دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

نمای ساختمان چهار طبقه با طرح های جدید و کاربردی

  • پریسا پورقربان
  • ۱۶ مهر ۱۳۹۹
  • ۰

طراحی نمای ساختمان از اهمیت ویژه ای در معماری برخوردار است.طراحی نمای ساختمان چند طبقه دارای ویژگی های منحصر به فرد است. در ادامه این مطلب انواع ایده ها برای طراحی نمای ساختمان چهار طبقه را مشاهده خواهید کرد.

نمای بیرونی ساختمان یکی از مهم ترین بخش ها در طراحی معماری ساختمان است که امروزه بسیار رایج است. زیبایی نمای ساختمان چهار طبقه به ساختمان جذابیت می بخشد که نشان دهنده هنر طراح و معمار ساختمان است.

امروزه طراحی نمای ساختمان به اندازه طراحی دکوراسیون داخلی مهم و قابل ارزیابی است. برای طراحی نمای ساختمان می توانید از آجر، سنگ، سرامیک، کامپوزیت و…استفاده کنید که در ادامه مطلب با طراحی نمای ساختمان های ۴ طبقه مدرن و کلاسیک آشنا خواهید شد.

ساختمان چهار طبقه لوکس

نمای ساختمان ۴ طبقه با طراحی زیبا و شیک

امروزه نمای ساختمان علاوه بر اینکه تاثیری مثبتی در روحیه افراد ساختمان میگذارد. بر ارزش مادی ساختمان هم می افزاید. و در طراحی نمای بیرونی ساختمان باید حساسیت و دقت زیادی کرد. در طراحی خارجی ساختمان ۴ طبقه  با توجه به اینکه اداری، مسکونی، آپارتمانی، ویلایی،می باشد. از مصالح چون سنگ و آهن و سرامیک آجر، استفاده می شود. که در بین این مصالح نمای آجر و سنگ جزء پر مصرف ترین و مقرون به صرفه ترین مصالح می باشد. بنابراین ساختمان ۴ طبقه با دو سبک مدرن و کلاسیک طراحی می شود .

معماری مدرن ساختمان چهار طبقه

در ادامه این مطلب انواع طرح ها و ایده های شیک و کاربردی نمای خارجی ساختمان های ۴ طبقه را مشاهده خواهید کرد.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

معماری مدرن وزیبای ساختمان چهار طبقه

ساختمان چهار طبقه سنگ نما وآجر

نما ساختمان های چهار طبقه

ساختمان چهار طبقه با نمای کامپوزیت

نمای مدرن ساختمان چهار طبقه  و فوق العاده زیبا

هر ساختمان و بنا جزء زیبایی یک شهر محسوب می شوند. برای طراحی نمای ساختمان ۴ طبقه مدرن از ترکیب دو یا چند رنگ طرح و مصالح ساختمانی استفاده می شود که این ترکیب رنگ علاوه بر جنس مصالح تاثیری زیبایی در نمای ساختمان دارد.

متفاوت ترین نمای بیرونی ساختمان چهار طبقه

ساختمان چهار طبقه سفید رنگ

ساختمان چهار طبقه شیک

نمای ساختمان چهار طبقه

چشم انداز ساختمان چهار طبقه

نمای سرامیک ساختمان چهار طبقه

نمای خارجی ساختمان چهار طبقه

نمای  کلاسیک ساختمان چهار طبقه شیک

امروزه طراحی نمای کلاسیک برای ساختمان های ۴ طبقه برخلاف نمای ساختمان های ویلایی و نمای ساختمان دو طبقه کاربرد زیادی ندارد. ولی این طراحی سبک کلاسیک یا نمای رومی هنوز طرفدار بسیار زیادی در جامعه دارد. در طراحی نمای کلاسیک باید طراح توجه کافی را داشته باشد که نور پردازی کافی برای نمای ساختمان در نظر بگیرد که نمای ساختمان جلوه زیبا و پویاتری داشته باشد.

نمای ساختمان چهار طبقه

ساختمان چهار طبقه کلاسیک

طراحی مدرن ساختمان چهار طبقه

ساختمان چهار طبقه با نمای شیشه ای

ساختمان چهار طبقه با معماری مدرن

تصاویر جدیدتری از نمای ساختمانهای چهار طبقه

طراحی نمای ساختمانی نه تنها در زیبایی خود ساختمان که در زیبایی فضای شهری نیز تاثیر بسزایی دارد و اگر نمای بیرونی ساختمان زشت باشد, قطعا روی منطقه نیز تاثیر منفی دارد، در تصاویر بالا تصاویر متنوع از انواع نمای بیرونی ساختمان مدرن و کلاسیک را ملاحظه کردید، اکنون در ادامه می توانید جدیدترین نماهای شیک و مدرن برای ساختمان های ۴ طبقه مسکونی را ببینید و در معماری ساختمان های خود از این ایده ها الهام بگیرید.

تصاویر نمای ساختمان 4 طبقه

همانطور که گفتیم در طراحی نمای ساختمان های  امروزی از متریالهای مختلفی همچون آجر، سنگ، کامپوزیت و … استفاده می شود، حال به کارگیری هر کدام از این متریالها در طراحی نما جذابیت و زیبایی خاص خود را دارد که اغلب براساس سلیقه مشتری و میزان هزینه ای که حاضر است بپردازد، انجام می گیرد.

نمای ساختمان 4 طبقه

در این بخش نمای ساختمانهای ۴ طبقه مدنظر ما می باشد که در طراحی نمای این ساختمان ها به طور کلی رعایت نکات مختلفی از جمله مرغوبیت و کیفیت متریال ها، تناسب داشتن رنگ های به کار گرفته شده، یکپارچگی عناصر ساختمان، سادگی نمای ساختمان و توجه به توان مالی مشتری و میزان بودجه در نظر گرفته شده وی برای این منظور, لازم و ضروری است، در این قسمت می توانید از انواع دیگر نمای ساختمانهای ۴ طبقه دیدن کنید.

نما ساختمان چهار طبقه

نما زیبای ساختمان 4 طبقه

جدیدترین نمای ساختمان 4 طبقه

انواع نما ساختمان 4 طبقه

نمای ساختمان 4 طبقه جدید و زیبا

نمای ساختمان 4 طبقه مدرن

نمای ساختمان چهار طبقه لاکچری

نمای ساختمان 4 طبقه مسکونی

نمای ساختمان 4 طبقه تجاری

نمای ساختمان 4 طبقه زیبا

نما ساختمان 4 طبقه

نمای ساختمان چهار طبقه شیک

در این مطلب با انواع طراحی مدرن و کلاسیک نمای ساختمان ۴ طبقه آشنا شدید که امیدواریم با الگوبرداری از این نماهای بیرونی بتوانید به نمای ساختمان ایده آل و دلخواه خود دست یابید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *