دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

مدل آرایش صورت گرد و نکاتی که باید بدانید

  • ندا خوشرو
  • ۲۰ مهر ۱۴۰۰
  • ۰

هر فردی فرم صورت مخصوص به خود را دارد و میکاپ صورت برای صورت ها با فرم مختلف با یکدیگر متفاوت هستند, در ادامه ترفندهای مدل آرایش صورت گرد و توپر را به شما عزیزان آموزش می دهیم همچنین می توانید در پایان این مطلب مدل هایی از میکاپ صورت گرد را مشاهده کنید.

اغلب خانم هایی که دارای صورت گرد هستند تمایل دارند با کمک تکنیک های آرایشی صورت خود را کشیده تر نشان دهند. مدل آرایش صورت گرد باید به صورتی انتخاب شود که تا حدودی گردی صورت شما را بپوشاند و صورتتان را کشیده و لاغر تر نشان دهد.

آرایش کردن صورت ها با فرم های مختلف با یکدیگر متفاوت است به عنوان مثال مدل آرایش برای صورت کشیده با مدل آرایش برای صورت پهن متفاوت است و هر خانمی ابتدا باید فرم صورت خود را بشناسد سپس از بین مدل آرایش هایی که با فرم صورتش مطابقت دارد مدل میکاپ مناسبی را انتخاب کند.

مدل آرایش صورت گرد

مدل آرایش صورت گرد به همراه تکنیک هایی برای میکاپ کردن صورت گرد

میکاپ صورت علاوه بر اینکه باعث زیبایی و جذابیت بیشتر چهره شما می شود باید بتواند عیب های موجود در صورتتان را به خوبی بپوشاند، در ادامه این مطلب ترفندهایی برای میکاپ صورت گرد به همراه انواع مدل میکاپ صورت گرد را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم.

مدل های آرایش صورت گرد

نکاتی برای آرایش کردن صورت گرد

توجه داشته باشید که مدل آرایش ابرو و مدل برداشتن ابرو می تواند گردی صورت را تا حدودی کاهش دهد. خانم ها با صورت گرد بهتر است ابرو های خود را به صورت زاویه دار و یا به صورت منحنی رو بالا بردارند تا صورت آن ها کشیده تر به نظر برسد.

مدل ابرو مناسب برای صورت گرد
بعد از مرتب کردن ابرو ها نوبت به آماده سازی پوست برای میکاپ می رسد که بهتر است ابتدا از ضد آفتاب با کیفیت خوب استفاده کنید سپس بعد از جذب ضد آفتاب کرم مناسبی را روی پوست خود بزنید برای صورت های گرد بهتر است از کرم پودر ها با رنگ هلویی استفاده کنید زیرا رنگ های هلویی به دلیل وجود بیس صورتی گردی صورت را کمتر نشان می دهند. توجه داشته باشید که برای صورت های گرد نباید از کرم پودر ها با رنگ های خیلی روشن استفاده کنید.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

کرم پودر مناسب برای صورت گرد
در این مرحله از میکاپ صورت گرد نوبت به کشیدن خط چشم می رسد, توجه داشته باشید خانم ها با صورت گرد و چشم های نه چندان درشت بهتر است از خط چشم های شکسته و رو به بالا استفاده کنند. همچنین خانم ها با صورت گرد و چشمان خیلی درشت بهتر است از کشیدن خط چشم صرف نظر کنند و فقط از ریمل برای مژه های پلک بالا و پایین استفاده کنند.

مدل آرایش چشم برای صورت گرد
خانم هایی که صورتی گرد دارند بهتر است رنگ سایه چشم هایشان را از بین رنگ های تیره نظیر دودی و خاکستری انتخاب کنند همچنین بهتر است مدل سایه چشم این افراد به صورت فرم هشتی تیز باشد. اگر شما تمایل دارید از رنگ های روشن برای زدن سایه چشم خود استفاده کنید بهتر است در زیر ساخت سایه چشم ها از رنگ های تیره و دودی استفاده کنید سپس روی این سایه ها را با کمک سایه های روشن و براق بپوشانید.

مدل شیک و جذاب آرایش صورت گرد
بعد از آرایش کردن چشم ها نوبت به زدن رژگونه می رسد برای اینکه رژگونه را به نحوه صحیحی روی گونه های خود بزنید بهتر است ابتدا گونه هایتان را تو ببرید سپس با کمک برسی نرم و پهن رژگونه را از روی برآمدگی گونه ها به سمت بالا و تا نزدیکی چشم ها به صورت دورانی بزنید.

نحوه صحیح رژگونه برای صورت گرد
در مرحله آخر آرایش صورت گرد نوبت به زدن رژلب می رسد که بهتر است رنگ رژلب را از بین رنگ های شاد و گرم و پر رنگ انتخاب کنید.

رژلب مناسب برای صورت گرد رنگ رژلب مناسب برای افراد با صورت گرد

انواع مدلهای آرایش صورت گرد با جدیدترین متدهای آرایشی روز دنیا

بهتر است هر خانمی مهارت لازم را در آرایش کردن صورت خود بدست آورد توجه داشته باشید که اگر با کمک آرایش صورت بتواند عیب های موجود در صورت خود را بپوشانید چهره ای زیبا و جذاب تر از همیشه خواهید داشت. در ادامه این مطلب انواع آرایش برای صورت گرد با جدیدترین متدهای آرایشی را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این مدل ها مورد توجه تان قرار بگیرند.

مدل آرایش برای صورت گرد   مدل میکاپ برای صورت های گرد

مدل آرایش زیبا و شیک صورت گرد میکاپ صورت گرد

مدل آرایش صورت گرد برای عروس آرایش حرفه ای برای صورت گرد

آرایش صورت گرد مدل میکاپ صورت گرد حرفه ای

مدل آرایش دخترانه برای صورت گرد      مدل میکاپ برای صورت های گرد

آموزش آرایش صورت گرد مدل میکاپ جالب و جدید مخصوص صورت گرد

مدل شیک آرایش صورت گرد آرایش دخترانه برای صورت گرد

مدل آرایش زیبا و جذاب برای صورت گرد مدل آرایش زنانه برای صورت گرد    مدل آرایش شیک برای صورت گرد مدل میکاپ صورت گرد جدید مدل آرایش صورت زیبا مدل آرایش ملایم و زنانه برای صورت گرد مدل شیک و زیبا آرایش صورت مدل آرایش صورت زنانه مدل میکاپ زیبا صورت مدل آرایش صورت مناسب برای خانم ها با صورت گرد

مدلهای جدیدتر میکاپ برای چهره گرد

صورت افراد مختلف می تواند در فرم های گرد، مربعی، کشیده و … باشد و به همین خاطر ممکن است عده ای از افراد از فرم و حالت چهره شان رضایت نداشته باشند، امروزه با استفاده از تکنیک ها و ترفند های آرایشی مختلف به راحتی می توان ایراد ها و نقاط ضعف صورت را پوشاند و حتی تغییراتی در فرم چهره ایجاد نمود، در ادامه مطالب گفته شده در بالا، می توانید با چند مورد دیگر از این ترفندها در رابطه با میکاپ چهره گِرد آشنا شده و نیز تصاویری جدیدتر از مدل میکاپ برای صورت های گِرد را ملاحظه نمایید.

مدلهای میکاپ چهره گرد

استفاده از کرم پودر هایی با پایه صورتی می تواند تا حدودی از گردی صورت این افراد کم کند. همچنین در صورتی که حالت چهره تان گرد بوده و چشم های ریزی دارید، از خط چشم های دنباله دار استفاده کنید، اما اگر چشمانتان درشت می باشد، تنها ریمل کفایت می کند.

استفاده از رژگونه نیز برای صورت های تپل باید به گونه ای باشد که از قسمت استخوان گونه به سمت بالا و تا نزدیک چشم ها کشیده شود. اگر پیشانی بلندی دارید، موهایتان را می توانید یک طرفه شانه کرده و در صورت کوتاه بودن پیشانی، موها را در بالا جمع کنید. در اینجا می توایند از تصاویر جدید آرایش برای چهره گرد دیدن کنید.

تصاویر میکاپ چهره گرد مدلی از میکاپ چهره گرد انواع میکاپ چهره گرد جدیدترین مدل میکاپ چهره گرد مدل میکاپ چهره گِرد مدل آرایش صورت گرد جدید مدل مجلسی میکاپ چهره گرد مدل میکاپ چهره گرد برای عروس مدل آرایش صورت گرد عروس مدل زیبای میکاپ چهره گرد مدل جذاب میکاپ چهره گرد مدل جدید میکاپ چهره گرد مدل میکاپ چهره گرد مدل آرایش صورت گرد ملایم

در این مطلب انواع مدل آرایش صورت گرد را ملاحظه کردید شما می توانید با الگوبرداری از این مدل ها میکاپ زیبا و مناسبی را برای صورت خود داشته باشید و در مهمانی ها و مکان های مختلف با ظاهری جذاب و زیباتر حضور پیدا کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *