دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

ساخت کاردستی با دور ریختنی ها با خلاقیت های زیبا و متفاوت

  • پریسا پورقربان
  • ۲ تیر ۱۳۹۶
  • ۰

ایده های جالب و خلاقانه برای ساخت کاردستی با دور ریختنی ها را در این مطلب مشاهده نموده و با استفاده از این آموزش های جالب اقدام به ساخت متنوع و زیباترین کاردستی ها نمایید.

ساخت کاردستی با انواع وسایل دور ریختنی و باطله می تواند بسیار جالب و دیدنی باشد. همچنین انواع کاردستی را می توان با وسایل گوناگون از جمله مقوا، کاغذ، چوب و دیگر وسایل ساده ساخت. حال در صورتی که بتوانید اقدام به ساخت کاردستی با وسایل دور ریختنی نمایید، می توانید نهایت استفاده را از این وسایل برده و به بهترین شکل از آنها استفاده کنید. در این مطلب قصد داریم، شما را با روش هایی متنوع برای ساخت  کاردستی با وسایل بی استفاده و دور ریختنی آشنا نماییم. همراه ما باشید.

ایده های متنوع برای ساخت کاردستی با دور ریختنی ها

تنها با بکار بردن خلاقیت و ابتکار در ساخت کاردستی با مواد دور ریختنی می توانید براحتی وسایل جدید و متنوع تهیه کنید. برای ساخت انواع کاردستی و دکوریها با به کار گیری کمی ابتکار و خلاقیت می توانید براحتی در منزل این وسایل جالب را تهیه کنید. در ادامه نمونه هایی از این سبک کاردستی را ملاحظه می فرمایید و خواهید دید که چطور می توان با استفاده از ابتکار و خلاقیت می توانید بطری شیشه ای، پلاستیکی و روزنامه باطله را تبدیل به انواع کاردستی و وسایل تزیینی زیبا و کاربردی نمود.

کاردستی با لامپ دورریختنیآموزش کاردستی با قاشق بازیافتیآموزش کاردستی با سی دی با طلله

ساخت کاردستی با صدف ماهی

ساخت کاردستی با مواد دورریختنی

کاردستی با بطری های دورریخته

  •  آرون گروپس

کاردستی با پوست تخم مرغ

کاردستی با دکمه های دور ریختنی

کاردستی بادور ریختنی ها

 

کاردستی با روزنامه باطله

ساخت کاردستی آینه با گل های دور ریختنی آموزش ساخت کاردستی با قوطی فلزی

ساخت کاردستی عروسکی با بطری

ساخت کاردستی جدید با مواد دور ریختنی برای کودکان

یکی از کاربردهای وسایل بازیافتی و دور ریختنی ساخت کاردستی های زیبا برای کودکان در منزل است. ساخت کاردستی با وسایل بازیافتی و دور ریختی برای کودکان شوق و جذابیت خاصی دارد و سعی کنید کاردستی مطابق میل کودکان باشد تا کودک شما خلاق تر شود. در ادامه با نمونه های از کاردستی های ساخته شده با وسایل دور ریختنی برای کودکان را مشاهده می فرمایید که هر یک می توانند انتخاب مناسبی برای شما و کودکتان  باشند.

ساخت کاردستی با سی دی برای کودکانساخت کاردستی با مواد دوریختنی

ساخت کاردستی جامدادی برای کودکان

کاردستی با بطری وکنف

کاردستی با صدف دریایی

کاردستی با دور ریختنی ها

امیدواریم مشاهده مدل های متنوع و جدید انواع کاردستی با دور ریختنی ها برای شما نیز جذاب بوده باشد و با الگوبرداری از این طرح، زیباترین کاردستی ها را در منزل تهیه نمایید. از شما همراهان علاقه مند دعوت می نماییم با مراجعه به سایت آرگا  بخش کاردستی از دیگر آموزش ها و همچنین مدل های متنوع و جالب انواع کاردستی های دست ساز و زیبا دیدن فرمایید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *