دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

انتشار عکس گلشیفته فراهانی در اینستاگرام فرهاد آئیش

  • یلدا محمدی
  • ۱۰ تیر ۱۳۹۶
  • ۰

فرهاد آئیش بازیگر توانا و باسابقه کشورمان با انتشار عکسی از گلشیفته فراهانی و متنی کوتاه در رابطه با وی، صفحه شخصی خود را در اینستاگرام به روز نمود.

آکادمی اسکار فهرستی از نام 774 نفر، به عنوان دعوت شدگان به اسکار سال جدید منتشر نمود که بازیگران ایرانی چون لیلا حاتمی، گلشیفته فراهانی و همچنین رخشان بنی اعتماد، بهمن قبادی و… از جمله سینماگرانی هستند که به این آکادمی دعوت شده اند. فرهاد آئیش به این بهانه پستی در اینستاگرام خود منتشر نموده و به لیلا حاتمی و گلشیفته فراهانی تبریک گفت که در ادامه می توانید پست ایسنتاگرامی فرهاد آئیش را در این رابطه ملاحظه می نمایید.

عکس گلشیفته فراهانی و لیلا حاتمی

«تبریک فروان به دو هنرمند خوب کشورم ایران ، لیلا حاتمى عزیز و گلشیفته فرهانى گرامى عضو آدکادمى اسکار شدند.رخشان بنی‌اعتماد و بهمن قبادی سینماگران ایرانی از جمله دعوت شدگان اسکار از سوی شاخه نویسندگان و لیلا حاتمی و گلشیفته فراهانی بازیگران ایرانی، محمد رسول‌اف نویسنده و کارگردان، هایده صفی‌یاری تدوینگر، محمدرضا دلپاک صدابردار و صداگذار و هنگامه پناهی تهیه‌کننده، دیگرسینماگران ایرانی هستند که در فهرست دعوت شدگان آکادمی جای دارند. نازنین بنیادی بازیگر آمریکایی-بریتانیاییِ متولد ایران نیز در این فهرست جای دارد، تبریک به همه سینما گران و خانواده هنر ایران

سال پیش عباس کیارستمی بزرگ در این فهرست جای داشت، روحش شاد و یادش گرامى»

 

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *