دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

مدل مانتو کتی اداری با طرح های ساده و رسمی

  • ندا خوشرو
  • ۱۷ فروردین ۱۴۰۰
  • ۰

مانتو اداری از انواع مدل مانتو هایی است که خانم ها از این مدل مانتو ها برای مکان های رسمی استفاده می کنند, در ادامه تصاویری از انواع مدل مانتو کتی اداری با جدیدترین طرح های ساده و رسمی را مشاهده خواهید کرد.

مانتوی کتی از انواع مدل مانتوهای شیک و زیبا است که در بین خانم ها طرفداران زیادی دارد و شما می توانید از این مدل مانتوها برای مکان های رسمی و اداری استفاده کنید. مدل مانتوی کتی اداری در انواع طرح ها و رنگ های مختلف موجود هستند و بهتر است هر خانمی مدل و طرح مانتو کتی اداری را با توجه به ویژگی های ظاهری خود انتخاب کنند.

مانتوهای رسمی مدل های مختلف و متنوعی دارند و اگر شما مدل مانتو کتی را با توجه به اندام خود انتخاب کنید می توانید در مکان های اداره ای  شیک پوش و جذاب تر به نظر برسید.

مدل مانتو و شلوار کتی اداری

مدل مانتو کتی اداری با جدیدترین طرح های ساده و رسمی

در مکان های اداری و رسمی بهتر است از مانتوهای ساده استفاده کنید تا ظاهر و تیپی رسمی تر داشته باشید. مانتوها از مهم ترین لباس ها برای خانم ها است و شما می توانید طرح و رنگ مانتوی خود را با توجه به فرم اندام و رنگ پوست انتخاب کنید.
مانتوهای اداری همچنین در انواع طرح های کوتاه و بلند موجود هستند و خانم ها از این مدل مانتوها با رنگ های تیره نظیر قهوه ای و سرمه ای و مشکی و آبی تیره و خاکستری تیره در مکان های اداری استفاده می کنند.
مدل مانتوی کتی از انواع مدل مانتوهای محبوب برای خانم ها در مکان های اداری محسوب می شود و اگر شما تمایل زیادی به استفاده از مانتوهای کوتاه دارید می توانید این مدل مانتوها را برای پوشیدن انتخاب کنید.

مدل مانتو کتی اداری شیک و زیبا

در ادامه تصاویری از انواع مدل های مانتوی اداری کتی را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم که امیدواریم این مدل ها مورد توجه تان قرار بگیرند.

مدل مانتو شیک اداری

مدل مانتوی اداری شیک و زیبا

مدل مانتو کتی

مدل مانتو رسمی کتی

مانتو کتی شیک و زیبا

مدل مانتو ساده و رسمی کتی

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

مدل مانتو شیک و جدید کتی

مدل مانتو شیک و جذاب کتی

مدل مانتو کتی اداری زیبا و جدید

مدل مانتوی شیک و اداری

مدل مانتو شیک اداری

مدل مانتو مشکی و سفید کتی

مدل مانتو شیک اداری

مدل مانتو رسمی کتی جدید

مانتو جدید و شیک اداری

مدل مانتو شیک کتی و رسمی

مدل مانتو زیبا و شیک اداری

مدل مانتو و شلوار اداری مشکی

مدل مانتو کتی اداری زیبا و جدید

مدل مانتوی شیک اداری

مدل مانتو کتی اداری مشکی

مدل مانتو رسمی کتی جدید

مانتو اداری

مدل مانتو شیک و متفاوت اداری

مدل مانتو کتی اداری جدید و زیبا

مدل مانتو اداری مشکی شیک و جدید

تصاویری دیگر از مدل مانتوهای کتی اداری

مانتوهای فرم ادارای, مانتوهایی رسمی و در عین حال شیک و زیبا هستند که بانوان اغلب از آنها در محیطهای کاری همچون ادرارت و شرکت های مختلف و موسسات دولتی و خصوصی استفاده می کنند، این نوع پوشش معمولا شامل مانتو، شلوار، مقنعه یا روسری و هد سر است  و در صورتی که به شکل مناسب انتخاب شده باشد، قطعا پوششی آراسته و بسیار زیبا برای خانوم ها در محیط کار محسوب می شود.

امروزه انواع مدلهای مانتو اداری و رسمی در سایز ها و طرحهای مختلف طراحی و تولید می شوند که هر کسی با توجه به فرم اندام، رنگ پوست و استایل خود می تواند متناسب ترین انتخاب را در این زمینه داشته باشد و از این بابت نگرانی نخواهد داشت، در ادامه مدلهای جدیدتری از مانتوهای اداری کتی را گردآوری کرده ایم که امیدواریم مورد توجهتان واقع شوند.

مدلی شیک از مانتوی کتی اداری

مانتوهای کتی اداری ضمن اینکه پوشش عالی برای محیطهای کاری هستند، می توانند استایل فوق العاده زیبا و منحصر به فردی را ایجاد نمایند، از این رو در صورتی که علاقمند به استفاده از مانتوهای فرم اداری با طرح کتی هستید، در اینجا تصاویر جدیدتری از انواع مدلهای مانتو کتی اداری در طراحی های متنوع و شیک گردآوری کرده ایم که می توانید ببینید و طرح مانتوی دلخواه خود را الهام بگیرید.

مدلی از مانتو کتی اداری

انواع مانتوهای کتی اداری

مدلی از مانتوی کتی اداری

تصاویری از مانتوهای کتی اداری

مدل مانتوی کتی اداری جذاب

مدل مانتوی کتی اداری شیک

مدل مانتو کتی اداری دورنگ

مدل مانتوی کتی اداری زیبا

مدل زیبای مانتوی کتی اداری

جدیدترین مدل مانتو کتی اداری

مدل شیک مانتوی کتی اداری

مدل زیبا مانتوی کتی اداری

مدل جدید مانتوی کتی اداری

مدل مانتوی کتی اداری

عکس مدل مانتو کتی اداری

در این مطلب از دنیای مد مجله آرگا انواع مدل مانتو کتی اداری زیبا و شیک را مشاهده کردید که امیدواریم این مدل ها مورد توجه تان قرار بگیرند و بتوانید با الگوبرداری از آن ها مانتو جدید و متفاوتی را برای خود انتخاب کنید. در صورت تمایل می توانید برای مشاهده انواع مدل مانتو اداری کلیک کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *