دسته ها
سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

مدل ساق دست بافتنی با طرح های فانتزی و جدید دخترانه و زنانه

  • نرگس بستگان
  • ۸ آبان ۱۳۹۶
  • ۰

مدل ساق دست بافتنی امروزه با سرد شدن هوا در بین زنان و دختران محبوبیت خود را به دست آورده است از این رو جدید ترین مدل ها و طرح های این ساق دست های بافتنی را برای شما عزیزان قرار داده ایم تا با الگو برداری از آن بتوانید ساق دست زیبا و شیکی را برای خود آماده کنید.

با فرا رسیدن ماه پاییز هوا کم کم رو به سردی می رود و باید برای در امان ماندن از سرما لباس های بیشتری به تن کنیم در این مطلب انواع مدل ساق دست بافت زیبا و شیک را قرار داده ایم تا با الگو برداری از طرح های اجرا شده این نوع ساق دست های زیبا برای خود ساق دست بافت جذابی را آماده کنید.

مدل ساق دست بافتنی زیبا برای دختران و زنان

بافتن ساق دست ها کار مشکلی نیست اگر کسی بافت ساده را بلد باشد می تواند به سادگی برای خود ساق دست ببافد. فقط کافیست مستطیلی به طول دلخواه و عرض دور دست بافته شود بهتر است این نوع بافت را کش بافت (یکی زیر یکی رو) ببافید تا در قسمت های مختلف دست مشکل پیدا نکنید.

مدل بافت ساده ساق دست

شما هنرمندان عزیز می توانید از انواع گل ها، قلب ها و زنگوله های بافت برای تزئین ساق دست ها استفاده کنید.

مدل ساق دست بافتنی دخترانه

بسیاری از خانم ها در فصل سرما با دستکش احساس راحتی نمی کنند و برای انجام کار های دقیق مجبور می شوند های دستکش را از دستشان خارج کنند اما ساق دست بافتن برای خانم ها راحت تر است چون علاوه بر گرم نگه داشتن دست و مراقبت از پوست در برابر سرما انگشتان دست را در حالت آزاد تری قرار می دهد.

  •  آرون گروپس

در ادامه می توانید گالری از عکس های مدل ساق دست بافت شده با ایده های جدید را تماشا کنید و از جدید و زیباترین الگوهای بافت ساق دست ایده بگیرید.

مدل ساق دست بافتنی      ساق دست بافتنی

مدل ساق دست دخترانه

مدل ساق دست بافتنی

مدل ساق دست کوتاه

ساق دست کوتاه شیک

ساق دست شیک و دخترانه

مدل ساق دست بلند بافتنی

ساق دست بافتنی یک انگشتی

مدل ساق دست بافتنی

مدل ساق دست بافتنی دخترانه

مدل ساق دست کوتاه

مدل ساق دست بافتنی

وجود طرح های متفاوت و زیبای این ساق دست ها می تواند کار شما را برای انتخاب یک مدل کمی دشوار کنید اما با توجه به سلیقه خود بی شک می توانید یکی از زیباترین ساق دست های بافت را برای خود انتخاب کنید و از آن الگو بگیرید.

امیدواریم از تماشای گالری عکس های مدل ساق دست بافتنی نهایت لذت را برده باشید و توانسته باشید از طرح های ارائه شده برای خود و عزیزانتان الگو برداری کرده باشید. همچنین می توانید از مدل بافتنی های  زیبا در مجله آرگا همچون انواع مدل شال گردن بافتنی و مدل دستکش بافتنی نیز دیدن فرمایید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *