دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

تزیین شمع با روبان و ایده های جالب و خلاقانه

  • پرستو محمدی
  • ۱۰ مهر ۱۳۹۹
  • ۰

تزیین شمع با روبان ایده بسیار جالب است. می توانید انواع تزیینات شمع با روبان را در این مطلب ببینید و از ایده های خلاق و عالی و جذاب برای تزیین شمع و کاربرد آن در مراسم خاصی از جمله تولد، عروسی، سفره هفت سین و غیره استفاده کنید.

شمع از مواردی است که در محافل مذهبی و مناسبتهای خاص از جمله مراسم یادبود، مجالس عروسی و نامزدی و بله برون و سفره هفت سین و مراسم شب یلدا به کار برده می شود. شمع حالت معنوی و عرفانی را به مجالس و محافل می دهد از این رو بیشتر مجالس ادبی با تزیینات شمع و گل مزین است. که می توانید حتی با چیزهای ساده اینگونه محافل را به گونه ای زیبا طراحی و بچینید. تزیین شمع با روبان یکی از مواردی است که برای محافل و مجالس رسمی خود برای مزین نمودن مجلس و دکور طرحی مناسب می باشد. این کار را می توانید با وسایل و روبانهای ساده و شیک انجام دهید.

شمع و روبان

تزیینات شمع با انواع و اقسام موارد و وسایل ساده صورت می گیرد. فقط کافی است کمی خلاقیت خود را به کار ببندید تا تزیینات زیبایی را برای این گونه طراحی ها و چیدمان با شمع ارائه دهید. در زیر نمونه هایی از تزیین منزل با شمع و روبانهای رنگی را می توانید مشاهده کنید.

تزیین شمع با روبان با تنوعی زیبا

زیباترین شمعها را می توانید به وسیله روبان و یا هر وسیله ساده برای تزیینات استفاده کنید. انواع شمع آرایی های زیبا با هر وسیله دیگری هم از جمله مروارید و نگین و یا هر وسیله تزیینی برای شمع می تواند جالب و زیبا فانتزی باشد. تزیینات شمع با روبان همانند تزیین شمع با اکلیل و نگین و مروارید و وسایل تزیینی دیگر می تواند برای شما جالب و دیدنی باشد. در اینجا ما تصاویری زیبا را برای شما ارائه داده ایم که می توانید ایده های خلاق و زیبا را برای تزیینات شمع با روبان از آن استفاده کنید.

شمعهای تزیینی و زیبا

تزیین شمع با نگین و پاپیون

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

شمع با روبان کیسه ای

تزیین شمع مدرن با پاپیون کیسه ای

تزیین شمع با روبان

تزیین شمع با پاپیون ساده و گلهای تزیینی

تزیینات شمع با روبان

تزیین شمع با ایده های خلاقانه و جدید

طرحهای زیبای شمع با روبان

شمع آرایی با روبان و پر طاووس

انواع زیبای شمع

تزیینات شمع با روبان نگینی

پاپیون های جذاب و زیبا بر روی شمع

طرح جدید تزیینات شمع فانتزی با روبان

انواع طرحهای زیبا برای تزیین شمع

تزیینات شمع با تور و روبان حریر

انواع شمعهای زیبا برای مجالسایده شمع آرایی با روبان جدید و زیبا

شمعهای رنگارنگ با طرحهای قشنگشمع ساده با تزیینی از روبان شیک و قشنگ

شمع زیبا و ساده با تزیینی شیک

تزیینات شمع های رنگی با روبان های تزیینی

بعضی شمعها نیاز به  تزیینات پیچیده و شلوغ ندارد به خاطر طرحهایی که دارد و یا بعضی از شمعها دارای مدلهای مختلف و رنگها و شکلهایی که دارند نیاز کمی به تزیینات شلوغ پیدا می کنند.می توانید از شمع های رنگی و طرح دار استفاده کنید و بعد با روبانهای ساده آنها را دیزاین کنید.

شمع زیبا و فانتزی و شیک برای مراسم بله برون

تزیین شمع با روبان و برگ های طبیعی

تزیینات شمع شکل دار با روبان و گیاه ساده

شمع زیبا و فانتزی

دیزاین و تزیین شمع با روبان

انواع طرحهای زیبا برای شمع

شمع زیبا

انواع روبانها برای تزیین شمع

انواع روبان برای تزیینات شمع

شما می توانید از روبانهای تزیینی برای این کار استفاده کنید. روبانهایی که زیبایی خاصی را به شمعهای ساده می دهند. نیازی نیست شمعهای گران قیمت خریداری کنید. می توانید تزیینات روی شمع تان را با روبانهای رنگارنگ زیباتر دیزاین کنید که نیازی به هزینه های هنگفت نیز نباشد.

تزیینات زیبا و جالب برای شمعطرحهای زیبای فانتزی برای شمع

ایده های جدیدتر تزیینات شمع با روبان

همانطور که در تصاویر بالا مشاهده کردید، ایده های جذاب و متنوع زیادی برای انواع تزیینات شمع با ربان برای استفاده در جشن تولد ها، مناسبتهای عاشقانه و مهمانی ها و مجالس عزا و عروسی وجود دارد، در ادامه نمونه های جذاب و جدید دیگری از این نوع مدل تزیینات برای شمع قرار داده ایم که بعد از تماشای تصاویر می توانید از بهترین ایده ها برای تزیینات شمع در منازل و یا مهمانی هایتان الهام بگیرید.

انواع تزیینات شمع با روبان

شمع ها یکی از زیباترین عناصر برای استفاده در تزیینات مختلف می باشند که علاوه بر جنبه کاربردی آن برای روشنایی, به منظور ایجاد زیبایی و رمانتیک و عاشقانه شدن فضا بهره گرفته می شود، انواع تزیین شمع با دستمال کاغذی ، تزیین شمع با مروارید، تزیین شمع با اکلیل و … ایده های جذاب و وفق العاده ای هستند که در مطالب قبلی با آنها آشنا شده اید، اکنون در این بخش قصد داریم نمونه های دیگری از تزیینات شمع با روبانهای باریک و پهن سفید و رنگی را در اختیارتان قرار دهیم که امیدواریم از تماشای آنها لذت ببرید و بتوانید از آنها در تزیینات منازل خود ایده بگیرید.

انواع شمع آرایی با روبان

تزئینی شیک از شمع با روبان

مدل تزییناتی از شمع با روبان

مدل شمع آرایی با روبان

تزیینات شمع استوانه ای با روبان

مدل تزیین شمع با روبان

ایده تزیینات شمع با روبان

مدل تزیینات شمع با روبان

تزیین شمع با روبان قرمز

تزیینات ساده شمع با روبان

تزیینات شیک شمع با روبان

تزیینات زیبای شمع با روبان

تزیینات شمع با روبان

ایده تزیین شمع با روبان

تزیین شمع با مروارید به همراه پاپیون و روبان های زیبا و فانتزی هم یکی از ایده های بسیار جالبی است که در تصاویر نمونه هایی از آنها را مشاهده کردید. شما می توانید با استفاده از این مطلب ایده های عالی و زیبا و جذابی را برای تزیینات شمع با روبان و سایر وسایلی مثل مروارید و نگین و تلفیقی از آنها را داشته باشید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *