دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

خلاقیت با چسب حرارتی برای اجرای چند ایده بکر

  • مهلا بستگان
  • ۲۸ آبان ۱۳۹۹
  • ۰

ذهن های فعال همیشه به دنبال کسب بهترین ها از ساده ترین چیز ها هستند و شاید جالب ترین وسیله برای آنها که سر گرم شان کند ساخت کاردستی با لوازمی باشد که بعید به نظر برسد. ما در این مطلب از نشریه آرگا از خلاقیت با چسب حرارتی نوشته ایم.

از برخی لوازم که فقط کارایی در یک سری کار های خاص دارند، می شود کار دستی های جالبی ساخت و از آنها لذت برد. ما در ادامه تصاویری از انواع خلاقیت و ساخت وسایل دست ساز زیبا با استفاده از چسب حرارتی را در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم.

کاردستی و خلاقیت با چسب حرارتی:

چسب حرارتی نیز مانند دیگر چسب ها یک نوع چسب است که با قرار گرفتن در دستگاه مخصوص به خود و حرارت دیدن کم کم میله های چسب شروع به آب شدن و قابل استفاده شدن می گردند. از این چسب ها در گل سازی، ساخت کاردستی، چسباندن نگین بر روی اجسام و … استفاده می کنند.

ساخت گل با چسب حرارتی

اما جالب اینجاست که بدانید با چسب حرارتی می توان کارهای دست ساز خلاقانه و جالبی را بسازید که همگان را شگفت زده می کند. با استفاده از این چسب به راحتی برای ساخت قاب گوشی اقدام کنید. همچنین با آن برای دختر خانم های عاشق تاج و تل خود یک تاج دوست داشتنی درست کنید. حتی به وسیله چسب حرارتی می توانید برای گل های خود گلدان درست کنید و یا در ساده ترین شکل ممکن می توانید از این چسب قطره قطره بر روی یک ظرف بریزید و بعد از این که خشک شد آن ها را رنگ کنید و مجددا بگذارید خشک شود و بعد از این قطره های رنگی برای تزیین گلدان و گارد گوشی همراه و لیوان و دیگر وسایل استفاده کنید.

پولک های رنگی با بهره بردن از چسب حرارتی

با چسب حرارتی برای درب یخچال و کابینت های خود بر چسب بسازید. با استفاده از چسب حرارتی گوشواره و نقاب درست کنید. از این چسب کمک بگیرید و پولک برفی رنگی بیافرینید. این چسب را در قالب های مد نظر خود بریزید تا به همان شکل در بیاید و بعد از اینکه خشک شد و از قالب جدایش کردی به وسیله رنگ های تزیینی مناسب آنها را رنگ آمیزی کنید و با آنها شی تزیینی بسازید.

ساخت برچسب یخچال با چسب حرارتی

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

ایده های تازه برای کاردستی با چسب حرارتی

دانه های رنگی برای تزیین اجسام با چسب حرارتی

تزیین گارد گوشی همراه با چسب حرارتی

تزیین و طراحی گارد موبایل با استفاده از چسب حرارتی

طراحی بر روی گارد موبایل با استفاده از چسب حرارتی

خلاقیت با استفاده از چسب حرارتی برای گوشی همراه

با چسب حرارتی نقاب درست کنید

ساخت گوشواره با چسب حرارتی

خلاقیت با چسب حرارتی در ساخت وسایل تزیینی

ساخت تاج با چسب حرارتی

ترفندهای جدیدتری از خلاقیت با چسب

با در اختیار داشتن چسب حرارتی و بکارگیری کمی ذوق و ابتکار می توانید کار های خلاقانه زیادی در منزل انجام دهید؛ چسب حرارتی کاربرد های زیادی در تعمیر وسایلی همچون عینک، تنگ کردن انگشتر یا حلقه گشاد دارد و همانطور که گفتیم می توان از آن برای ساخت کاردستی های کاربردی و زیبا و ساخت بدلیجات دست ساز دخترانه به شکلی فوق العاده زیبا و کم هزینه بهره ببرید، حال در صورتی که علاقمند به مشاهده جدیدترین مدلهای کاردستی و بدلیجات دست ساز با استفاده از چسب حرارتی هستید، می توانید تاپایان این بخش همراه ما شوید.

ایده خلاقانه با چسب حرارتی

ایده های جذاب زیادی برای ساختن انواع کاردستی ها و خلاقیتهای شیک با استفاده از چسب حرارتی وجود دارد که در تصاویر بالا نمونه هایی از آن را مشاهده کردید، در این بخش انواع کاردستی خلاقانه و ساده با استفاده از چسب حرارتی به شکل عینک، گلدان تزئینی، زیورآلات، زیر لیوانی، دمپایی، وسایل تزئینی زیبا و … به اشتراک گذاشته ایم که با کمی دقت در تصاویر می توانید الگوی ساخت آن را ایده بگیرید و کاردستی های زیبایی در منزل بسازید، از این رو در این قسمت دعوت می نماییم از جدیدترین مدلهای کاردستی با استفاده از چسب حرارتی دیدن کنید.

تصاویری از خلاقیت با چسب حرارتی

کاردستی خلاقانه با چسب حرارتی

انواع خلاقیت با چسب حرارتی

ساختن کاردستی با چسب حرارتی

ساخت کاردستی با چسب حرارتی

عکس خلاقیت با چسب حرارتی

خلاقیت زیبا با چسب

خلاقیتی متفاوت با چسب حرارتی

تصویری از خلاقیت با چسب حرارتی

خلاقیتی شیک با چسب حرارتی

خلاقیتی جذاب با چسب حرارتی

خلاقیتی جدید با چسب حرارتی

خلاقیتی زیبا با چسب حرارتی

مدل خلاقیت با چسب حرارتی

از فکر خود کمک بگیرید و با استفاده از خلاقیتهای زیبا با چسب حرارتی، اجسام دیدنی و جالب تولید کنید و برای فرزندان محبوب خود کاردستی بسازید و یا با استفاده از وسایل دست ساز خود در خانه هنر نمایی کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *