دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

آموزش بافت پاپوش قلاب بافی و تصاویر پاپوش های قلاب بافی متفاوت

  • ندا خوشرو
  • ۷ آبان ۱۳۹۹
  • ۰

پاپوش قلاب بافی از انواع وسایلی است که با کمک کاموا و میل قلاب بافی به راحتی بافته می شود. در ادامه این مطلب آموزش مرحله به مرحله بافت پاپوش به کمک قلاب بافی را در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم.

با کمک قلاب بافی می توانید وسایل تزیینی و انواع پوشاک مورد نیاز خود را ببافید. کفش بافتنی از انواع پاپوشهای ساده و در عین حال شیک است که با کمک کاموا و میل قلاب بافته می شود و شما می توانید انواع مدل پاپوش قلاب بافی را به راحتی در منزل با رنگ کاموای دلخواه خود ببافید.

لباس قلاب بافی و کفش قلاب بافی از انواع پوشاک هایی هستند که اغلب خانم هایی که در زمینه قلاب بافی مهارت دارند می توانند این نوع پوشاک ها را در منزل ببافند همچنین با کمک قلاب بافی می توانید وسایل تزیینی نظیر گل قلاب بافی و گل نرگس برجسته قلاب بافی و … را ببافید.

مدل پاپوش شیک دخترانه

آموزش مرحله به مرحله بافت پاپوش قلاب بافی

اگر شما به صورت مقدماتی در هنر بافندگی با قلاب مهارت دارید می توانید این پاپوش زیبا و شیک را به راحتی در منزل ببافید. در ادامه این مطلب آموزش مرحله به مرحله بافت پاپوش یا کفش بافتنی را به شما همراهان عزیز و گرامی آموزش می دهیم.

مدل پاپوش

وسایل لازم برای بافت پاپوش

  • کاموا با رنگ دلخواه : ۱ تا ۱.۵ کلاف ( میزان اندازه کاموای مصرفی به قطر کلاف کاموا بستگی دارد)
  • قلاب متناسب با ضخامت کاموا

وسایل لازم برای بافت پاپوش

آموزش بافت کفش به کمک قلاب بافی

ابتدا رج اول را پنج زنجیره بزنید و بعد از گرد کردن رج اول در داخل حلقه با کمک سه زنجیره بافت را شروع کنید سپس با کمک ۷ پایه بلند به رج اول خاتمه دهید.

  •  آرون گروپس

بافت شیک و زیبا پاپوش قلاب بافی
برای بافت رج دوم با سه زنجیره شروع کنید و در هر یک از دانه ها دو پایه بلند بزنید که باید ۱۴ پایه بلند ببافید. رج بعدی را هم مانند رج قبل ببافید و در هر دانه دو پایه بلند بزنید تا تعداد پایه ها به ۲۸ تا برسد.

نحوه بافت پاپوش
تا رج ۱۳ در هر یک از دانه ها یک پایه بلند بزنید. توجه داشته باشید وقتی که پایه ای اضافه نشود در طول بافت پاپوش همانطور که پیش می روید بافت شبیه به کاسه می شود. می توانید بر اساس سایز پا های خود تعداد رج هایی را که به صورت ساده می بافید کاهش و یا افزایش دهید و
برای بدست آوردن اندازه دلخواه تان می توانید پاپوش را بپوشید.

نحوه بافت پاپوش زیبا

در این مرحله از بافت پاپوش نوبت به بافتن دو طرف و کف پاپوش می رسد که برای بافت این قسمت ها ۲۰ دانه اول را ببافید و به باقی مانده دانه ها کاری نداشته باشید سپس بافت را برگردانید و با بافت ۳ زنجیره به رج بعدی بروید.

آموزش بافت پاپوش ساده در منزل

هشت رج بعدی را هم به همین شکل ببافید.

مراحل بافت پاپوش

به رج ۲۲ که رسیدید به انتها و ابتدای بافت یک پایه بلند بیفزایید یعنی اول ۳ زنجیره بزنید و دانه اول را با کمک دو پایه بلند شروع کنید سپس هر یک از دانه های بعدی را یک پایه بلند بزنید و در انتها نیز دانه آخر را دو پایه بلند بزنید.

مراحل بافت پاپوش قلاب بافی
در رچ ۲۳ تا ۲۵ در هر یک از دانه ها یک پایه بلند بزنید. رج ۲۶ را مانند رج ۲۲ یکی اول و یکی در آخر رج اضافه کنید.

آموزش مرحله به مرحله پاپوش قلاب بافی
در رج ۲۷ و ۲۸ نیز در هر یک از دانه ها یک پایه بلند بزنید.

مراحل بافت پاپوش در منزل
در این مرحله بافت پاپوش قلاب بافی به اتمام می رسد شما می توانید با توجه به سایز دلخواهتان تعداد رج ها را افزایش و یا کاهش دهید.

پاپوش زیبا و متفاوت قلاب بافی

بعد از بافت کامل پاپوش با کمک نخ و سوزن قسمت انتهایی پاپوش را از داخل بدوزید.

پاپوش سبز قلاب بافی

برای تزیین پاپوش نیز می توانید دور تا دور آن را با کمک یک رنگ کاموای دیگر ببافید که در این صورت باید بافت را به صورت یک پایه کوتاه دو زنجیره و دو دانه و بعد یک پایه کوتاه ادامه دهید.

دوختن دور پاپوش مراحل بافت پاپوش شیک و زیبا
کفش های قلاب بافی را می توانید به شکل های مختلف ببافید و با کمک گل های کاموایی و یا گل های قلاب بافی آن ها را به زیبایی تزیین کنید.

مدل پاپوش ساده و طرح دار

انواع مدل پاپوش های بافتنی بچه گانه

در این مطلب با بافت پاپوش به کمک قلاب آشنا شدید شما می توانید با یادگیری این روش پاپوش های زیبا و شیکی را ببافید. در ادامه تصاویری از انواع مدل های مختلف پاپوش های بافتنی جدید با قلاب را در اختیار شما همراهان عزیز قرار داده ایم که امیدواریم از مشاهده این مدل ها نهایت لذت را ببرید.

      انواع مدل های پاپوش قلاب بافی مدل پاپوش نوزاد قلاب بافی مدل زیبا و جذاب پاپوش قلاب بافی مدل پاپوش شیک و جدید قلاب بافی   مدل شیک و جذاب پاپوش   مدل پاپوش جذاب قلاب بافی مدل پاپوش شیک قلاب بافی با طرح هندوانه مدل پاپوش پاپیون دار قلاب بافی مدل پاپوش زنانه قلاب بافی مدل پاپوش زنانه و جذاب قلاب بافی   مدل پاپوش طرح دار قلاب بافی   مدل پاپوش شیک و سفید قلاب بافی مدل پاپوش صورتی و سفید قلاب بافی         مدل پاپوش نوزادی شیک نحوه بافتن پاپوش

مدل پاپوش های شیک دخترانه و زنانه

با شروع فصل سرما، انواع مدل پاپوش بافتنی یکی از پوشش های مناسب و ایده آل برای گرم نگه داشتن پا در منزل می باشد و برای نوزادان یا کودکان دختر و پسر و حتی برای دختران و خانم های بزرگسال می توان مدل پاپوش های شیک و زیبا با قلاب بافی و یا حتی میل بافتنی درست کرد تا علاوه بر گرم شدن پاها، این کفش های بافتنی جلوه زیبای به پاها ببخشد.

در مجموعه پیش رو تصاویری فوق العاده زیبا و شیک از انواع پاپوش دخترانه و زنانه ارائه شده است. این اکسسورهای زیبا با طرح های دوست داشتنی و جذاب می تواند تکمیل کننده ایده آلی برای استایل زیبای پاییزی و یا زمستانی شما دختر خانم های جوان و بانوان عزیز باشد. علاقمندان به هنر قلاب بافی با آموزش بافت زنجیره ای بافت پایه بلند، بافت پایه کوتاه و … می توانند به سادگی هر یک از پاپوش های زیر را انتخاب نمایند و طرح مورد از نظر از پاپوش مدنظر خود را ببافند. از این رو خواهشمندیم از این پاپوش های بافتنی زیبا دیدن نمایید و بر اساس سلیقه خود بهترین مدل پاپوش را انتخاب و شروع به بافتن کنید.

پاپوش بافتنی شیک

پاپوش بافتنی خوش رنگ

پاپوش بافتنی به روز

پاپوش بافتنی متفاوت

قشنگ ترین پاپوش قلاب بافی

پاپوش بافتنی ساده

پاپوش بافتنی پاپیون دار

پاپوش بافتنی طرح دار

جدیدترین پاپوش قلاب بافی

پاپوش بافتنی گل دار

پاپوش بافتنی مدرن

خاص ترین پاپوش قلاب بافی

پاپوش بافتنی با طرح برگ

پاپوش بافتنی با طرح خاص

پاپوش بافتنی با طرح ایده آل

پاپوش بافتنی با طرحی دیدنی

پاپوش بافتنی با طرحی قشنگ

در این مطلب با آموزش پاپوش قلاب بافی به صورت مرحله به مرحله آشنا شدید که امیدواریم از بافت این پاپوش زیبا در منزل نهایت لذت را ببرید. برای مشاهده انواع مدل ها و آموزش های مربوط به قلاب بافی کلیک کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *