دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

مدل کت و دامن گیپور شیک و مجلسی با طرح های مد سال

  • ندا خوشرو
  • ۱۴ مهر ۱۳۹۹
  • ۰

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا انواع مدل کت و دامن گیپور مجلسی با ساده ترین و زیباترین طرح های مد سال را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم که امیدواریم این مدل ها مورد توجه تان قرار بگیرند.

مدل کت و دامن گیپور از انواع لباس مجلسی های رسمی و فاخر است و در طرح های مختلفی موجود می باشد و شما می توانید با توجه به سلیقه شخصی و ویژگی های ظاهری خود مدل کت و دامنی مجلسی مناسبی را برای خود انتخاب کنید.

کت و دامن از انواع لباس های پوشیده است و اگر شما تمایل دارید در مهمانی ها و مجالس از لباس های پوشیده تر استفاده کنید این مدل لباس می تواند برایتان انتخاب ایده آل و مناسبی باشد.

مدل کت و دامن زنانه گیپور

مدل کت و دامن گیپور با جدیدترین طرح های مد سال

برای دوخت کت و دامن مجلسی از پارچه های مختلفی نظیر گیپور، حریر و … استفاده می شود که هر کدام از این پارچه ها زیبایی و جذابیت خاصی دارند. در ادامه تصاویری از انواع مدل کت و دامن شیک با جدیدترین طرح های مد سال را مشاهده خواهید کرد.

مدل کت و دامن زنانه گیپور

مدل کت و دامن مجلسی زنانه

کت و دامن، به دلیل اینکه برش دار است برای خانم ها با فرم اندام مختلف می تواند انتخاب ایده آلی باشد. کت و دامن زنانه گیپور، در انواع رنگ و طرح های های متنوع موجود است که بهتر است از بین این طرح های متنوع کت و دامن زیبایی را برای پوشیدن انتخاب کنید. کت و دامن با رنگ تیره برای خانم هایی که اندامی چاق دارند لباس مجلسی مناسبی است و اگر شما دارای اندامی لاغر و متناسب هستید بهتر است از کت و دامن گیپور، با رنگ روشن استفاده کنید.

مدل کت و دامن شیک گیپور

  •  آرون گروپس

مدل کت و دامن شیک گیپور

مدل کت و دامن زنانه و جدید گیپور

مدل کت و سارافون زنانه با پارچه گیپور

مدل زیبا و شیک کت و دامن

مدل زیبا و شیک کت و دامن

مدل کت و دامن شیک و زنانه گیپور

مدل کت و دامن بلند زنانه

مدل زیبا و شیک کت و دامن

مدل کت و سارافون مجلسی گیپور دار

مدل کت و دامن سفید گیپور

مدل کت دامن سفید گیپور

مدل شیک و زیبا کت و دامن

مدل کت و سارافون با پارچه گیپور

مدل کت و دامن قرمز گیپور

مدل کت دامن گیپور قرمز

کت و دامن سفید و مجلسی

مدل کت دامن شیک زنانه

مدل کت و دامن بلند گیپور

مدل کت و دامن بلند و شیک

مدل کت و دامن دخترانه

کت و دامن دخترانه در انواع طرح های بلند و کوتاه موجود است که اغلب دختران جوان تمایل دارند از مدل کت و دامن ها با طرح کوتاه در مهمانی های مختلف استفاده کنند. علاوه بر طرح و رنگ کت و دامن بهتر است به برش این مدل لباس نیز توجه کنید و کت و دامن با برش و یقه مناسبی را برای پوشیدن در مجالس رسمی و بزرگ انتخاب نمایید.

کت و دامن های گیپور، دخترانه مجلسی و شیک تر هستند و اگر شما به دنبال مدل کت و دامن با طرح متفاوت و جذابی هستید این مدل ها می توانند برایتان انتخاب مناسبی باشند. در دوخت اغلب کت و دامن های گیپور، از پارچه های دیگری نظیر ساتن و … استفاده می شود که ترکیب پارچه گیپور، با پارچه های مختلف می تواند باعث متفاوت تر به نظر رسیدن برش و دوخت کت و دامن شود.

 مدل کت و دامن شیک گیپور

مدل کت و دامن کار شده شیک

مدل کت و دامن گیپور دخترانه

مدل کت و دامن مجلسی و بسیار شیک

  مدل کت و دامن دخترانه گیپور

مدل کت و دامن ساتن

مدل کت و دامن دخترانه و شیک

مدل کت و دامن مشکی دخترانه

مدل کت و دامن دخترانه و جدید گیپور

مدل کت دامن شیک و دخترانه

کت و دامن جدید و جذاب گیپور

کت دامن دخترانه کار شده با گیپور

مدل کت و دامن زیبا و جذاب

مدل کت دامن مجلسی و شیک

کت و دامن مجلسی گیپور

مدل کت دامن دخترانه گیپور

مدل کت و دامن گیپور مجلسی

 

مدل کت دامن های گیپور مجلسی و شیک

کت دامن یکی از زیباترین پوشش های بانوان می باشد که در گذشته به عنوان پوششی کلاسیک و رسمی در مهمانی ها و مراسم های گوناگون استفاده می شده است و امروزه نیز مدلهای جدید و متنوع آن از جمله مدل کت دامن اسپرت، مدل کت دامن کره ای، مدل کت دامن مجلسی زنانه و دخترانه و غیره در سراسر دنیا طرفداران زیادی دارند و بسیاری از خانوم ها و دختر خانوم های جوان از مدلهای شیک و متنوع آن به عنوان لباس مجلسی شیک و زیبا برای مجالس مختلف استفاده می کنند، حال در صورتی که علاقمند به مشاهده مدلهای جدیدتری از کت دامن گیپوردار هستید، در ادامه انواع مدل کت دامن گیپوردار مجلسی دخترانه و زنانه را می توانید ملاحظه نمایید.

تصاویری از مدل کت دامن گیپور

طراحان مد و پوشاک زنانه هر ساله مدلهای جدیدی از لبسهای مجلسی شیک و زیبای زنانه و دخترانه به بازار عرضه می کنند، مدلهای کت دامن کوتاه از جمله لباسهای جذاب در بین خانم های جوان و حتی میانسال برای استفاده در مجالس و مهمانی ها هستند، از این رو در این قسمت می توانید انواع دیگر کت دامن شیک و کوتاه مجلسی گیپوردار در طرح های اسپرت و رسمی را ببینید و متناسب ترین آن را با توجه به سلیقه، فرم اندام و رنگ پوست خود انتخاب کرده و خریداری نمایید.

مدل کت دامن زیبای گیپور

انواع مدلهای کت دامن گیپور

شیک ترین مدل کت دامن گیپور

زیباترین مدل کت دامن گیپور

مدل کت دامن گیپوردار زیبا

مدل جدید کت دامن گیپوردار

انواع مدل کت دامن گیپور

مدل کت دامن گیپوری

مدل کت دامن گیپور شیک

مدل کت و دامن گیپور شیک

مدل کت دامن گیپور دخترانه

مدل کت دامن گیپور سایز بزرگ

مدل کت و دامن گیپور جذاب

مدل کت دامن گیپور و کوتاه

مدل کت دامن گیپور و ساتن

مدل کت دامن گیپوردار

مدل کت دامن گیپور

جدیدترین مدل کت و دامن گیپور

در این مطلب با انواع مدل کت دامن گیپوردار مجلسی زنانه و دخترانه با جدیدترین طرح های مد سال آشنا شدید که امیدواریم این مدل ها با سلیقه شخصی شما همخوانی و مطابقت داشته باشند و بتوانید با الگوبرداری از آن ها کت و دامن زیبایی را برای پوشیدن در مهمانی و مجالس مختلف انتخاب کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *