دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

مرد متجاوز زندانی در مدت مرخصی اش به یک زن دیگر تجاوز کرد

  • بهاره سلطانی
  • ۲۲ خرداد ۱۳۹۶
  • ۰

یک مرد زندانی که به جرم تجاوز به 15 سال زندان محکوم شده است در مدت مرخصی اش با نقشه ایی شوم و فریبکاری به یک زن دیگر تجاوز کرد.

زنی جوان با مراجعه به دادسرای امور جنایی تهران از یک راننده خودرو سمند شکایت کرد. زن در اظهاراتش گفت که در مسیر برگشت به خانه سوار یک خودرو سمند مسافر کش شده است. راننده به بهانه ترافیک به مسیری خلوت و در نهایت به خارج شهر رفته است و زن جوان را مورد اذیت و آزار قرار داده و از این ماجرا فیلم گرفته است. بعد از چند روز مزاحمت و اخاذی مرد متجاوز شروع شده و او هر بار با تهدید و فشار مقداری پول دریافت می کرده است تا جایی که زن جوان چندین میلیون پول پرداخت می کند و باز هم اخاذی ها ادامه پیدا می کند تا اینکه زن جوان تصمیم می گیرد موضوع را به پلیس گزارش دهد.

تجاوز دوباره مرد متجاوز به زنان

بعد از شکایت زن جوان، تحقیقات در مورد راننده آغاز می شود و سر انجام مرد فراری دستگیر و پس از انتقال به دادسرا به جرم اش اعتراف کرد. در ادامه تحقیقات مشخص شد که مرد متجاوز دو سال پیش به اتهام آزار جنسی دو زن جوان بازداشت و به 15 سال حبس محکوم و پس از مدتی با قرار وثیقه آزاد شده بود و در مدت مرخصی به زن جوانی که به عنوان مسافر در خودرو او سوار شده بود تجاوز کرده است.
گفتنی است در حال حاضر تحقیقات تخصصی در این زمینه ادامه دارد و احتمال اینکه این متجاوز قربانیان دیگر نیز داشته باشد وجود دارد.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *