دسته ها
پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

تصاویر انواع مدل های آرایش حرفه ای چشم با متدهای جدید

  • ندا خوشرو
  • ۲۸ شهریور ۱۴۰۰
  • ۰

در این مطلب انواع مدل آرایش حرفه ای چشم با جدیدترین متدهای آرایش روز دنیا را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار داده ایم که امیدواریم از مشاهده این مدل ها نهایت لذت را ببرید.

یکی از تاثیرگذارترین اجزاء در زیبایی صورت چشم ها هستند و اگر میکاپ چشم ها به صورت حرفه ای انجام شود میکاپ صورت شما جذاب و متفاوت تر از همیشه به نظر می رسد؛ آرایش حرفه ای چشم همچنین باعث می شود تا چشم های شما جذابیت خاصی داشته باشد.

راز زیبایی چهره خانم داشتن چشم هایی جذاب و گیرا است بنابراین بهتر است خانم ها در انتخاب مدل آرایش چشم های خود حساسیت لازم را به خرج دهند و مدل آرایشی را برای چشم های خود انتخاب کنند که با فرم صورت؛ فرم و رنگ چشم ها مطابقت و همخوانی داشته باشد.

انواع مدل آرایش حرفه ای چشم

مدل آرایش حرفه ای چشم با جدیدترین متدهای آرایشی روز دنیا

سایه چشم و خط چشم و ریمل از مهم ترین مراحل در میکاپ چشم ها هستند و اگر شما تمایل دارید میکاپ چشم متفاوت و خاصی داشته باشید بهتر است در انتخاب مدل و رنگ سایه چشم و همچنین در انتخاب مدل خط چشم خود دقت لازم را داشته باشید؛ در ادامه تصاویری از انواع مدل میکاپ حرفه ای چشم با جدیدترین متدها را مشاهده خواهید کرد.

مدل آرایش چشم زیبا و شیک

مدل میکاپ چشم حرفه ای و شیک زنانه

اگر شما به مجلسی رسمی دعوت شده اید و تمایل دارید میکاپی جذاب داشته باشید بهتر است روی میکاپ چشم هایتان تاکید بیشتری داشته باشید. میکاپ چشم ها را بهتر است با توجه به فرم و رنگ چشم های خود انتخاب کنید و همچنین بهتر است چشم ها را به صورتی میکاپ کنید که روی زیبایی آن ها تاکید بیشتری داشته باشید. با کمک آرایش چشم می توانید عیب های موجود در چشم را به راحتی رفع کنید چشم هایی گیرا و زیباتر داشته باشید.

  •  آرون گروپس

مدل آرایش حرفه ای چشم شیک

مدل آرایش حرفه ای چشم میکاپ زیبا و شیک چشم مدل آرایش چشم زیبا مدل آرایش چشم حرفه ای مدل آرایش چشم زیبا مدل آرایش حرفه ای چشم زنانه مدل آرایش مجلسی و حرفه ای چشم مدل زیبا و جذاب آرایش چشم

سایه چشم و خط چشم یکی از مهم ترین مراحل در میکاپ چشم ها هستند که اگر در انتخاب سایه و خط چشم دقت لازم را داشته باشید بعد از اتمام کار میکاپ چشم ها به نتیجه مطلوب و دلخواه خود می رسید. برای میکاپ مژه ها می توانید از ریمل و یا مژه مصنوعی استفاده کنید؛ در صورتی که تمایل دارید میکاپ چشم حرفه ای تر به نظر برسد بهتر است از مژه مصنوعی استفاده کنید.

            مدل آرایش زیبا و حرفه ای چشم مدل میکاپ زیبا و جدید چشم   مدل آرایش چشم زیبا و جدید مدل آرایش چشم شیک و حرفه ای زنانه مدل سایه چشم حرفه ای مدل سایه چشم زیبا و شیک مدل شیک و زیبا میکاپ چشم   مدل میکاپ چشم زنانه مدل شیک و جدید میکاپ چشم

مدل میکاپ حرفه ای چشم دخترانه

دختران جوان بهتر است آرایش حرفه ای چشم ملایم و ساده ای داشته باشند تا چهره آن ها دخترانه و طبیعی تر به نظر برسد. برای اینکه آرایش چشم دخترانه حرفه ای به نظر برسد می توانید از انواع خط چشم و یا ریمل های رنگی استفاده کنید. بهتر است در انتخاب مدل سایه چشم و خط چشم دخترانه دقت لازم را داشته باشید و از مدل هایی استفاده کنید که ساده و دخترانه تر هستند. توجه داشته باشید که آرایش چشم زنانه برای دختران جوان نمی تواند انتخاب ایده آل و مناسبی باشد و این مدل میکاپ های چشم فقط سن شما را بیشتر از حد معمول نشان می دهند و باعث می شوند تا چهره ای زنانه پیدا کنید.

مدل میکاپ ساده چشم

مدل آرایش حرفه ای چشم دخترانه

مدل آرایش چشم زیبا

مدل آرایش چشم دخترانه

مدل آرایش چشم جذاب و زیبا

مدل سایه چشم حرفه ای و زیبا

مدل آرایش ساده چشم مدل سایه چشم

آموزش میکاپ حرفه ای چشم

هر خانومی لازم است در زمینه خودآرایی کمی مهارت داشته باشد تا بدون نیاز به رفتن به آرایشگاه بتواند نیاز های کوچک خود در این زمینه را برآورده کند، اغلب خانوم ها در آرایش چشم ها کمی مشکل دارند و این کار را به آرایشگر ها می سپارند، در ادامه آموزشی از آرایش چشم را در اختیارتان قرار می دهیم تا بدون نیاز به رفتن به آرایشگاه بتوانید صاحب چشمانی زیبا و جذاب شوید.

در اولین مرحله لازم است، صورتتان را با صابون و به خوبی بشویید، سپس آن را خشک کرده و زیر چشم ها را کمی نرم کننده بزنید.

سپس با استفاده از کرمی با یک درجه روشن تر از رنگ پوست تان، سیاهی دور چشم ها را بپوشانید، برای این منظور می توانید از  کانسلیر استفاده کنید، کانسلیر چروک دور چشم ها را برطرف خواهد کرد.

ارایش حرفه ای چشم

سایه چشم مناسب برای این کار نیز بهتر است، دارای رنگ قهوه ای روشن و ملایم باشد، بهتر است از دو یا سه ترکیب رنگ استفاده کنید، برای زیر ابرو ها نیز از رنگ روشن مانند سفید استفاده نمایید.

اکنون نوبت کشیدن خط چشم می باشد، می توانید از خط چشم مایع، خط چشم ماژیکی و مداد چشم و غیره استفاده کنید که استفاده از هر یک از وسایل بستگی به خود شما دارد که با با کدامیک از آنها راحت ترید، خط چشم شما باید نازک و با دنباله کوچک باشد.

آرایش مژه ها نیز تاثیر زیادی در جذابیت چشم ها دارند، از این رو قبل از ریمل زدن، می توانید با فر مژه، آن را به سمت بالا متمایل کرده و فردار کنید.

استفاده از ریمل نیز برای حجم دار کردن و بلندتر کردن مژه ها اهمیت زیادی در زیبایی چشم ها دارد؛ ریمل ها دارای انواع متنوعی هستند، ازاین رو می توانید با دقت و کمی حوصله مژه هایتان را ریمل بزنید تا پرُشت و زیبا جلوه نمایند.

میکاپ حرفه ای چشم

در این مطلب با انواع مدل آرایش تخصصی چشم آشنا شدید که امیدواریم این مدل ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند و بتوانید با الگوبرداری از آن ها میکاپ چشم زیبا و جذابی را برای خود انتخاب کنید. اگر شما به دنبال جدیدترین و زیباترین مدل های میکاپ چشم هستید می توانید در صورت تمایل به بخش آرایش چشم مجله آرگا مراجعه کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *