دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

طراحی داخلی رستوران جدید و شیک برای انواع رستوران های مدرن

  • نرگس بستگان
  • ۶ اسفند ۱۳۹۹
  • ۰

اگر برای طراحی داخلی رستوران خود به دنبال ایده های جدید و جذاب میگردید پیشنهاد میکنم بخش دکوراسیون مجله آرگا را مطالعه کنید و از طراحی دکور های پیشنهادی نهایت استفاده و الگو برداری کنید.

در این مطلب می خواهیم به طراحی داخلی رستوران بپردازیم و ویژگی و استاندارد های یک رستوران خوب را برای شما ارائه دهیم، همچنین در ادامه گالری عکس هایی از بهترین طرح های رستوران های مدرن را قرار داده ایم.

طراحی دکوراسیون داخلی رستوران شیک و مدرن

فضای داخلی رستوران به چند بخش تقسیم می شود: سالن اصلی رستوران، آشپزخانه، پذیرش، سرویس بهداشتی و … ما در این مطلب بهترین حالت های هر کدام از این بخش ها شما را برای طراحی دکور رستوران کمک می کنیم.

طراحی داخلی رستوران

در تمام رستوران ها باید پذیرش در دید عموم قرار بگیرد تا پس از ورود دچار سردرگمی نشوند. آشپزخانه برای سرویس دهی باید در یک سطح باشد و ناحیه غذا سازی و انبار ها در دسترس باشند، آشپزخانه باید پلانی آزادی باشد تا آشپزها و پیشخدمت ها بتوانند به راحتی به کارشان برسند.

سرویس بهداشتی باید برای خانم ها و آقایان فضایی جدا داشته باشد و در معرض دید عموم قرار نگیرد و از تهویه مناسبی استفاده شود.

اما فضایی اصلی رستوران که خود دارای چند بخش مهم است: بار، سلف سرویس، کافه سرویس، بار قهوه، سالن ضیافت های رسمی و…

  •  آرون گروپس

گالری عکس های دیزاین داخلی رستوران مدرن و جدید

بیشترین رنگ استفاده شده در طراحی داخلی رستوران ها طیف رنگ قهوه ای است زیرا رنگ قهوه ای فضای دلچسب تر و صمیمی تری را برای شما ایجاد می کنند و بسیار افرادی که رستوران های خود را تماما از چوب می سازند و فضایی طبیعی را خلق می کنند که زیبایی خارق العاده ای دارد.

طراحی رستوران شیک و زیبا

چیدمان میز و صندلی رستوران

دکوراسیون رستوران  طراحی داخلی رستوران

طراحی داخلی رستوران مدرن

طراحی دکور رستوران به سبک کره ای

طراحی دکوراسیون داخلی رستوران

طراحی داخلی رستوران

دکوراسیون رستوران

طراحی دکور رستوران جدید و مدرن   طراحی دکور رستوران  طراحی داخلی رستوران

طراحی دکوراسیون رستوران  طراحی داخلی رستوران

هر کدام از این بخش های دکوراسیون رستوران مدرن باید به گونه ای طراحی شود که مشتری را به خود جلب کند، صندلیها و چیدمان آنها در طراحی داخلی رستوران بسیار حائز اهمیت است. در یک رستوران لوکس و شیک حتی الامکان باید از صندلی مبله استفاده شود، ارتفاع و طول و عرض صندلی نیز بسیار مهم است میز های انتخابی شما باید متناسب با صندلی ها باشد تا هر شخصی با هر قدی بتواند از آن به راحتی استفاده کند،و همچنین صندلی مخصوص کودکان تا بتوانند به راحتی غذا را سرو کنند، فرد باید فضای چرخش داشته باشد به طوری که اگر چرخید شخص کنار او مجبور به عقب رفتن نداشته باشد، هنگام چیدمان به حریم خصوصی افراد توجه داشته باشید.

طراحی دکور رستوران شیک

در بیرون از رستوران نیز تابلوی اصلی رستوران و نمای کلی ساختمان بسیار مهم است زیرا آن ها هستند که ماشینی را که به سرعت در حال حرکت است را به خود جلب می کنند.

در دیزاین رستوران توجه به هوای آن نیز بسیار مهم است به طور مثال اگر شخصی در سرمای زمستان وارد رستوران شود و پس از ورود بادی ملایم و گرم او را در آغوش بگیرد یا در گرما فصل تابستان نسیمی خنک مهمان نواز مشتری باشد به شما کمک فراوانی دارد پس در متعادل نگه داشتن دمای رستوران نیز توجه کنید.

طراحی دکوراسیون رستوران

شما میتوانید با سلیقه خود پالتی رنگی برای دکوراسیون رستوران خود داشته باشید اگر رستوران شما یک رستوران مدرن است و بیشتر مشتریان این رستوران را جوانان تشکیل میدهند شما میتوانید طیفی از هر رنگی که دوس دارید را برای وسائل و دیوار ها انتخاب کنید اما اگر رستوران شما در هر کدام از سنین و دسته ها مشتری دارد بهتر است که از رنگ های ملایم تری مثل سفید، یا آبی روشن استفاده کنید.

دکوراسیون

دکوراسیون رستوران

استفاده از گل ها و گل دان های زیبا، رومیزی های زیبا و نوع چیدمان آن ها را در طراحی رستوران فراموش نکنید، سعی کنید فضای را در اختیار مشتریان خود قرار دهید یکی از بهترین شب های عمر خود را در آن تجربه کنند.

اگر در سالن رستوران فضایی برای اجرای موسیقی زنده قرار داده اید که به شما تبریک میگویم و اگر نه پخش یک موسیقی ملایم و آرامش بخش در دکوراسیون رستوران را از یاد نبرید.

طراحی دکور جدید و مدن رستوران

تصاویر جدیدتری از نمای داخلی رستوران های مدرن و شیک

همانطور که می دانید، طراحی نمای داخلی و بیرونی رستوران ها تاثیر زیادی در میزان جذب مشتریان دارد، بنابراین طراحان و معماران داخلی تمرکز زیادی بر روی دکوراسیون داخل و خارج رستوران دارند، ضمن اینکه تعیین سبک و طرح کلی رستوران و نیز خدمات و غذا هایی که به مشتری ارائه می شود از اهمیت بالایی برخوردار بوده و باید مورد توجه قرار گیرد، حال فرقی نمی کند که دکوراسیون رستوران کوچک باشد یا بزرگ، امروزه مدلهای متنوعی از دکوراسیون داخلی رستوران های مدرن ایرانی وجود دارد که زیباترین و محبوب ترین این مدلها دکوراسیون چوبی می باشد، در ادامه تصاویر جدیدتری از دکوراسیون رستوران های مدرن گلچین کرده ایم که می توانید ببینید و از بهترین مدلهای آن الگو بگیرید.

جدیدترین معماری داخلی رستوران

از جمله نکات دیگری که در دیزاین داخلی و خارجی رستوران ها باید مورد توجه قرار گیرد، نورپردازی این فضا ها می باشد، در رستوران های فست فود معمولا از نورپردازی مستقیم که دارای انرژی زیادی هستند، به کار گرفته می شود، زیرا موجب می شود مشتری سریعتر غذایش را تمام کند و در نتیجه آنها زمان کمتری در رستوران حضور داشته و جا برای مشتریان دیگر فراهم می شود، اگرچه که در رستوران های مجلل و باکلاس تمهیداتی برای استراحت و نگهداشتن مشتریان اندیشیده می شود، ضمن اینکه از نورپردازی ملایم برای فضای این رستوران های شیک در نظر گرفته شده تا مشتری در حال خوردن غذا به استراحت پرداخته و یا در آرامش با یکدیگر گفت و گو کنند.

نمای داخلی رستوران

به طور کلی نورپردازی و ترکیب نور ها در رستوران های مدرن و شیک درای اهمیت زیادی است و باید هماهنگی لازم با مکان، سبک دکوراسیون، رنگ غذا و منو داشته باشد. در اینجا می توانید از انواع دیگر نمای داخلی رستوران های مدرن و شیک دیدن کنید.

معماری داخلی رستوران  تصاویر معماری داخلی رستوران

معماری داخلی و شیک رستوران

معماری داخلی و زیبای رستوران

انواع معماری داخلی رستوران  معماری داخل رستوران مدرن

طراحی داخلی رستوران لاکچری

معماری داخلی رستوران باکلاس

معماری داخلی رستوران شیک

طراحی داخلی رستوران چوبی

معماری داخلی رستوران چوبی

معماری داخلی رستوران ایرانی

معماری داخلی رستوران امروزی

معماری داخلی رستوران زیبا

طراحی داخلی رستوران باکلاس

امیدواریم توانسته باشیم برای دیزاین داخلی رستوران شیک و مدرن به شما عزیزان کمکی کرده باشیم و به شما پیشنهاد می کنیم از نکات ذکر شده در معماری دکوراسیون رستوران بهره ببرید و شاهد یک رستوران شیک و لاکچری باشید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *