دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

بازیگران مشهور ممنوع الکار در تلویزیون ایران را بشناسید

  • یلدا محمدی
  • ۳ شهریور ۱۳۹۶
  • ۰

برخی از بازیگران مشهور و مطرح سینما در تلویزیون ممنوع الکار شده اند و تلویزیون نه تنها هیچ گونه فیلمی از این بازیگران پخش نمی کند، بلکه حتی از انتشار عکس یا خبری در رابطه با این بازیگران خودداری می کند. نام این بازیگران جنجالی را می توانید در ادامه مشاهده نمایید.

شناخت بازیگران ممنوع الکار برای همه مخاطبین تلویزیون جالب و قابل تامل است. فاطمه معتمد آریا را می توان یکی از مشهورترین بازیگرانی دانست که بعد از انتخابات سال 88 ممنوع الکار شده بود و حال بعد از گذشت 8 سال به تازگی سریال “آشپزی باشی” وی در یکی از شبکه های تلویزیون در حال بازپخش می باشد و این امر می تواند شروعی برای شروع فعالیت های وی باشد.

فرزاد حسنی از جمله مجریان ممنوع الکار تلویزیون بود که از نوروز 96 بعد از مدتی غیبت مجددا وارد تلویزیون شد. سحر قریشی نیز از جمله بازیگران مشهوری است که ممنوع الکار شده و اجازه بازی در هیچ سریالی را ندارد. البته خانم قریشی از علت ممنوع الکار شدنش اطلاعی ندارد و ممکن است ممنوع الکار شدنش بخاطر زندگی خصوصی و جدایی اش از همسر سابقش باشد.

سحر قریشی و فرزاد حسنی

مهران مدیری، پیمان و مهراب قاسم خانی، بهاره رهنما، فرزاد جمشیدی و… از دیگر هنرمندانی هستند که مدتی نام آنها در لیست بازیگران ممنوع الکار در تلویزیون آمده است. همچنین نام بازیگران جوانی چون پگاه آهنگرانی و باران کوثری نیز در این لیست به چشم می خورد که ظاهرا به دلیل فعالیت های سیاسی ممنوع الکار شده اند.

بازیگران ممنوع الکار

ممنوع الکار شدن هر یک از بازیگران علت و دلیلی خاص و متفاوت دارد، با این حال بهتر است مسئولین روند بهتری را در پیش بگیرند و با دقت نظر بیشتری در این باره تصمیم بگیرند.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *