دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

چطور بینی مان را با آرایش کوچک کنیم؟

  • ندا خوشرو
  • ۲۳ مرداد ۱۳۹۹
  • ۰

در این مطلب با نحوه کوچک کردن بینی با آرایش و گریم صورت آشنا شدید که امیدواریم با کمک این مطلب آموزشی بتوانید عیب های موجود در بینی تان را برطرف کنید و صورتی بدون نقص و زیبا داشته باشید.

بینی از اعضای تاثیرگذار و حساس در مرکز صورت می باشد و خانم های زیادی هستند که از بزرگ و یا کوچک بودن بینی و پهن و یا کشیده بودن آن ناراضی می باشند و همیشه به دنبال راه هایی برای پوشاندن عیب های موجود در بینی خود می گردند. کوچک کردن بینی با میکاپ و گریم یکی از آسان ترین راه ها برای پوشاندن بزرگی بینی است و شما می توانید با تکنیک های سایه روشن و استفاده از رنگ های روشن و تیره بینی بزرگ خود را کوچک تر کنید و تا حدی این نقص را پوشش دهید.

برای کوچک کردن بینی با میکاپ می توانید از ۹ گام ساده آرایشی استفاده کنید و با کمک این چند گام بینی بزرگ خود را تا حدودی کوچک کنید و حالت و فرم صورتتان را نرمال تر نمایید.

نحوه کوچک تر کردن بینی با کمک گریم

آموزش کوچک کردن بینی با آرایش

برای نرمال کردن هر یک از اعضای صورت می توانید از تکنیک های گریم صورت استفاده کنید. بینی مهم ترین عضو تاثیرگذار در زیبایی چهره است و داشتن بینی با شکل نرمال باعث می شود که چهره شما زیبا و جذاب تر به نظر برسد. اگر بینی شما بزرگ است میی توانید برای کوچک کردن بینی از میکاپ و گریم بینی استفاده کنید که کوچک کردن بینی با میکاپ و گریم مراحلی دارد که بهتر است در انجام این مراحل دقت لازم را داشته باشید.

آموزش گریم بینی

روش کوچک کردن بینی با کمک آرایش و گریم

۱. ابتدا از پالت کانتور رنگی که یک درجه از تن رنگ پوست طبیعی شما تیره تر است را انتخاب نمایید.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

آموزش کوچک کردن بینی با آرایش
۲. از زیر ابروهایتان خطی مستقیم را به سمت سوراخ بینی خود بکشید توجه داشته باشید که این خط هر چقدر به نوک بینی شما نزدیک تر باشد در انتهای کار بینی کوچک تر و خوش فرمی خواهید داشت.
۳. مرحله دوم را برای سمت دیگر بینی تان تکرار کنید.

مدل گریم بینی
۴. برای اینکه طول بینی کوتاه تر به نظر برسد مقداری از سایه تیره را زیر نوک بینی خود بکشید.

مراحل کوچک تر کردن بینی
۵. با کمک قلم مو خطوط کشیده شده را محو کنید و آن را در زیر ابروهایتان با سایه چشم ترکیب نمایید تا چهره شما حالت طبیعی تری داشته باشد.

آموزش کوچک کردن بینی با روشی آسان
۶. خط هایی که در دو طرف بینی کشیده اید را با کمک حرکات کوتاه قلم مو به طور کامل محو کنید.

آموزش مرحله به مرحله کوچک کردن بینی
۷. در این مرحله باید از کانسیلر روشن استفاده نمایید.

کوچک کردن بینی با روش های آسان
۸. خطی از بالا تا نوک بینی تان بکشید و مقداری از کانسیلر روشن را هم به پایین پیشانی تان بزنید.

نحوه کوچک کردن بینی با روشی آسان
۹. پد مخصوص را با کمک مقداری آب مرطوب کنید و با کمک پد مخصوص کانسیلر را روی پیشانی و بینی تان بخش کنید.

       گریم بینی نحوه کوچک کردن بینی بزرگ

در نحوه کوچک کردن بینی با آرایش و تکنیک سایه روشن توجه داشته باشید برای نقاطی که تمایل دارید کوچک تر به نظر برسند باید از سایه تیره استفاده کنید و برای نقاطی از صورت که تمایل دارید برجسته و بزرگ تر به نظر برسند باید از سایه روشن استفاده کنید و در انتها با محو و ترکیب کردن رنگ ها به شیوه درست به صورت و بینی خود فرم و حالت طبیعی و نرمالی بدهید.

کوچک کردن بینی بزرگ با آرایش

همانطور که در تصاویر بالا مشاهده کردید می توانید با استفاده از تکینیک های ساده آرایشی و یا کانتور کردن بینی، بدون نیاز به جراحی به راحتی انواع بینی های دراز، پهن و کشیده را به بینی های خوش فرم و کوچک تبدیل کرده و ظاهر تان را تا حد زیادی تغییر دهید.

به طور کلی استفاده از آرایش تاثیر زیادی در پوشاندن معایب صورت دارد، بنابراین در صورتی که احساس می کنید بینی شما بزرگ بوده و با سایر اجزای چهره تان تناسب ندارد، به راحتی می توانید با بهره گیری از لوازم آرایشی و به کار بردن چند تکنیک ساده بینی تان را کوچکتر نشان دهید، زیرا امروزه تنوع رنگ در محصولات آرایشی و استفاده از براش های مختلف، همچنین شیوه صحیح کانتورینگ با استفاده از سایه روشن بر روی پوست این امکان را به وجود آورده که بتوانید بسیاری از نواقص و ایرادات صورت خود را پنهان کرده و بپوشانید. در ادامه شما را با نکات مهمی در زمینه آرایش و میکاپ بینی آشنا می کنیم.

کوچک کردن بینی با میکاپ

ذکر نکاتی مهم درباره گریم بینی برای کوچک تر نشان دادن آن

به منظور هایلایتر و یا سایه زدن لازم است از قلمو های زاویه دار استفاده کنید، زیرا استفاده از این قلمو ها موجب می شود تا کنترل بیشتری در این زمینه داشته باشید.

از براش های محو کننده نرم یا بلندر ها به منظور محو کردن و ادغام دو رنگ با هم می توانید استفاده کنید، همچنین در صورتی که کار کردن با اسفنج های محو کننده برای شما راحت تر می باشد، می توانید از آن استفاده کنید.

علاوه بر روش کانتور و هایلایت، روش های دیگری نیز برای کوچک کردن بینی وجود دارد؛ روش دور کردن توجه مخاطب از روی بینی از جمله آنهاست که برای این منظور لازم می باشد تا بر روی آرایش لب ها تمرکز بیشتری داشته باشید.

دقت داشته باشید که نباید آرایش چشم را غلیظ کنید به این دلیل که توجه مخاطب به سمت مرکز صورت و در نهایت بینی شما معطوف شده و در نتیجه بینی تان بیشتر در معرض توجه قرار خواهد گرفت.

کوچک شدن بینی با آرایش

از اینکه تا پایان این مطلب همراه ما بودید از شما دوستان عزیز سپاسگزاریم، ضمن اینکه امیدواریم مطالعه این مقاله برای شما سودمند بوده باشد، در صورت تمایل برای آشنایی با انواع آرایش صورت می توانید در اینجا کلیک کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *