دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

آنچه باید در مورد هاشور زدن ابرو و عوارض آن بدانیم

  • ندا خوشرو
  • ۲۹ دی ۱۳۹۹
  • ۰

در این مطلب با انواع عوارض و نکاتی برای هاشور زدن ابرو ها آشنا شدید که با کمک این مطلب می توانید برای هاشور زدن ابروهای خود تصمیم درستی بگیرید و علاوه بر این با نکات ایمنی که در این مطلب ذکر شد می توانید از ابتلا به بیماری های عفونی و واگیردار در امان باشید.

اغلب خانم ها برای زیباتر شدن حالت و فرم ابروهای خود از روش هایی نظیر هاشور زدن ابرو ها و سایه زدن ابروها استفاده می کنند که هر کدام از این روش ها دارای عوارضی می باشند و بهتر است قبل از انجام این روش ها برای از بین بردن عیب های موجود در ابروهای خود از عوارض آن ها مطلع شوید.

تاتو ابرو و هاشور ابرو و تاتو خط چشم از انواع روش ها برای ایجاد کردن تغییرات در چهره است که امروزه بیشتر خانم ها از این روش ها برای ایجاد تغییرات در چهره خود استفاده می کنند تاتو خط چشم و تاتو و هاشور ابرو دارای مضراتی برای پوست صورت هستند و در صورت امکان بهتر است از این روش ها برای ایجاد تغییرات در حالت و فرم چشم ها و ابروهای خود استفاده نکنید.

مدل جدید هاشور ابرو

عوارض و مضرات هاشور زدن ابرو

متخصصان پوست ضمن اینکه به عوارض ناشی از هاشور و تاتو ابرو اشاره می کنند از متقاضیان انجام این اعمال تقاضا دارند که در مکان های مطمئنی ابروهای خود را هاشور و یا تاتو بزنند. در ادامه این مطلب عوارض و مضرات ناشی از هاشور زدن ابرو ها را در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم.

مدل هاشور زیبا و بی نظیر ابرو

نکاتی درباره هاشور ابرو ها

۱.در فرآیند هاشور کردن ابروها فرم و حالت ابرو ها و عدم تناسب بین ابروها اصلاح می شود همچنین با بالا بردن ناحیه خارجی ابرو ها چهره جوان تر به نظر می رسد.
۲. هاشور ابرو نسبت به تاتو کردن ابرو طبیعی تر است و در این روش تارهایی شبیه به مو با کمک سوزن درون ابروها کشیده می شود.
۳. ماندگاری هاشور ابروها با توجه به شرایط آب و هوایی و جنس پوست و نحوه زندگی افراد متفاوت است و هرگز نمی توان زمان دقیق برای ماندگاری هاشور روی ابروها در نظر گرفت.
۴. هاشور روی پوست خشک دوام بیشتری دارد و به طور میانگین با توجه به کیفیت مواد استفاده شده برای هاشور زدن ابروها ماندگاری هاشور روی ابروها بین یک تا پنج سال است.

مدل هاشور زیبا و جدید ابرو
۵. هاشور ابروها را در سالن هایی انجام دهید که دارای متخصصین با تجربه کافی هستند و علاوه بر این با ترکیب رنگ ها و قرینه سازی ابرو ها و انواع پوست ها آشنایی کامل دارند.
۶. اگر شما مدام حوصله آرایش کردن و مداد کشیدن ابروهایتان را ندارید و در عین حال می خواهید ظاهری زیبا و جذاب داشته باشید بهتر است از هاشور ابرو برای ترمیم ابروهای خود استفاده کنید.
۷. در انتخاب مراکز تخصصی هاشور ابرو دقت کافی را به خرج دهید و هرگز ارزان بودن را فدای زیبایی و سلامتی خود نکنید.

  •  آرون گروپس

هاشور زدن ابرو ها

بررسی انواع مضرات ناشی از هاشور ابرو

۱.هاشور زدن ابروها اگر در مکان غیر بهداشتی انجام شود احتمال بروز عفونت هایی روی سطح پوست وجود دارد.
۲. برای هاشور ابروها باید از سوزن های یک بار مصرف استفاده شود همچنین بهتر است افراد سوزن های مخصوص هاشور ابروها را به همراه خود به سالن های زیبایی ببرند تا احتمال انتقال بیماری های واگیرداری که از طریق سوزن های غیر بهداشتی وارد بدن می شود جلوگیری شود.
۳. از جمله عوارض هاشور زدن ابرو می توان به امکان انتقال بیماری هایی نظیر ایدز و هپاتیت A, B, C از طریق سوزن اشاره کرد.

مدل زیبا و جدید هاشور ابرو
۴. هاشور ابرو باعث بروز زخم و خونریزی می شود بنابراین سوزنی که برای انجام این کار استفاده می شود بایستی تمیز و استریل باشد تا درصد احتمال مبتلا شدن به بیماری های عفونی کمتر شود.
۵. بعد از هاشور زدن به ابروها امکان بروز عفونت و قرمزی آنی وجود دارد همچنین احتمال مبتلا شدن فرد به حساسیت تاخیری نیز وجود دارد و ممکن است فرد چند سال بعد از انجام هاشور به آن حساسیت پیدا کند.
۶. وقتی که ابروهایتان را هاشور می زنید ماده خارجی وارد پوست شما می شود که در این زمان بدن گلبول های سفید را سراغ آن ماده خارجی می فرستند تا از بدن شما محافظت شود گلبول های سفید نیز با بلعیدن رنگ از پوست صورت محافظت می کنند. بنابراین افرادی که سابقه نقص ایمنی در بدن دارند هاشور ابروها برای آن ها خطرناک است و بهتر است از هاشور زدن ابروهای خود صرف نظر کنند.

هاشور ابرو

مدلهای جدیدی از هاشور زدن ابروها

برای هاشور ابروها یا میکرو ابرو می توان از دو روش هاشور با دستگاه های برقی یا میکروپیگمنتیشن و یا به روش میکرو ابرو با میکروبلیدینگ به صورت دستی استفاده کرد. حال از آنجا که هاشور یکی از روشهای جذاب و زیبای آررایش ابرو می باشد و اغلب خانوم ها اگرچه به آراستگی صورت و چهره خود اهمیت می دهند، اما ممکن است امکان آراستگی روزانه برای آنها امکان پذیر نبوده و یا کمی سخت به نظر برسد، بنابراین استفاده از روشهای هاشور ابروها ضمن زیبایی که ایجاد می کند به این دلیل هم طرفداران زیادی پیدا کرده است.

هاشور زدن ابروها+عکس

در ادامه توضیحات بالا در مورد هاشور ابرو می توان گفت که انجام این کار جزو سخت ترین و پیچیده ترین روشهای آرایش دائم و نیمه دائم می باشد که انجام آن نیازمند تخصص و تجربه کافی می باشد و در صورتی که به درستی انجام گرفته باشد, می تواند زیبایی زیادی در چهره فرد ایجاد نماید، همچنین دارای مزایایی از جمله ایجاد ابروهای قرینه، حفظ حالت طبیعی ابروها و رفع عیوب ابرو و تغییر حالت برای متعادل ساختن چهره می باشد، امروزه انواع مدلهای هاشور ابرو وجود دارد که در اینجا تصاویر متنوعی از این مدلها را گردآوری کرده ایم که می توانید مشاهده کنید.

انواع هاشور ابرو

تصاویری از هاشور ابرو

هاشور ابرو جذاب هاشور ابرو دخترانه

مدلی از هاشور زدن ابرو هاشور ابرو شیک

هاشور ابرو زیبا

هاشور زدن ابرو زنانه

مدلی از هاشور ابرو

مدل هاشور ابرو هاشور ابروها

هاشور ابرو

هاشور زدن ابرو کرکی

در این مطلب با انواع مضرات و عوارض ناشی از هاشور زدن ابرو و انواع مدلهای آن آشنا شدید که امیدواریم بعد از خواندن این مطلب در مورد هاشور زدن برای ابروهای خود تصمیم درستی بگیرید. در صورت تمایل می توانید برای مشاهده انواع اطلاعات در زمینه سلامت مو کلیک کنید.

 

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *