دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

چیدمان داخل کمد دیواری با ایده های جالب و کاربردی

  • مهلا بستگان
  • ۲۹ دی ۱۳۹۹
  • ۰

کمد دیواری ها شلوغ ترین قسمت هر خانه ای را تشکیل می دهند که سر و سامان دادنشان زمان زیادی را طلب می کند و در آخر هم باز می بینیم هیچ چیز سر جایش نیست! ما این بار از چیدمان داخل کمد دیواری صحبت کرده ایم تا با ایده های متفاوت مشکل شما دوستان عزیز را حل کنیم.

کمد دیواری امروزه یکی از اجزای جدا نشدنی اتاق خواب هاست و اکثرا در هر اتاق خواب یک کمد دیواری به منظور جمع آوری وسایل آن اتاق تعبیه شده است. در ادامه با روش های چیدمان داخل کمد دیواری با ما همراه شوید.

برای اینکه چیدمان وسایل درون کمد دیواری مناسبتر باشد بهتر است، مدل کمد دیواری، قفسه بندی شده باشد تا جای هر وسیله مشخص شود.

چیدمان داخل کمد دیواری با متد روز

چیدمان داخل کمد دیواری با متد اروپایی

چیدمان داخل کمد دیواری دخترانه

ایده هایی برای چیدمان داخل کمد دیواری

برای راحتی در این کار باید برای هر وسیله فضایی به ابعاد مناسب تعبیه گردد. بهتر این است که کمد کیف و کفش از کمد لوازم آرایش و وسایل تزیینی جدا باشد. کمد لباس با کمدی که در آن ملحفه ها را می گذارید مجزا باشد یا برای در کنار هم بودن همه وسایل در یک کمد فضای کمد را به اندازه کافی بزرگ در نظر بگیریم و برای چیدمان درون کمد دیواری به منظورهای مختلف قسمت های مجزا از هم به اندازه همان وسیله بگذاریم با یک در مشترک یا در های کوچکی برای همان قسمت که قفسه ها را از هم جدا کند.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

چیدمان داخل کمد دیواری هایی با ابعاد بزرگ

چیدمان داخل کمد دیواری با طرح های روز

چیدمان داخل کمد دیواری ساده و شیک

برای زیبایی بیشتر در چیدمان کمد دیواری برای لباس های آویز از چوب رختی استفاده کنید این کار علاوه بر اینکه به ترتیب نشستن لباسها در یک جا نظم می دهد و دسترسی به لباس مورد نظر را آسان می کند در استفاده از فضا هم صرفه جویی می کند.

چیدمان داخل کمد دیواری های بدون در

چیدمان داخل کمد دیواری زیبا و شیک

چیدمان داخل کمد دیواری جدید و زیبا

در تعبیه کمد دیواری از کشو با سایزهای مختلف استفاده کنید تا لباس های منزلی و راحتی یا زیور آلات و وسایل خرده ریز و مدارکتان را در آنجا قرار دهید. در چیدن وسایل داخل کمد ترتیب اهمیت و نظم را رعایت کنید, مثلا در هر فصل لباس مناسب همان فصل را در دسترس بگذارید و الباقی لباسها را در قفسه های بالاتر قرار دهید.

چیدمان داخل کمد دیواری بزرگ

چیدمان داخل کمد دیواری با متد روز

چیدمان داخل کمد دیواری با طرح جدید

در تا کردن ملحفه ها ایده به خرج بدهید و آنها را تا جایی که امکان دارد کوچک تر تا بزنید تا جای کمتری را اشغال کند. خوب است قفسه ها متحرک باشند و بشود در صورت نیاز ارتفاع آنها را کم یا زیاد کرد، این امر کمک زیادی به نظم و زیبایی بیشتر در چیدن داخل کمد دیواری می کند.

چیدمان داخل کمد دیواری ساده و زیبا

چیدمان داخل کمد دیواری اتاق خواب

چیدمان داخل کمد دیواری با طرح های متنوع

مدل چیدمان درون کمدهای دیواری با ایده های جدید

چیدمان داخل کمدهای دیواری که یکی از وسایل کاربردی مهم در دکوراسیون خانه های امروزی است به دلیل حجم بالای انواع رخت و لباس و کیف و کفش داخل آن ممکن است یکی از سخت ترین و دشوار ترین کارهای داخل خانه باشد، البته یک علت بی نظمی و شلوغ بودن داخل کمدها علاوه بر زیاد بودن تعداد لباسها می تواند به دلیل در بسته بودن کمدها باشد, زیرا داخل آن دیده نمی شود و همین پنهان بودن فضای درونی کمدها باعث می شود تا خیلی ها به نظم و ترتیب داخل آن اهمیت ندهند.

چیدمان منظم درون کمد دیواری

حال در صورتی که فضای درون کمدها شلوغ و به هم ریخته باشد، جدا از موضوع بی نظمی, دسترسی راحت به لباس ها و پیدا کردن لباس در کمدهایی که چیدمان به هم ریخته ای دارند، دشوار و زمانبر است، ضمن اینکه می تواند به بافت پارچه نیز آسیب وارد نماید، بنابراین ترفند های مختلفی برای چیدمان داخلی کمدهای دیواری اتاق خواب و تمیز و مرتب بودن لباسهای داخل آن به شکلی ساده و با کمترین هزینه وجود دارد که در بالا با برخی از این موارد آشنا شده اید، اکنون در اینجا دعوت می کنیم از تصاویر مدلهای جدیدتر چیدمان درون کمدهای دیواری دیدن کنید.

چیدماندرون کمد دیواری  انواع دیزاین درون کمد دیواری

جدیدترین چیدمان درون کمد دیواری

شیک ترین چیدمان درون کمد دیواری

تصاویری از دیزاین درون کمد دیواری چیدمان شیک درون کمد دیواری

ایده چیدمان درون کمد دیواری

چیدمان داخل کمد دیواری mdf

روش چیدمان درون کمد دیواری

ترفندهای چیدمان درون کمد دیواری

روش چیدمان داخل کمد دیواری

مدل چیدمان درون کمد دیواری

چیدمان درون کمد دیواری اتاق

چیدمانی جدید برای کمد دیواری

چیدمانی زیبا برای کمد دیواری

مدل چیدمان داخل کمد دیواری

داشتن نظم در همه زندگی لازم است چون بی نظمی هر جا که باشد, و در هر شکلی خودش را نشان می دهد و دقیقا شبیه چهره همان کمد دیواری شلوغ, زشت و بد نما است. امیدواریم ایده های به کار رفته برای چیدمان داخل کمد دیواری به شما در برقراری نظم بیشتر کمک نماید، همچنین در صورت تمایل برای مشاهده مدلهای متنوع تزئین منزل می توایند در اینجا کلیک کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *