دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

فرمول رنگ موی کاراملی روشن به همراه تصاویر این رنگ مو

  • ندا خوشرو
  • ۳۱ مرداد ۱۳۹۶
  • ۰

رنگ موی کاراملی روشن زیبایی و جذابیت خاصی دارد و شما می توانید با کمک این رنگ مو تغییرات زیادی را در چهره خود ایجاد کنید. در ادامه فرمول ترکیبی و انواع مدل های رنگ مو کاراملی روشن را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم.

رنگ مو کاراملی روشن از انواع رنگ موهایی است که به دکلره کردن نیازمند است و شما می توانید با کمک این رنگ مو تغییرات زیادی را در چهره خود  ایجاد کنید بنابراین اگر رنگ مو کاراملی با رنگ پوست شما مطابقت دارد بهتر است با کمک این رنگ مو تغییراتی را در چهره خود ایجاد کنید.

رنگ موی کاراملی، رنگ موی نسکافه ای و رنگ موی زیتونی از انواع رنگ موهای زیبا و پرطرفدار در بین خانم ها است و اگر شما تمایل دارید موهایتان رنگی متفاوت و خاص داشته باشد بهتر است با کمک این رنگ زیبا موهایتان را رنگ بزنید.

رنگ موی زنانه کاراملی روشن

فرمول ترکیبی رنگ موی کاراملی روشن

برای رنگ کردن موها با رنگ مو کاراملی روشن ابتدا باید موهایتان را به پایه ۱۰ دکلره برسانید سپس بعد از شستن موها آن ها را به صورت کامل خشک نمایید و با ترکیب رنگ مو زیر موهایتان را رنگ بزنید. توجه داشته باشید که مدت زمان مکث برای این رنگ مو بین ۳۵ تا ۴۵ دقیقه است.

رنگ موی جدید و زیبا کاراملی روشن

فرمول رنگ مو کاراملی روشن

  • رنگ موی بلوند بژ شماره ۷.۳۱ : ۵۰ میل
  • رنگ موی بلوند طلایی روشن : ۵۰ میل
  • رنگ موی بلوند خاکستری پلاتینه : ۳۰ میل
  • واریاسیون ۰۰۰ : ۵ سانتی متر
  • واریاسیون نقره ای : ۱۰ سانتی متر
  • واریاسیون دودی : ۱ سانتی متر
  • اکسیدان ۶ درصد

مدل های رنگ مو کاراملی روشن

رنگ موی کاراملی، از انواع رنگ موهایی است که با رنگ پوست های مختلف مطابقت و همخوانی دارد. رنگ مو کاراملی در انواع رنگ های تیره و روشن موجود است و شما می توانید از بین این رنگ موهای متنوع رنگ مویی زیبا را برای رنگ کردن موهای خود انتخاب کنید. رنگ مو کاراملی روشن از انواع رنگ هایی است که به دکلره نیاز دارد و اگر شما تمایل دارید از انواع رنگ موهای روشن استفاده کنید این رنگ مو می تواند تغییرات مثبتی را در چهره خود ایجاد کنید.

مدل رنگ مو کاراملی روشن

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

در ادامه تصاویری از انواع مدل رنگ مو کارملی روشن شیک و زیبا را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم که امیدواریم این رنگ مو زیبا مورد توجه تان قرار بگیرند و بتوانید با الگوبرداری از آن ها رنگ مویی جذاب را برای خود انتخاب کنید.

رنگ موی زیبا و شیک کاراملی روشن رنگ موی کاراملی روشن دخترانه رنگ موی کاراملی رنگ موی زیبا و شیک موی کاراملی روشن   مدل های رنگ موی کاراملی روشن رنگ موی جذاب و متفاوت کاراملی روشن رنگ مو جدید کاراملی روشن رنگ مو شیک و جدید کاراملی روشن رنگ مو کاراملی دخترانه رنگ موی شیک و خاص کاراملی   رنگ مو کاراملی رنگ موی شیک و جذاب کاراملی روشن رنگ مو شیک و متفاوت کاراملی رنگ مو کاراملی خاص و جدید رنگ مو کاراملی روشن

رنگ مو اگر بدرستی انتخاب شود می تواند تغییرات مثبتی را در چهره شما ایجاد کند علاوه بر این رنگ مومناسب باعث می شود تا ظاهر شما جوان تر به نظر برسد. در این مطلب فرمول ترکیبی رنگ مو کاراملی روشن به همراه مدل هایی از این رنگ مو زیبا و خاص را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این رنگ مو شیک مورد توجه تان قرار بگیرد.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *