دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

مدل لباس بارداری حریر شیک با طرح های جدید و زیبا

  • ندا خوشرو
  • ۱۵ فروردین ۱۴۰۰
  • ۰

در این مطلب انواع مدل لباس بارداری حریر با جدیدترین و زیباترین طرح های مد سال را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این مدل ها مورد توجه شما همراهان عزیز و گرامی قرار بگیرند و بتوانید با الگوبرداری از آن ها لباس بارداری مناسبی را برای خود انتخاب کنید.

مدل لباس حریر بارداری از انواع مدل لباسهای پر استفاده برای خانم ها در دوران بارداری است, این مدل لباسها با انواع پارچه های حریر ساده و پارچه های حریر طرح دار دوخته می شود و برای فصول گرم سال می تواند انتخاب ایده آل و مناسبی باشد.

بارداری یکی از مهم ترین دوره ها برای هر خانمی است که در این دوران بهتر است خانم ها در انتخاب مدل لباس شب بارداری و مدل لباس مجلسی بارداری خود حساسیت لازم را به خرج دهند و لباس هایی را برای پوشیدن انتخاب کنند که پارچه های آن ها حساسیت زا نباشد زیرا در دروان بارداری پوست خانم ها حساس می شود.

مدل لباس بارداری حریر

مل لباس مشکی حریر بارداری

مدل لباس بارداری حریر با انواع مدل های طرح دار و ساده

پارچه های حریر در انواع مدل های ساده و طرح دار موجود هستند که انتخاب طرح پارچه این مدل لباس ها به سلیقه شخصی شما بستگی دارد، همچنین این مدل پارچه ها رنگ های متنوعی دارند و خانم ها بهتر است برای دوران بارداری خود لباسهای حریر با طرح و رنگ مناسبی را برای پوشیدن انتخاب نمایند.

در ادامه تصاویری از انواع مدل لباسهای بارداری حریر شیک و زیبا را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار داده ایم که امیدواریم این مدل ها مورد توجه تان قرار بگیرند.

مدل پیراهن کوتاه حریر

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

مدل پیراهن حریر بارداری با طرح ساده

لباسپهای حریر ساده در انواع مدل های کوتاه و بلند و رنگ های متنوع موجود هستند. اگر شما تمایل دارید فرم اندام و بزرگی شکم تان کمتر دیده شود بهتر است از لباسهای حریر با رنگ های تیره استفاده کنید. با توجه به اینکه در دوران بارداری روحیه خانم ها حساس می شود و بزرگ شدن شکم امری طبیعی است بهتر است خانم های باردار از مدل پیراهن بارداری حریر با رنگ روشن استفاده کنند.

مدل لباس بلند حریر

مدل پیراهن بلند حریر

مدل لباس حریر کوتاه

مدل پیراهن بارداری حریر

مدل لباس شیک و ساده حریر

مدل لباس مجلسی حریر

مدل لباس شیک و ساده حریر

مدل پیراهن بارداری کوتاه حریر

مدل لباس بارداری حریر کوتاه

مدل پیراهن حریر بارداری کار شده با گیپور

مدل پیراهن کوتاه و سبز حریر

مدل لباس آستین دار بارداری

مدل لباس حریر شیک و کوتاه بارداری

مدل پیراهن حریر بنفش مخصوص خانم های باردار

انواع مدل های لباس حریر طرح دار مخصوص خانم های باردار

لباس های حریر در انواع مدلهای طرح دار و گلدار موجود هستند که این مدل لباس ها نیز زیبایی خاص خودشان را دارند. لباس های طرح دار حریر اغلب دارای ترکیب چند رنگ هستند و شما می توانید از این مدل لباس ها برای مهمانی ها و دورهمی های کوچک استفاده کنید. لباس های حریر طرح دار در انواع مدل های کوتاه و بلند موجود هستند که انتخاب اندازه قد این مدل لباس ها به اندازه قد شما بستگی دارد.

 مدل لباس حریر بارداری

مدل لباس طرح دار حریر

مدل لباس بارداری حریر طرح دار

مدل پیراهن بلند و طرح دار حریر

مدل لباس طرح دار حریر

مدل پیراهن بلند حریر و شیک

مدل لباس کوتاه حریر

لباس شیک و زیبا حریر مخصوص خانم های باردار

مدل لباس حریر

مدل لباس مجلسی حاملگی

مدل لباس بارداری حریر کوتاه

مدل پیراهن کوتاه و شیک حریر

مدل لباس طرح دار حریر

مدل لباس حاملگی حریر

مدل لباس شیک و زیبا حریر

مدل لباس بارداری مجلسی شیک

مدل لباس زنانه حریر

مدل پیراهن بارداری طرح دار حریر

مدل پیراهن حریر بلند

مدل پیراهن بلند حریر طرح دار

مدل پیراهن حریر مخصوص بارداری مدل لباس بارداری طرح دار و زیبا

جدیدترین مدلهای پیراهن بارداری

همانطور که گفتیم، لباس بارداری علاوه بر تن پوش زیبا باید راحت و مناسب باشد تا مادر باردار و جنین وی احساس آرامش و راحتی بیشتری در آن پوشش داشته باشند، امروزه برخلاف گذشته که تنوع لباسهای بارداری بسیار کم بود و اغلب شامل پیراهن هایی گشاد و بلند تا نوک پا می شد؛ انواع تونیک ها، شومیز و پیراهن های کوتاه و بلند با طرح های ساده و متنوع برای خانوم های باردار طراحی و تولید می شود که هر خانومی می تواند لباس دلخواه و متناسب با اندامش را انتخاب و خریداری نماید، در ادامه تصاویری از جدیدترین مدلهای پیراهن بارداری حریر در طرحهای زیبا و متنوع گردآوری کرده ایم که امیدواریم مورد توجهتان قرار گیرند.

مدل پیراهن گلدار بارداری حریر

اگر دوران بارداری خود را سپری می کنید و دغدغه انتخاب لباسهایی مناسب برای این دوران را دارید، می توانید با مشاهده انواع لباسهای بارداری پیشنهاد شده لباسهای دلخواه و متناسب با سلیقه و استایل خود را انتخاب کرده و تهیه نمایید، حال لباسهای بارداری را می توان در جنس پارچه های مختلف انتخاب کرد، اما بهترین پارچه برای این لباسها پارچه هایی هستند که مادر و جنین وی، در آن احساس راحتی بیشتری داشته باشند و اذیت نشوند. پارچه حریر از انواع پارچه های زیبا و لطیف و راحت به خصوص برای انتخاب مدل لباس مجلسی حریر می باشد، از این رو در اینجا دعوت می کنیم از مدلهای دیگر پیراهن حاملگی حریر دیدن کنید و الهام بگرید.

انواع پیراهن بارداری حریر

جدیدترین مدل پیراهن بارداری حریر

مدلهای پیراهن بارداری حریر

مدل پیراهن بارداری حریر بلند

مدلی از پیراهن بارداری حریر

مدل لباس بارداری حریر

مدل زیبای پیراهن بارداری حریر

مدل شیک پیراهن بارداری حریر

مدل لباس بارداری حریر

مدل پیراهن بارداری حریر و مجلسی

مدل زیبای پیراهن بارداری حریر

مدل جدید پیراهن بارداری حریر

مدل پیراهن بارداری حریر

مدل لباس بارداری حریر

در این مطلب انواع مدلهای لباس بارداری حریر با طرح های شیک و جذاب مد سال را مشاهده کردید که امیدواریم این مدلها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند. اگر شما تمایل دارید با انواع طرح های متنوع لباس های حاملگی آشنا شوید می توانید به بخش لباس بارداری مجله آرگا مراجعه کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *