دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

ملیکا شریفی نیا در کنار کارگردان مجموعه “گل و بلبل”

  • افسانه شمشیری
  • ۱۶ مهر ۱۳۹۶
  • ۰

ملیکا شریفی نیا بازیگر خوب تلویزیون و سینمای کشورمان با انتشار عکسی از خود در کنار کارگردان مجموعه “گل و بلبل” صفحه شخصی اش را به روز نمود. در این مطلب به ارائه این عکس منتشر شده توسط وی می پردازیم.

در ادامه مطلب عکس ملیکا شریفی نیا که در مجموعه “گل و بلبل” بازی کرده است را در کنار کارگردان این مجموعه تلویزیونی مشاهده می کنید.

ملیکا شریفی نیا در ادامه این عکس چنین نوشت:

امروز برای من یک روزِ بسیار مهم بود.
امروز تولدِ کارگردانی بود که با تمام وجودم به کار کردن باهاشون افتخار می کنم… کارگردانِ ” محله ی گل و بلبل ” عزیزمون ، کارگردانی که با وجود تمام سختی ها هنوز هم کارِ ” کودک ” می سازه و با تمامِ وجودش برای یادگیریِ کودکان این سرزمین وقت و انرژی می ذاره ، کارگردانی که ” حقیقتا ” تاثیر گذاری بر نسل آینده رو به کارهای پُر منفعت ترجیح میده ! کارگردانی که روی تک تکِ قسمت های سریالش به اندازه ی یک سینمایی وسواس نشون میده و با وجودِ کم سن بودنِ مخاطبینش هرگز از اشکالات نمی گذره ! کارگردانی که با دقت به نظراتِ بازیگراش گوش می کنه و به کوچکترین مسائل اونا توجه داره و از کنار ریزترین اتفاقات بی تفاوت رد نمیشه… کارگردانی که گرمیِ وجودش باعث می شه دلمون نخواد هیچوقت این کار تموم بشه……. کارگردانی که… اصلا چرا هی می گم کارگردان ؟ این واژه برای این شخصیت خیلی کوچیکه ! کارگردانِ ما فقط یک کارگردان نیست… یه ” فرشته ” ست ، یه فرشته ی بزرگ و مهربون که بالهاش به وسعتِ تمامِ بچه های دنیاست… تولدت مبارک فرشته ی دوست داشتنیِ ما
بال های رنگارنگت رو از ما بچه ها دریغ نکن

ملیکا شریفی نیا و کارگردان گل و بلبل

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *