دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

طراحی داخلی شعب بانک با ایده های مدرن و روز

  • مهلا بستگان
  • ۲۳ مرداد ۱۳۹۹
  • ۰

هر مکانی که مورد استفاده انسان باشد باید با شرایط جدید و متغیر جامعه همخوانی داشته باشد و با سلیقه های متفاوت مردم سازگاری پیدا کند. امروزه بانکها هم مثل همه ی مکانهای دیگر دستخوش تغییرات چشمگیری از ابعاد مختلف شده اند که یکی از آنها طراحی داخلی شعب بانک است که با پیشرفته ترین متد روز برای استفاده مشتریان آماده شده است.

امروزه دکوراسیون بانکها دارای طراحی های مدرن و اصولی هستند. زیرا در نگاه اول ظاهر هر چیز چشم بیننده را درگیر خود می کند. حتی وقتی برای سرمایه گذاری وارد بانکی می شویم در کنار رفتار کارکنان آنجا ظاهر محیط هم تاثیر بسیاری در تصمیم گیری ما برای انتخاب آن دارد. طراحی داخلی شعب بانکها امروزه بسیار حائز اهمیت است در ادامه با ما با دلایل این نکته همراه شوید.

تصاویر طراحی داخلی شعب بانک با دکوراسیون مدرن و جدید

هر فرد امروزه دارای یک یا چند حساب شخصی برای خودش است که در آن سرمایه اش را حفظ می کند و از آن بهره می برد. دیگر مثل گذشته بانک هر کس بالش زیر سرش نیست که داراییش را در آن بخواباند.

طراحی داخلی شعب بانک ها

ایده های جالب برای طراحی داخلی شعب بانک

یکی از جدیدترین طراحی داخلی شعب بانک

یکی از متنوع ترین طراحی داخلی شعب بانک

  •  آرون گروپس

در دنیای امروز با پیشرفت تکنولوژی و فناوری های مدرن با بهره گیری از امکانات بی نظیر و بی شماری که بانک ها در اختیار مشتریانش می گذارند همه برای استفاده از این تجهیزات ترغیب می شوند. اما بازهم مثل گذشته نیست که فقط یک یا چند عدد بانک وجود داشته باشد که در انتخاب محدودیت داشته باشند. تعداد کثیر بانک ها و موسسات قرض الحسنه این امکان را برای مردم فراهم کرده است که هر شخص با توجه به شرایط ایده آلی که برای سرمایه گذاری دارد بانک مورد نظرش را انتخاب کند و یکی از این نکات طراحی داخلی شعب بانک است. تجربه ثابت کرده است دکوراسیون بانک تا حد زیادی بر روی میزان اعتماد و سپرده گذاری افراد تاثیر گذار است.

یک طراحی داخلی شعب بانک

یکی از شیک ترین طراحی داخلی شعب بانک

ترکیب ام دی اف و شیشه در طراحی داخلی بانک

کاربرد ام دی اف در طرحی داخلی شعب بانک

طراحی یک دکوراسیون جدید و به روز در کنار امنیت بالای آن بانک به همراه صمیمیت و طرز برخورد کارمندان آنجا بسیار مهم است. یک طراحی داخلی بانک خوب باید فضای مناسب برای مشتریان و کارمندان داشته باشد که علاوه بر راحتی امنیت آنها را هم تضمین کند.

قرار دادن لامپهای نوری مناسب در طراحی داخلی شعب بانک

یکی از به روزترین طراحی داخلی شعب بانک

طراحی شیک فضای داخلی بانک

تاثیر نور در طراحی داخلی بانک

فضای مناسب برای قرار دادن دستگاه ها و وسایل مورد نیاز داشته باشد. از نور کافی برخوردار باشد. در طراحی دکوراسیون داخلی شعب بانک، رنگ ساختمان از اهمیت بالایی برخوردار است.

تاثیر رنگ در طراحی داخلی شعب بانک

ایده ای زیبا برای طراحی داخلی شعب بانک

ترکیب رنگ در طراحی داخلی شعب بانک

تعبیه فضاهای مناسب برای قرار دادن گلدان یا درختچه های طبیعی و مصنوعی باید در طراحی شعب بانک مد نظر قرار بگیرد. سیستم گرمایش و سرمایش باید از اولین نکات مورد توجه در طراحی داخلی شعب بانک باشد.

طراحی داخلی شعب بانک به سبک اروپایی

نمای پشتی کارمندان در طراحی داخلی شعب بانک

یکی از زیباترین متد طراحی داخلی شعب بانک

نمای بیرونی طراحی بانک

جدیدترین طراحی های داخلی برای شعب بانکها

 بانکها از جمله مکان های پر رفت و آمد و شلوغ هستند، از این رو باید به طراحی داخلی آنها نیز به مانند طراحی داخلی منازل مسکونی اهمیت داده شود؛ طراحی داخلی اصولی و زیبای بانکها می تواند نشان دهنده توانمند بودن و اهمیت شعبه باشد، اما به طور کلی به منظور جذب بیشتر مشتری لازم است تا دکوراسیون داخلی بانکها را به گونه ای طراحی کنید که به نسبت بانکهای دیگر جلوه زیادی داشته و در کنار زیبایی و خاص بودن آرامش خاطر و رضایت مشتریان را فراهم آورد.

جدیدترین دکوراتیو داخلی شعب بانک

در گذشته طراحی داخلی بانکها از اهمیت کمی برخوردار بود، اما امروزه تغییرات و تحولات بسیاری در طراحی داخلی شعب بانکها به وجود آمده است و نکته مهم در طراحی دکوراسیون همه بانکها توجه به امنیت و راحتی مشتریان بانکها می باشد که مهمترین نکته در این زمینه می باشد.

دکوراتیو داخلی شعب بانک

نکته مهم دیگر در طراحی داخلی شعب بانک، استفاده از لگو و نیز انتخاب مکان مناسب برای آن است. حال مکان قرار گیری لگو باید به گونه ای باشد که جذابیت و زیبای آن به طور کامل مشخص باشد، از این رو برای طراحی داخلی بانکها می توانید از نظر متخصصان و طراحان حرفه ای در این زمینه کمک بگیرید تا بتوانید نظر مشتریان با سلیقه های مختلف را به خود جلب نمایید.

انواع دکوراسیون شعب بانک ها

استفاده از میز و صندلی های با ابعاد و اندازه های مناسب نیز در طراحی داخلی دکوراسیون بانک ها اهمیت بسزایی در رضایت مشتریان و زیبایی بانک ها دارد و در کنار زیبایی و لوکس بودن میز و صندلی ها باید کیفیت و راحت بودن آنها مورد توجه قرار گیرد، در اینجا تصاویری از انواع دکوراسیون های زیبا و کاربردی شعب بانکهای مدرن و شیک را قرار داده ایم که امیدواریم مورد توجهتان قرار گیرند.

مدل دیزاین داخلی شعب بانک

تصاویری از دکوراسیون شعب بانک

دیزاین داخلی شعب بانک لوکس

طراحی داخلی مدرن شعب بانک

دیزاین داخلی شعب بانک مدرن

دیزاین داخلی جدید شعب بانک

طراحی داخلی شیک شعب بانک

دیزاین داخلی شیک شعب بانک

دیزاین داخلی شعب بانکها

طراحی داخلی شعب بانکها

دیزاین داخلی شعب بانک

مدل طراحی داخلی شعب بانک

طراحان و ایده پردازان با رعایت و حفظ این نکات می توانند با طراحی بی نظیر فضای داخلی بانکها سبب جلب رضایت مشتریان از ظاهر بانک شوند.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *