دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

عکس های مراسم ازدواج نرگس محمدی و علی اوجی

  • بهاره سلطانی
  • ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۶
  • ۱۱

به تازگی خبری مبنی بر ازدواج نرگس محمدی بازیگر جوان و موفق کشورمان با علی اوجی تهیه کننده و کارگردان خبر ساز شده است. در این مطلب جزئیات ازدواج این دو هنرمند را به همراه بیوگرافی و عکس های مراسم ازدواج نرگس محمدی و علی اوجی را برای شما همراهان عزیز آورده اییم.

نرگس محمدی و علی اوجی عکس هایی از مراسم ازدواجشان منتشر کرده اند که در روزهای اخیر خبرساز شده است. این دو هنرمند پیشتر با هم در یک نمایش تئاتر به ایفای نقش پرداخته بودند و در چند ماه اخیر عکسهایی از این دو بازیگر در کنار هم منتشر می شد.

 عکس های نرگس محمدی و علی اوجی

ازدواج نرگس محمدی و علی اوجی

مراسم ازدواج نرگس محمدی و علی اوجی با حضور هنرمندان و اعضای خانواده این دو هنرمند برگزار شده است. ضمن آرزوی خوشبختی برای این دو هنرمند محبوب کشورمان شما را به دیدن عکس های مراسم ازدواج آنها دعوت کرده و در ادامه می توانید بیوگرافی نرگس محمدی و علی اوجی را نیز مطالعه کنید.

 نرگس محمدی و علی اوجی

عکس مراسم ازدواج نرگس محمدی و علی اوجی

تصوایر مراسم ازدواج نرگس محمدی و علی اوجی

عکسی دیگر از مراسم ازدواج علی اوجی و نرگس محمدی

  •  آرون گروپس

علی اوجی و نرگس محمدی

بازی نرگس محمدی و علی اوجی در نمایش تئاتر

نرگس محمدی و مادرش

عکس نرگس محمدی به همراه مادرش

عکس نرگس محمدی و علی اوجی

عکس نرگس محمدی و همسرش در کنار سمیرا حسن زاده و هادی کاظمی

ازدواج نرگس محمدی و علی اوجی

بیوگرافی نرگس محمدی

نرگس محمدی متولد 9 فروردین سال 1364 در تهران می باشد. او در دانشگاه پرستاری خوانده با این حال علاقه و هدفش یعنی بازیگری را دنبال کرده و هم اکنون جزو بازیگران جوان و موفق کشور محسوب می شود. نرگس محمدی فعالیت هنری خود را ابتدا با تئاتر شروع و بعد ها با بازی در فیلم سینمایی ریسمان باز شناخته شد. یکی از فیلم هایی که به بهتر دیده شدن این بازیگر کمک کرد فیلم سینمایی آناهیتا بود که در آن نرگس محمدی توانایی خود را به خوبی نشان داد. همچنین در بیوگرافی نرگس محمدی باید اشاره کنیم که سریال تلویزیونی ستایش که بیننده های زیادی را جذب کرده بود باعث شهرت این بازیگر شد.

 نرگس محمدی

فیلم شناسی

از فیلم های تلویزیونی که نرگس محمدی در آنها خوش درخشیده است می توان به ستایش، ششمین نفر، شاید برای شما هم اتفاق بیفتد، میلیاردر، ستایش 2، ما فرشته نیستیم، معمای شاه، زعفرانیه و هوای خنک اشاره کرد.

از فیلم های سینمایی که نرگس محمدی در آنها ایفای نقش کرده است نیز می توان به تنهایی باد، ریسمان باز، اخراجی ها 2، سوپر استار، آناهیتا، ساعت شلوغی، عملیات مهد کودک و نیمکت اشاره کرد.

بیوگرافی و فعالیت هنری علی اوجی

علی اوجی متولد 17 اسفند سال 1356 در تهران می باشد. از فعالیت های هنری علی اوجی می توان به کارگردانی 6 دوره برنامه جشن سینمایی و تلویزیونی دنیای تصویر یا همان جشن حافظ اشاره کرد. علاوه بر کارگردانی، علی اوجی تهیه کننده چندین آلبوم موسیقی نیز می باشد. از خوانندگانی که تهیه کنندگی آلبوم آنها را علی اوجی بر عهده داشته است می توان به رضا یزدانی، مانی رهنما، هومن جاوید، کاوه آفاق، امیرحسین سمیعی، برزو ارجمند و سپند امیر سلیمانی اشاره کرد.

بیوگرافی علی اوجی

جالب است بدانید که علی اوجی در چندین سریال نیز به ایفای نقش پرداخته است که از آنها می توان سریال های شوخی کردم، در حاشیه، پژمان، عطسه و سالهای ابری را نام برد. او همچنین در فیلم های کوتاه پرواز لک لک‌ها، کوبیدن بر درهای بهشت، وقتی مرده‌ها می‌رقصند، سایه ها، غزل و درباره بچه به ایفای نقش پرداخته است.
گفتنی است که علی اوجی در چندین قسمت از برنامه خندوانه نیز به عنوان استدآپ کمدی حضور داشته است.

علی اوجی و نرگس محمدی

امیدواریم که این مطلب مورد قبول شما همراهان واقع شده باشد. مجله اینترنتی آرگا برای این زوج هنرمند آرزوی خوشبختی می کند.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۱۱ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *