکاپ چشم زیبا

میکاپ چشم طلایی دودی

تصاویری از میکاپ چشم دودی

میکاپ چشم دودی عروس

میکاپ چشم دودی جذاب

مدل آرایش چشم دودی ملایم

میکاپ چشم دودی مجلسی

میکاپ چشم دودی برای عروس

میکاپ چشم دودی زیبا

میکاپ چشم دودی طلایی

میکاپ چشم دودی

آرایش چشم دودی عروس

در این مطلب با آموزش میکاپ چشم دودی آشنا شدید که امیدواریم بتوانید با کمک این آموزش ها چشم هایتان را به زیباترین شکل ممکن آرایش کنید. در صورت تمایل می توانید برای مشاهده انواع مدل آرایش چشم کلیک کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *