دسته ها
سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

نمای کلاسیک ساختمان های مدرن و شیک

  • مهلا بستگان
  • ۱۴ مهر ۱۳۹۹
  • ۰

میل به زیبایی و جمال گرایی در ذات تمام انسان ها است و این علاقه در جای جای زندگی انسان ها خودش را نشان می دهد . یکی از این قسمت ها نمای کلاسیک ساختمان ها است که همواره هم صاحبان و هم طراحان به دنبال بهترین و جدید ترین آن هستند . اگر شما هم جز این افراد هستید بازدید از این مقاله را به شما توصیه می کنم .

ما در این پست سعی بر این داریم که با نشان دادن جدید ترین و مدرن ترین تصاویر از نمای کلاسیک ساختمان ها در همه جای دنیا و با طرح های متنوع به رویای شما در داشتن بهترین ها حقیقت ببخشیم .

نمای کلاسیک ساختمان

شیک ترین نمای کلاسیک  ساختمان ها :

از گذشته تا به الان همواره انسان در پی بهره گیری از مواد موجود در کره زمین برای خلق اجسام جدید و بهتر بوده اند و ذات کمال گرای انسان هیچگاه قانع نشده و دست از کشفیات جدید برنداشته است. مکان هایی که انسان در آن سکونت داشته است همیشه دستخوش تغییرات بوده و است و انسان با استفاده از سنگ و چوب و خاک مدام در پی ایجاد مواد جدید بوده است. امروزه با پیشرفت صنعت و تکنولوژی مواد جدیدی از مواد اولیه تشکیل می شود که از آن ها در ساخت نمای ساختمان و دکوراسیون داخلی خانه ها، اداراتریا، شرکت ها و … استفاده می کند.

مدرن ترین نماهای کلاسیک

تلفیق فرهنگ ها و یا بهره مندی از سایر نماد های جهانی سبب شده است که در دنیای امروز نما ساختمان کلاسیک, چشم هر بیننده ای را به خود مجذوب کند . نمای خانه های مدرن ویلایی و مجتمع های غول پیکر مسکونی و اداری با وجود طراحان خلاق و ایده پرداز دارای صورتی زیبا و گاها تجمل گرا گردیده اند . هر نمایی در هر ساختمان نشان دهنده باورها ویا اعتقادات مردم آن خانه ها و سرزمین می باشد . امروزه طراحی نمای کلاسیک ساختمان ها از انواع مدل های اروپایی نظیر نمای رومی یونانی سنتی و … برداشته می شود . طراحان با تلفیق ایده های خود و بهره گیری از جدید ترین و به روز ترین مدل های دنیا سعی در ایجاد ساخت نمایی شیک و مدرن که در عین حال مستحکم هم باشد دارند . تنوع طلبی در عصر ما موجب می شود که هر طرحی به سرعت جذابیت خودش را از دست بدهد و جای خود را به طرح امروزی تری ببخشد. این مسئله باعث شده است که ما به دنبال طرحی برویم که در عین جدید بودن زمان بیشتری به روز بودن خودش را حفظ کند .

جذاب ترین نمای کلاسیک

  •  آرون گروپس

نمای کلاسیک

نمای کلاسیک

بهترین طراحی نمای کلاسیک

جالب ترین نمای کلاسیک

طراحی جالب نمای کلاسیک

شیک ترین نمای کلاسیک خانه ویلایی

زیبا ترین نمای کلاسیک

زیبا ترین نمای کلاسیک ساختمان

جدیدترین نمای کلاسیک ساختمان ها

شیک ترین نمای کلاسیک ساختمان

نمای کلاسیک جدید و زیبا

قشنگ ترین نمای کلاسیک ساختمان ها

به روز ترین نمای کلاسیک برای ویلا

نمای کلاسیک ساختمان از رو به رو

بهترین متد نمای کلاسیک

بهترین نمای کلاسیک مجتمع ها

شیک ترین نمای کلاسیک

مدلهای جدیدتری از نما کلاسیک ساختمانهای مسکونی

نما کلاسیک در دنیای امروزه به نمایی گفته می شود که از مصالح، جزئیات و مدل ساختمانهای مربوط به دوران یونان قدیم و روم و یا معماری نئوکلاسیک الگوگیری شده باشد، در این نوع سبک معماری از تندیس هایی به روش رومی ها در گوشه ها و لبه های ساختمان استفاده می شود، همچنین در طراحی این نوع ساختمان ها قاعده و قانون خاصی وجود ندارد و اغلب به سلیقه و خواست صاحبخانه و یا طراح بستگی پیدا می کند. در ادامه نمونه های دیگری از انواع معماری ساختمانهای مسکونی با طراحی کلاسیک را مشاهده می کنید.

نما کلاسیک لاکچری و مدرن

امروزه معماران و طراحان ساختمان ها با استفاده از به روز ترین نمونه های معماری ساختمان در جهان و نیز با ترکیب ایده های مختلف سعی می کنند تا نماهایی متفاوت، شیک و متنوع طراحی و ارائه نمایند، تنوع طلبی در دنیای امروز موجب شده تا از جذابیت نما ها خیلی سریع کاسته شود، اما نما های کلاسیک همچنان جذابیت داشته و دارای اصالت و ریشه قوی می باشند، از این رو استفاده از طرح کلاسیک هنوز هم طرفدارن زیادی دارد، ضمن اینکه این نما ساختمانی بسیار زیبا و شیک بوده و می تواند در ساکنین ساختمان ایجاد ابهت و بزرگی کرده و حس لاکچری را القا نماید.

نمایی لاکچری و کلاسیک

همچنین مصالح در دسترس این نوع نما ساختمانی باعث شده تا این سبک گسترش زیادی پیدا کند؛ نما کلاسیک از طریق پوشش قسمتی و یا بخشهای زیادی از سنگ های آهک نما داده می شود و سنگ تراورتن مهمترین مصالح به کارگرفته شده در نما رومی جدید می باشد که دارای ویژگی هایی همچون فرم پذیری و انطباق چسبندگی با مصالح زیرین می باشد، حال از آنجا که معادن سنگ در نقاط مختلف کشورمان به فراوانی یافت می شود، بنابراین این نما محبوبیت بیشتری دارد.

نما کلاسیک زیبا و مدرن تصاویری از نما کلاسیک ساختمان  نمایی زیبا و کلاسیک

نمای کلاسیک لوکس

نما کلاسیک بنای مدرن

نما کلاسیک خانه لوکس

انواع نما کلاسیک ویلا

نما کلاسیک لاکچری

نما کلاسیک شیک

نمای کلاسیک آپارتمان

نما کلاسیک ساختمان نمای کلاسیک مدرن

ما در این مطلب با به اشتراک گذاری به روزترین متد نما کلاسیک ساختمان ها دست شما را برای انتخاب بهتر باز گذاشته ایم. امید است که مورد پسند شما عزیزان علاقمند به بخش دکوراسیون و نمای ساختمان واقع شود .

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *