دسته ها
سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

آموزش ساخت چراغ خواب ساده و زیبا در منزل

  • پرستو محمدی
  • ۶ مرداد ۱۳۹۹
  • ۰

کاردستی کاری است سرگرم کننده که می تواند برای علاوه بر سرگرمی به عنوان تزیین منزل و دکوراسیون منزل نیز استفاده و به کار برده شود. ساخت چراغ خواب برای منزل را می توانید با دیدن این مطالب و تصاویری که در این پست است با ایده های خلاقانه در آن مشاهده کنید.

آموزش ساختن چراغ خواب یکی از ایده های جالب و خلاقانه برای تزیین اتاق خواب و منزل شماست. که شما می توانید با استفاده از این کاردستی زیبا اتاق و منزل خود را مزین کنید. تصاویری از چراغ خواب و آباژور که به صورت تزیینی و دستی است را در ادامه مطالب ملاحظه می کنید. این عکسها و مطالب به شما کمک می کند که بتوانید با استفاده وسایل ساده و کم هزینه برای خود کارهایی زیبا از چراغ خواب و آباژور برای تزیین اتاق خواب خود داشته باشید.

ساخت چراغ خواب با وسایل تزیینی

ساخت آباژور و چراغ خواب برای تزیین منزل نیاز به وسایل ساده و زیاد گران قیمت ندارد. می توانید با استفاده از وسایل ساده و دور ریختنی این کار را انجام دهید. کاردستی با ایده های جالب می تواند علاوه بر زیبایی و تزیین دکوراسیون برای کودکان نیز نشاط آور باشد که می توانید برای ساختن چراغ خواب و یا آباژور اتاق خواب کودکان و فرزندانتان از ایده و فکر و سلیقه آنها کمک گیرید و آنها را برای درست کردن این کاردستی زیبا و جالب مشارکت دهید. با استفاده از وسایل دور ریختنی و مقرون به صرفه می توانید بهترین چراغ خوابها را درست کنید و حتی برای فروش آنها را بسازید و کسب در آمد کنید . ما در این مطالب برای شما تصاویر و مطالبی را گذاشته ایم که به شما در دادن ایده و این مطلب برای داشتن تزیینات زیبا در منزل کمک زیادی می نماید.

ساخت چراغ خواب

انواع ایده های جالب ساخت چراغ خواب

ساختن چراغ خواب با شیشه مربا ایده جذاب و ساده ای است، برای این منظور به وسایلی مثل شیشه، اسپری رنگ، یک لامپ، کمی سیم و چند عدد برچسب یک شکل نیاز دارید؛ در ابتدا برچسب ها را به  قسمتهای مختلفی از دیواره شیشه بچسبانید، سپس با استفاده از اسپری سطح آن را رنگ بزنید، استفاده از رنگ های سرد مثل آبی، سبز و … برای این منظور مناسب تر می باشند. حال بعد از خشک شدن رنگ، می توانید برچسب ها را از روی جداره شیشه جدا کنید.

در مرحله بعدی، روی درپوش شیشه سوراخی کوچک ایجاد کنید و سیم را از داخل آن عبور دهید، سپس به سر سیم یک لامپ کوچک کم مصرف وصل نمایید و سپس درپوش را ببندید، سر دیگر سیم را به یک دوشاخه وصل کرده و بعد به برق بزنید، اکنون چراغ خواب شما آماده می باشد.

  •  آرون گروپس

آبا ژور با طرحهای رنگی و قشنگچراغ های خواب زیبا و روشن

انواع ایده و طرح برای چراغ خواب و آباژورساختن نوعی چراغ خواب با بطری

چراغ خوابهای رنگیچراغ خواب زیبا و فاتنزی

چراغ خواب و یا آباژور زیباساختن آباژور با بطری

نوعی چراغ خواب دیواری شیک و زیبا و فانتزیچراغ خواب تزیینی به شکل بطری

انواع کاردستی چراغ خوابهای فانتزی و زیبانوعی چراغ خواب با طرح جغد

انواع طرحهای زبا برای ساخت چراغ خوابچراغ خواب رویایی

انواع ایده برا ی ساختن چراغ خوابچراغ خواب با ادکلن

جراغهای خواب فانتزیکاردستی چراغ خواب

چراغ خواب زببا و شیک و تزیینی برای اتاق خواب

دنیای کاردستی آباژور و چراغ خوابچراغ مطالعه ای که به صورت چراغ خواب در آمده است

به منظور درست کردن این مدل چراغ خواب دست ساز و زیبا می توانید از یک چراغ مطالعه استفاده کنید و یا اینکه با استفاده از وسایلی مثل قاشق های یکبار مصرف، سیم برق، لامپ، بطری بزرگ پلاستیکی و چسب تفنگی اقدام به تهیه چراغ خوابی زیبا و دیدنی کنید.

حال در انتهای بطری پلاستیکی به وسیله چاقویی تیز، سوراخی بزرگ ایجاد کنید، در مرحله بعد دسته همه قاشق ها را برش بزنید و آنها را به ترتیب ومنظم به سطح بطری بچسبانید، این کار را تا زمانی که کل سطح بطری با قاشق ها پوشیده شوند، ادامه دهید، بعد از انجام این کار نوبت به قرار دادن لامپ درون بطری می باشد، سپس سیم متصل به آن را از سوراخ ایجاد شده روی درپوش خارج کنید و بعد از وصل کردن به یک دو شاخه، چراغ خواب یا آباژور شما آماده می شود. در صورت دلخواه و برای جلوه بیشتر آباژور می توانید قاشق ها را رنگ بزنید.

دنیای بورس آباژور و چراغ خوابهای زیبا

انواع کاردستی برای چراغ خوابایده ساخت آویز تزیینی با وسایل ساده و بی استفاده

دنیای زیبای اباژور و کاردستی چراغ خوابکاردستی چراغ با کاغذهای رنگی

انواع کاردستی زیبای چراغ خوابچراغ خواب شیک

زیباترین آباژور کاردستیکوزه ای که به شکل آباژور در آمده است

دنیای مد آباژور و چراغ خوابساختن چراغ خواب با وسایل دور ریختنی

انواع چراغ خواب کاردستیدرست کردن چراغ خواب با بطری های دور ریختنی

انواع آباژور و جراغ خواب زیباآباژور تزیینی و زیبا

انواع کاردستی های زیبا آباژور

مدلهای جدیدتری از چراغ خواب دست ساز

در ادامه مشاهده تصاویر متنوع از مدل آباژور اتاق خواب دست ساز فانتزی و آشنایی با روش ساخت چند مورد از آنها، دعوت می نماییم از مدلهای دیگر چراغ خواب و آباژور ساخته شده با ایده های خلاقانه و زیبا در منزل دیدن کنید.

انواع چراغ خواب دست ساز

ساختن چراغ خواب شیک و زیبا

تصاویری از چراغ خواب دست ساز

آموزش چراغ خواب فانتزی

آموزش چراغ خواب شیک

ساخت چراغ خواب خلاقانه

آموزش چراغ خواب دست ساز

آموزش چراغ خواب خلاقانه

آموزش چراغ خواب زیبا

آموزش چراغ خواب

ساخت چراغ خواب لوکس

شما با دیدن این تصاویر می توانید کاردستی های شیک و زیبا و عالی بسازید و در این کار از وسایل دور ریختنی و به درد نخور نیز استفاده کنید. ما به شما ایده های خلاقانه را در مورد اینکه چگونه چراغ خواب و آباژور برای اتاق خواب بسازید در این مطالب گفتیم امیدواریم که بتوانید که ایده های جذاب را برای تزیین اتاق خواب و منزل خود با استفاده از این مطالب بگیرید و به کار ببرید. چنانچه بخواهید با وسایل دور ریختنی و اشیای ساده تزیینات بیشتری را برای اتاق خواب و ساختن چراغ خواب و آباژور استفاده کنید. همچنین می توانید برای کارهای بیشتر برای تزیینات اتاق خواب به بخش هنر در خانه مراجعه کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *