دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

طرز تهیه سوسیس سوخاری خوشمزه و فوق العاده عالی

  • زهرا قشقایی
  • ۱۲ مهر ۱۳۹۹
  • ۰

در این مطلب طرز تهیه سوسیس سوخاری با طعمی متفاوت و با روشی ساده را به صورت مرحله به مرحله برای شما همراهان عزیز گرد آوری کرده ایم امیدواریم با مشاهده آن بهترین سوسیس سوخاری را در منزل تهیه و میل نمایید.

سوسیس یکی از انواع غذاهای فست فود خوشمزه و ایده آل است، که آن را می توانید به روشهای متعددی تهیه نمایید، در این مقاله آشپزی طرز تهیه سوسیس سوخاری خوشمزه را گردآوری کرده ایم  که برای شما همراهان گرامی قرار می دهیم.

طرز تهیه سوسیس سوخاری

پیراشکی سوسیس، سوسیس بندری و سوسیس سوخاری از غذاهای ایده آلی هستند که با سوسیس تهیه می شوند در بین رده های سنی طرفداران زیادی دارند، امیدواریم این غذاهای خوشمزه را تهیه و از خوردن آن ها لذت برده باشید.

مواد لازم :

  • آرد : ۲۰۰ گرم
  • شیر : نصف لیوان
  • پنیر ورقه ای : ۸ عدد
  • سیخ چوبی : ۸ عدد
  • پودر سوخاری : به میزان لازم
  • سوسیس هات داگ نازک : ۴ عدد

طرز تهیه سوسیس سوخاری :

ابتدا آرد را داخل ظرفی بریزید و شیر را کم کم به آن اضافه نمایید، و به وسیله همزن هم بزنید، مواد نباید زیاد شل باشد باید حالت چسبندگی داشته باشد. تا دور سوسیس رو کاملا بگیرد و نریزد. وقتی به غلظت لازم رسید دوباره کمی مواد رو با همزن دستی بزنید تا کاملا یکنواخت شود و آرد گلوله نشود، سوسیس ها را به دو نیمه تقسیم کرده، به شکلی که برابر با پنیرهای ورقه ای باشد، ورقه های پنیر را بردارید و سوسیس را درون آن قرار دهید و پنیر را روی آن بپیچید. (اگر تمایل دارید از سوسیس های خانگی در پخت این غذا استفاده کنید پیشنهاد می کنیم آموزش طرز تهیه سوسیس خانگی را از دست ندهید.)

آماده کردن سوسیس سوخاری

طرز تهیه سوسیس سوخاری

  •  آرون گروپس

سیخ ها که از قبل آماده کرده اید را برداشته و درون هر کدام از سوسیس ها سیخ چوبی قرار دهید، مخلوط آرد و شیر را برداشته و در کنار ظرف سوسیس های آماده شده بگذارید، سیخ های سوسیس را داخل مخلوط آرد و شیر فرو برده و در همان حال نگه دارید تا شیر اضافی آن بریزد، در مرحله بعدی طرز تهیه سوسیس سوخاری, آرد سوخاری را درون ظرفی بریزید، سپس تمام  سوسیس های آماده شده را روی آرد سوخاری بغلطانید و کنار بگذارید. درون قابلمه طوری روغن بریزید که سوسیس ها به راحتی در آن سرخ شوند، حرارت را روشن کرده، زمان دهید تا روغن حسابی داغ شود، سپس شعله را کم کرده سوسیس ها را درون روغن قرار دهید تا طلایی شوند، در این صورت سوسیس ها آماده شده اند، سوسیس های آماده شده را در روی پارچه بگذارید تا روغن اضافی آن گرفته شود، سوسیس ها را درون ظرفی بچینید و به وسیله جعفری و سس تزیین نمایید. سوسیس سوخاری آماده است و می توانید سرو کنید. نوش جان.

طرز تهیه سوسیس سوخاری

آموزش تهیه سوسیس سوخاری ساده و خوشمزه

سوسیس سوخاری از انواع سوسیس های لذیذ و خوش طعم می باشد که همانند بسیاری از غذاهای آماده فست فودی می توان آن ها را با دستورهای متفاوتی می توان آن ها را تهیه و سرو کرد. در اینجا روشی ساده برای تهیه سوسیس سوخاری را آموزش می دهیم.

مواد لازم:

  • سوسیس : به مقدار کفی
  • تخم مرغ: ۳ عدد
  • جوش شیرین: نصف قاشق چای خوری سرخالی
  • پودر سوخاری: نصف پیمانه
  • نمک و فلفل: به مقدار کافی
  • روغن سرخ کردنی: به مقدار لازم

تهیه سوسیس سوخاری لذیذ و عالی

دستور پخت:

در ابتدا در ظرفی مناسب پودر سوخاری بریزید و جوش شیرین را به همراه نمک و فلفل به آن بیفزایید و مواد را خوب با هم مخلوط نمایید.

درون یک کاسه، تخم مرغ ها را بشکنید و با چنگال کاملا به هم بزنید تا از حالت لخته بودن خارج شوند. سپس سوسیس ها را در اندازه و شکل دلخواه خود برش بزنید.

تابه ای را روی حرارت بگذارید و مقداری روغن درون آن بریزید تا داغ شود، حال برش های سوسیس را در ابتدا به تخم مرغ های هم زده آغشته نمایید و بعد آن ها را داخل مخلوط پودر سوخاری بغلتانید و درون تابه بگذارید تا داخل روغن بپزند و سرخ گردند.

زمانی که سوسیس ها سرخ شدند، آن ها را روی دستمالی تمیز بگذارید تا روغن اضافی سوسیس ها خارج شود. پس از آن می توانید سوسیس سوخاری را همراه با سیب زمینی سرخ کرده و دیگر مخلفات میل نمایید و از طعم فوق العاده آن لذت ببرید.

دستور پخت سوسیس سوخاری

در این مقاله ۲ دستور تهیه سوسیس سوخاری خوشمزه و ایده آل را برای شما همراهان گرامی قرار دادیم، امیدواریم این غذای خوشمزه را تهیه و از خوردن آن لذت ببرید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *