دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

مدل درب اتاق خواب ام دی اف و چوبی با طرح های جدید

  • پریسا پورقربان
  • ۱۵ مهر ۱۳۹۹
  • ۰

عکس های انواع مدل درب اتاق خواب مناسب برای ساختمان های ایرانی با جدیدترین طراحی را در این مطلب گردآوری نموده ایم که این مدل های زیبا را در ادامه ارائه می دهیم.

انتخاب مدل درب اتاق خواب لوکس و زیبا نقش مهمی در زیبایی نمای ساختمان دارد. شناخت انواع درب های اتاق خواب و معیار های اساسی جهت انتخاب مدل درب کمک می کند تا مناسب ترین گزینه را انتخاب نماید.

طرح درب ورودی اتاق خواب علاوه بر اینکه باعث زیبایی و جذابیت در دکوراسیون داخلی ساختمان می شود. ایجاد یک فضای امن و خصوصی را در اتاق خواب به وجود می آورد. در این مطلب علاوه بر مشاهده مدلهای متنوع درب اتاق خواب با الگوبرداری از این تصاویر بهترین انتخاب را برای درب اتاق خود داشته باشید.

جدیدترین تصاویر  مدل درب اتاق خواب ام دی اف و چوبی

به علت وجود تنوع در انواع مدلهای درب ساختمان شامل: حیاط، اتاق خواب، پارکینگ انتخاب مناسب برای درب را تاحدودی مشکل و دشوار کرده است. درب حیاط و پارکینگ اولین نما در طراحی داخلی ساختمان هستند. جنس درب اتاق ها  یکی از مهم ترین اصولی است که مورد توجه قرار می گیرد. جنس درب ها از چوب، ام دی اف و یا حتی شیشه می باشد. مدلهای درب اتاق های ساختمان به معماری ساختمان جذابیت و جلوه خاصی می بخشد. اگر منزل شما دارای دکوراسیون و معماری زیبایی است بهتر است از مدلهای درب اتاق خواب متناسب با دکوراسیون منزلتان استفاده کنید.

درب اتاق خواب طرح دار امروزی

درب اتاق خواب مدرن وزیبا

اتاق خواب با درب چوبی

  •  آرون گروپس

درب اتاق خواب با ارتفاع بزرگ

درب اتاق خواب شیشه ای

اتاق خواب با درب کلاسیک

مدل درب اتاق خواب

درب اتاق خواب ام دی اف

مدل درب اتاق خواب

علاوه بر مدل و جنس درب اتاق، رنگ درب هم از جمله مواردی است که در طراحی و معماری ساختمان باید توجه کافی به آن داشت. رنگ درب اتاق تاثیری فوق العاده ای در چیدمان و دکوراسیون اتاق خواب دارد. شما می توانید از ترکیب رنگ های روشن و تیره استفاده کنید. که استفاده از چند ترکیب رنگ  نمای شیک و زیبا به درب اتاق خواب شما  می بخشد.

مدل ام دی اف درب اتاق خواب درب اتاق خواب زیبا

درب اتاق خواب جدید

مدل سفید وچوبی درب اتاق خواب

درب اتاق خواب چوبی قدیمی

طرح شیک وجدید مدل درب اتاق خواب

مدل درب های طرح دار و  ساده برای اتاق خواب

درب های اتاق خواب را می توانید ساده یا طرح دار انتخاب کنید. که این انتخاب با توجه به دکوراسیون  منزل شما نیز می تواند صورت گیرد. که در ادامه با تصاویری از مدل درب های اتاق شما را آشنا خواهیم کرد. که امیدواریم این مدل درب ها مورد توجه تان قرار بگیرند و از مشاهده آن ها نهایت لذت را ببرید.

درب اتاق خواب بارنگ قهوه ای

درب اتاق خواب طرح دار

درب شطرنجی اتاق خواب

اتاق خواب با درب طرح دار

درب هخامنشی اتاق خواب

انواع درب اتاق خواب ملامینه با طرح های شیک و زیبا

یکی از موارد قابل توجه در دکوراسیون اتاق خواب، استفاده از درب اتاق شیک و زیبا می باشد که بر اساس تنوع مدل و طراحی درب های اتاق خواب، به سادگی می توان مدل و طرح دلخواه خود را انتخاب کرد و سفارش داد. نکته مهم دیگر در دکوراسیون اتاق خواب ایرانی هماهنگی رنگ و طرح درب اتاق با طرح و رنگ اتاق، سرویس خواب، پرده و فرش می باشد.

یکی از انواع درب های اتاق خواب که امروزه برای دکوراسیون مدرن منزل بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد انواع درب اتاق ملامینه است که برای درب های داخلی، درب ورودی و درب اتاق خواب می توان به کار برد. این درب های ملامینه یا HpL دارای روکشی ملامینه با ضخامتی مناسب است که دارای طرح های متفاوت و منحصر به فرد می باشد و از این رو تنوع انتخاب طرح در این درب اتاق های خواب زیاد می باشد و به راحتی می توان طرحی مناسب را سفارش داد.

در ادامه این بخش از درب های اتاق خواب، مدل های متنوع و شیکی از انواع درب ملامینه را به اشتراک گذاشته ایم که ضمن تماشای این مدل های زیبا می توانید طرح مدنظر خود را انتخاب نمایید. امیدواریم از طرح های مدرن ارائه شده برای درب های ملامینه رضایت داشته باشید و مورد پسند شما همراهان عزیز واقع شود.

درب اتاق خواب ملامینه جدید

درب اتاق خواب ملامینه متفاوت

درب اتاق خواب ملامینه دیدنی

درب اتاق خواب ملامینه منحصر به فرد

درب اتاق خواب ملامینه مدرن

قشنگ ترین مدل درب اتاق خواب

درب اتاق خواب ملامینه فوق العاده

جدیدترین مدل درب اتاق خواب

درب اتاق خواب ملامینه خوش رنگ

درب اتاق خواب ملامینه دیدنی

درب اتاق خواب ملامینه تماشایی

درب اتاق خواب ملامینه لاکچری

جذاب ترین مدل درب اتاق خواب

درب اتاق ملامینه با طرح جدید

درب اتاق ملامینه با طرح قشنگ

درب اتاق ملامینه با طرح مدرن

درب اتاق ملامینه با طرح به روز

درب اتاق ملامینه با طرح جالب

عکس های انواع مدلهای درب اتاق خواب با طراحی شیک و زیبای را ملاحظه نمودید، امیدواریم با الگوبرداری از این مدلهای زیبا و متنوع و همچنین به کارگیری شناختی که با مطالعه این مطلب نسبت به مدلهای درب کسب نمودید. بتوانید بهترین انتخاب را برای درب ورودی اتاق خواب خود داشته باشید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *