دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

عکس کیک تولد رضا صادقی با تزیین عجیب و دیدنی

  • یلدا محمدی
  • ۲۸ مرداد ۱۳۹۶
  • ۰

جشن تولد 38 سالگی رضا صادقی در کنار خانواده برگزار شد، نکته قابل توجه در این جشن تولد مدل کیکی بود که شبیه به رضا صادقی تهیه شده بود. در این مطلب می توانید عکس منتشر شده از این کیک را ملاحظه نمایید.

رضا صادقی با انتشار پستی در صفحه شخصی اش، عکسی از جشن تولدش در کنار دو فرزندش منتشر نمود. در ادامه می توانید عکس کیک تولد رضا صادقی را که ظاهری عجیب دارد ملاحظه نمایید و همچنین متنی را که در رابطه با روز تولدش نوشته است مطالعه کنید.

کیک تولد رضا صادقی

من رضا صادقى ، سى هـشت سال زندگى کردم و سى و هـشت سال نفس کشیدم بین مردم … اره تبریک میگم بخودم که طول عمرم رو با محبت خدا و مردمم زندگى کردم ، تبریک میگم بخودم براى داشتن خانواده دوست و مردمى نازنین که ارزش عمرم رو با حضورشون دو چندان کردن … خوشحالم عمرى رو در این سرزمین با قدرت و عشق سپرى کردم و تبریک به خودم که وطنم من و از خودش نروند.خیلى جاها اذیت شدم دلم شکست و گریه کردم اما اخرش حالم و همین خاک همین هوا و همین مردم با مهرشون خوب کردن. بله من رضا صادقى یه مردادیم و امشب سى و هشت سالم شد .. متولد ٢۵/۵/۵٨ متولد بندرعباس .ممنونم از همسر مهربونم براى این کیک عجیب و باحال ، زیاد شبیه نیست اما پر از عشقه .. ممنونم بانوى عاشق و با محبتم .خلاصه که دارم پیر میشم و بیشتر ممنون خدا و مردمم هستم .
پ ن : تشکر از خانوم براى کیک باحالى که زحمت کشیدن و خانوم نادرى عزیز براى دستبند زیبا.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *