دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

رژیم لاغری یک هفته ای برای تجربه لاغری سریع در ۷ روز

  • افسانه شمشیری
  • ۸ آبان ۱۳۹۹
  • ۰

در این مطلب با بهترین رژیم لاغری یک هفته ای آشنا خواهید شد. این رژیم دارای استاندارد است و علاوه بر کاهش وزن ۸ کیلویی در پایان هفته، برای ارتقا سلامتی شخص هم مفید است. در ادامه همراه ما باشید تا با این رژیم لاغری سریع و طبیعی آشنا شوید.

رژیم لاغری در نظر اکثر افراد به معنی گرسنگی کشیدن برای کم کردن وزن می باشد. اینگونه رژیم های لاغری برای مدت زمان طولانی، سلامت شخص را به خطر می اندازند. در این مطلب یک رژیم لاغری یک هفته ای به شما معرفی خواهیم کرد که بتوانید به راحتی و بدون گرسنگی کشیدن در عرض یک هفته هشت کیلو وزن کم کنید.

رژیم لاغری هفت روزه از پرطرفدارترین رژیم ها می باشد که برای کاهش وزن فوری بسیار مفید و موثر است که بدون هزینه و در عرض یک هفته می توانید شاهد چهار و نیم کیلو کاهش وزن تان باشید، بنابراین اگر شما نیز از آن دسته افرادی هستید که از اضافه وزن رنج می برید و تمایل به کاهش فوری وزن تان دارید بهتر است تا پایان مطلب همراه ما باشید.

روش درست کاهش وزن

کم کردن وزن به روش مناسب بسیار مهم است و هیچ وقت نباید از رژیم های لاغری سخت و یا از انواع مکمل ها و قرص های لاغری برای کاهش وزن استفاده کرد. با داشتن رژیم غذایی سالم و برنامه ورزشی منظم می توانید به وزن مورد نظر خود برسید که این روش بهترین راه برای کاهش وزن است.

در رژیم لاغری صحیح نباید هیچ وعده غذایی را حذف کرد و یا وعده های غذایی را به صورت نامنظم مصرف کرد. خوردن به تنهایی یک وعده در روز و یا حذف کردن دو وعده جهت لاغر شدن اصلا توصیه نمی شود. انجام تمرینات سخت ورزشی و یا رژیم های لاغری سخت و طاقت فرسا فقط برای مدت زمان کوتاهی قابل اجرا هستند زیرا فشار آوردن بیش از حد بر بدن خطرناک است و به سلامتی آسیب می رساند.

 جدیدترین رژیم های لاغری 7 روزه
تا به کنون رژیم های لاغری بسیاری برای کاهش وزن سریع ارائه شده اند. اما بیشتر این رژیم ها آنگونه که باید موجب کاهش وزن نشده و فقط آب بدن را کم کرده اند. بیشتر این رژیم ها سلامتی شخص را هم به خطر می اندازند و نمی توان بعد از مدتی دوباره آن ها را اجرا کرد. در این مطلب بهترین رژیم لاغری یک هفته ای که راهی سریع و طبیعی جهت کاهش وزن می باشد را به شما عزیزان معرفی خواهیم کرد که هم چربی اضافه بدن را کم می کند و هم سلامتی شخص را به خطر نمی اندازد.

رژیم لاغری یک هفته ای

رژیم کاهش وزن یک هفته ای را دقیقا طبق روشی که در ادامه خواهیم گفت اجرا کنید تا شاهد کاهش وزن خود باشید. در این رژیم لاغری شخص گرسنگی نمی کشد زیرا به نوع مواد غذایی و مقدار آن ها به طور خاصی توجه شده است. این رژیم لاغری به ارتقاء سلامت هم کمک می کند و برای تمام گروه های سنی نیز مناسب است. این رژیم لاغری سریع در یک هفته، هشت کیلو از وزن شخص را کم می کند.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

 رژیم لاغری سریع در هفت روز

برای کم کردن سریع وزن، بدون سختی کشیدن، دقیقا طبق دستورات گفته شده برای این رژیم لاغری یک هفته ای عمل کنید تا شاهد نتایج شگفت انگیز آن باشید.

مصرف میوه های تازه در روز اول

روز اول رژیم لاغری یک هفته ای بسیار مهم است. در روز اول این برنامه فقط میوه مصرف می شود و می توان از هر نوع میوه البته به جزء و تا هر اندازه ای استفاده کرد. مصرف میوه های آبدار مثل طالبی و هندوانه بسیار عالی هستند. همچنین باید بین ۸ تا ۱۳ لیوان آب نوشید. در روز اول فقط میوه مصرف کنید و از هیچ نوع ماده غذایی دیگر حتی سبزیجات هم استفاده نکنید. هر وقت که احساس گرسنگی کردید فقط میوه بخورید و یا آب بنوشید.

رژیم لاغری طبیعی و سریع یک هفته ای

مصرف سبزیجات در روز دوم

در روز دوم تا جایی که مایل هستید، سبزیجات به صورت خام و پخته مصرف کنید. برای سبزیجات پخته از روغن استفاده نکنید و فقط آن ها را بخارپز کنید. سیب زمینی نیز جزء سبزیجات به شمار می آید آن را نیز به صورت آب پز و یا بخارپز در اول روز مصرف کنید تا کربوهیدرات های آن در طی روز بسوزد. بهترین سبزیجاتی که می توانید آن ها را در روز دوم رژیم غذایی خود مصرف کنید شامل هویج، کلم بروکلی، لوبیا، کاهو، کلم، خیار و… می باشد. اگر دستگاه گوارشتان نسبت به روزهای عادی تغییر کرد نگران نشوید این امر طبیعی است. در این روز نیز بین ۸ تا ۱۳ لیوان آب بنوشید.

بهترین رژیم لاغری یک هفته ای

مصرف انواع میوه و سبزی در روز سوم

در روز سوم رژیم لاغری یک هفته ای می توانید هم از میوه ها و هم از سبزیجات استفاده کنید. البته گفتنی است از بین سبزیجات سیب زمینی و از بین میوه ها موز را مصرف نکنید. می توان برای صبح رژیم میوه و برای عصر رژیم سبزیجات داشت. مصرف ترکیب میوه و سبزی هم به خودتان بستگی دارد. نوشیدن ۸ تا ۱۳ لیوان آب را هم فراموش نکنید.

مصرف موز و شیر در روز چهارم

در روز چهارم می توانید سه لیوان شیر و بین ۸ تا ۱۲ عدد موز رسیده مصرف کنید. نگران نباشید در طی روز گرسنه نمی شوید. سهمیه موز و شیر را در این روز تقسیم بندی کنید تا در هیچ زمانی احساس گرسنگی و ضعف نکنید. برای مثال می توانید یک لیوان شیر و یک عدد موز را برای صبحانه، ۴ عدد موز و یک لیوان شیر برای نهار، سه عدد موز برای عصر و ۴ عد موز و یک لیوان شیر را برای شام در نظر بگیرید. اگر بدین صورت برنامه غذایی داشته باشید در طی روز احساس گرسنگی نخواهید کرد.

رژیم لاغری 8 کیلویی در یک هفته

مصرف گوجه فرنگی و برنج در روز پنجم

در روز پنجم رژیم لاغری یک هفته ای می توانید یک فنجان برنج پخته شده برای نهار و هفت عدد گوجه فرنگی در طی روز مصرف کنید. در این روز میزان نوشیدن آب را افزایش دهید زیرا میزان اسید اوره در بدنتان بیشتر می شود. بین ۱۲ تا ۱۵ لیوان آب بنوشید.

رژیم لاغری فوری یک هفته ای

استفاده از یک فنجان برنج در روز ششم

در روز ششم برای نهار یک فنجان برنج پخته شده بخورید و در طی روز نیز از سبزیجات به جزء سیب زمینی استفاده کنید. در این روز نیز بین ۸ تا ۱۲ لیوان آب بنوشید. بدین ترتیب دستگاه گوارشتان هم تقویت می شود.

مصرف سبزیجات و آب میوه ها در روز هفتم

در آخرین روز از رژیم لاغری در یک هفته، برای نهار یک فنجان برنج پخته شده و در طی روز نیز از انواع سبزیجات (به جزء سیب زمینی) و آب میوه ها مصرف کنید.خودتان هم در آخرین روز متوجه کاهش وزنتان خواهید شد و احساس سبکی خواهید کرد. این رژیم لاغری سالم و طبعی علاوه بر اینکه وزن شما را پایین آورده است، به دلیل سرشار بودن از انواع میوه ها و سبزیجات فواید دیگری هم برای شما دارد. از جمله اینکه موجب شفاف شدن پوست و تقویت دستگاه گوارش هم می شود.

 آیا رژیم هفت روزه بی خطر می باشد؟

این رژیم برای یک شخص عادی خطری به وجود نمی آورد زیرا، زمان آن کوتاه است اما در صورتی که تصمیم داشته باشید از این رژیم برای چند ماه استفاده کنید به دلیل اینکه با کمبود مواد مغذی رو به رو خواهید شد در نتیجه به بدن آسیب هایی وارد می شود.

لاغری و سریع ترین راه کاهش وزن در یک هفته

آیا در طول مدت یک هفته می توان چهار و نیم کیلو وزن کم کرد؟

به دلیل اینکه این رژیم ادعا می کند در طول مدت یک هفته می توانید چهار و نیم کیلو کاهش وزن داشته باشید به شهرت رسیده است، این مقدار کاهش وزن برای آن دسته از افرادی که دارای وزن اضافی هستند و مصرف کالری را به شدت کم کرده اند امکان پذیر می باشد که بخش زیادی از این کاهش وزن به دلیل از دست دادن آب بدن می باشد.

زمانی که مصرف کالری و کربوهیدرات ها را کمتر می کنید کاهش ذخیره گلیکوژن بدن به افت وزن سریع آب منجر می شود در نتیجه با کاهش وزن مواجهه خواهید شد که با برگشتن به تغذیه عادی این وزن کاهش یافته مجدداً بر خواهد گشت.

رژیم لاغری هفت روزه

سخن پایانی

در صورتی که تصمیم به کاهش وزن فوری چند کیلو گرمی دارید می توانید از این رژیم استفاده کنید اما فقط این نکته را باید به خاطر داشته باشید که وزن از دست رفته مجدداً بر می گردد از این رو، رژیم لاغری هفت روزه به منظور اهداف بلند مدت مناسب نمی باشد و اگر تحت نظر پزشک هستید و یا از داروی خاصی استفاده می کنید قبل از گرفتن این رژیم لاغری هفت روزه با پزشک خود مشورت کنید، به منظور آشنایی بیشتر با رزیم لاغری می توانید بر روی لینک نمایید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *