دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

مدل لباس کردی مردانه شیک و جدید با طرح های جذاب

  • ندا خوشرو
  • ۷ آبان ۱۳۹۹
  • ۰

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا با انواع مدل لباس کردی مردانه آشنا شدید که امیدواریم این مدل ها مورد پسندتان قرار بگیرند و بتوانید با پوشیدن آن ها ظاهری متفاوت و شیک پیدا کنید.

مدل لباس محلی کردها، شامل سرپوش و تن پوش و پای افزار می باشد و این مدل لباس در انواع رنگ های متنوع موجود است و شما می توانید با توجه به سلیقه شخصی خود لباس با رنگ مناسبی را از بین این رنگ های متنوع لباس های کردی برای پوشیدن انتخاب کنید. در ادامه انواع مدل لباس کردی مردانه را ملاحظه می کنید.

در برخی از مناطق ایران آقایان برای پوشش خود از مدل لباس مردانه های متفاوتی استفاده می کنند و مردان کرد نیز پوشش خاص و متفاوتی دارند که برای جشن ها و مراسم ها و فصول مختلف سال پوشش آن ها متفاوت است.

مدل لباس کردی شیک مردانه

مدل لباس کردی با طرح های جذاب و متفاوت

پوشش مردان کرد در نواحی مختلف کردستان با یکدیگر متفاوت است ولی همه آن ها از لحاظ پوشش کامل بدن با یکدیگر کاملا یکسان هستند. لباس های  محلی کردها جذابیت خاصی به چهره آقایان می بخشند و بهتر است این مدل لباس ها هم مانند سایر لباس های مجلسی مردانه و لباس های اسپرت مردانه با توجه به فرم اندام انتخاب شوند تا شیک پوش و جذاب تر از همیشه به نظر برسید.

علاوه بر طرح لباس کردی رنگ آن نیز می تواند در زیبایی چهره و اندام مردان تاثیرگذار باشد بنابراین بهتر است آقایان با اندام درشت و چاق لباس های کردی با رنگ تیره را برای پوشیدن انتخاب کنند تا کمی لاغر تر به نظر برسند. لباس های کردی با رنگ روشن برای آقایان با اندام لاغر و خوش تیپ می توانند یک انتخاب ایده آل و جذاب باشد.

مدل لباس قهوه ای کردی
در ادامه انواع مدل لباسهای کردی مردانه با جدیدترین طرح ها و رنگ های مختلف را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم که امیدواریم این مدل ها مورد توجه تان قرار بگیرند و بتوانید با ایده گرفتن از آن ها لباسی کردی با طرح متفاوت و خاصی را برای پوشیدن انتخاب کنید.

 مدل لباس کردی مردانه مشکی

  •  آرون گروپس

مدل لباس مشکی کردی

مدل لباس شیک کردی

لباس شیک و جدید کردی

مدل لباس کردی مردانه جدید و جذاب

مدل لباس مردانه  محلی

مدل زیبا و شیک لباس کردی مردانه

مدل لباس آبی کردی

مدل لباس کردی مردانه قهوه ای تیره

 تنپوش مردانه کردی

مدل لباس کردی مردانه جدید

لباس شیک و جدید کردی

مدل لباس شیک و زیبا کردی

مدل لباس زیبا و شیک کردی

لباس کردی قهوه ای مردانه

مدل لباس قهوه ای کردی برای آقایان

مدل لباس کردی زیبا و خاص مردانه

مدل لباس شیک کردی با رنگ تیره

مدل لباس کردی

مدل لباس قهوه ای کردی

لباس مردانه کردی

مدل لباس شیک و خاص کردی

مدل جذاب و متفاوت لباس کردی

مدل لباس کردی قهوه ای مردانه

مدل لباس کردی مردانه

مدل لباس جدید کردی  برای مردان

جدیدترین مدلهای لباس کردی دامادی

لباس کردی از جمله لباسهای محلی زیبا است که طرفداران زیادی دارد و افرادی که دوست دارند همواره فرهنگ و اصالت خود را حفظ کنند، از لباس های محلی استقبال زیادی می کنند؛ لباس های کردی زنان و مردان دارای تنوع زیادی می باشد که از جمله آنها می توان به لباس کردی زنانه کرمانشاهی، لباس کردی ایلامی، لباس کردی سنندجی، لباس کردی سقزی و … اشاره کرد.

مدل جذاب لباس کردی آقایان

لباس کردی مهابادی نیز یکی دیگر از انواع لباسهای کردی است که کمی سنتی تر از لباسهای کردی دیگر می باشد، لباس کردی سورانی، لباس کردی حزبی، لباس کردی مریوانی، لباس کردی مراد خانی از جمله انواع دیگر لباسهای رایج مردانه، مخصوص نواحی کردنشین می باشند، در ادامه مدلهای جدیدتری از لباس های کردی دامادی را به اشتراک گذاشته ایم که امیدواریم مورد توجهتان قرار گیرند.

مدلی از لباس کردی دامادی

بسیاری از آقا داما ها و عروس خانوم های های کُرد، دوست دارند تا در جشن عروسی خود از لباسهای محلی کردی استفاده کنند و از این طریق علاوه بر استفاده از یک لباس عروسی خاص و متفاوت، اصالت و فرهنگ شهر و روستای خود را زنده نگهدارند، حال انتخاب مدل لباس عروس کردی و یا لباس دامادی اغلب با توجه به سلیقه افراد و نیز برگرفته از سنت منطقه ای که در آن زندگی می کنند, صورت می گیرد، در اینجا مدلهای متنوعی از لباس کردی دامادی با انواع شال کردی زیبا برای بستن کمر را می توانید ببینید و برای انتخاب لباس دامادی تان الگو بگیرید.

مدل لباس کردی آقایان

مدلی از لباس کردی مردانه

انواع مدل لباس کردی دامادی

مدلی زیبا از لباس کردی آقایان

مدلهای جدید لباس کردی آقایان

مدل لباس کردی دامادی

مدل لباس کردی دامادی آقایان

مدل لباس کردی مردانه سرمه ای

مدل شیک لباس کردی آقایان

مدل لباس کردی مردانه زیبا

مدل زیبای لباس کردی آقایان

مدل جدید لباس کردی آقایان

مدل لباس کردی مردان

مدل لباس کردی آقایان

مدل لباس کردی مردانه دامادی

همانطور که در این تصاویر مشاهده کردید مدل لباس کردی مردانه دارای طرح و رنگ های متنوعی است بنابراین بهتر است قبل از انتخاب لباس مردانه از بین این طرح های متنوع به ویژگی های ظاهری خود توجه کنید سپس بر اساس اندازه قد و فرم اندام خود لباس دلخواه خود را انتخاب نمایید. در صورت تمایل می توانید برای مشاهده انواع مدل های لباس مردانه کلیک کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *