دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

دکوراسیون آشپزخانه های کوچک با طراحی جدید و مدرن

  • افسانه شمشیری
  • ۲۰ خرداد ۱۳۹۶
  • ۰

آشپزخانه از مکان هایی است که بسیار در معرض دید است. به همین دلیل طراحی داخلی آن مخصوصا برای آشپزخانه های کوچک اهمیت بیشتری دارد. پس با ما همراه باشید تا با انواع دکوراسیون آشپزخانه های کوچک آشنا شوید.

نحوه چیدمان وسایل و طراحی خلاقانه در آشپزخانه های کوچک بسیار مهم است. بنابراین با داشتن فضای کم باید از آن استفاده بهینه برد، به گونه ای که زیبایی و جذابیت محیط آشپزخانه نیز حفظ شود. در ادامه این مطلب تصاویر انواع دکوراسیون آشپزخانه های کوچک را مشاهده خواهید کرد.

تصاویر جدیدی از دکوراسیون آشپزخانه های کوچک

از بین مکان های مختلف خانه، آشپزخانه کوچک، چالش برانگیز است. برای داشتن دکوراسیونی زیبا و شیک و همچنین مناسب فضای آشپزخانه، باید به نوع سبک و رنگ دکوراسیون انتخابی و همچنین به طراحی کابینت آشپزخانه دقت کرد. باید از کابینت هایی که مناسب آشپزخانه های کوچک طراحی شده اند، استفاده کرد تا محیط آشپزخانه شلوغ دیده نشود. همچنین بهتر است از وسایلی استفاده کرد که برای آشپزخانه با فضای کوچک، طراحی شده اند. به عنوان مثال نیازی به استفاده از یخچال ساید بای ساید و یا اجاق گاز های بزرگ نیست. سعی کنید از بهترین، با کیفیت ترین و پرکاربردترین وسایل در آشپزخانه خود استفاده کنید. در ادامه نمونه هایی از طراحی های دکوراسیون آشپزخانه های کوچک را به نمایش می گذاریم تا با توجه به سلیقه و سبکی که می پسندید، طرحی مناسب را انتخاب کنید.

دکوراسیون مناسب آشپزخانه های کوچک

دکوراسیون مدرن آشپزخانه های کوچک

دکوراسیون داخلی آشپزخانه های کوچک

طراحی داخلی آشپزخانه مدرن و کوچک

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

دکوراسیون زیبا آشپزخانه های کوچک

انواع دکوراسیون در آشپزخانه های کوچک

انواع دکوراسیون آشپزخانه های کوچک

بهترین دکوراسیون برای آشپزخانه های کوچک

دکوراسیون خاص آشپزخانه های کوچک

دکوراسیون آشپزخانه جدید و کوچک

دکوراسیون آشپزخانه کوچک آپارتمانی

دکوراسیون شیک آشپزخانه های کوچک

دکوراسیون آشپزخانه های کوچک

تاثیر نور در طراحی داخلی آشپزخانه های کوچک

برای بزرگتر نشان دادن فضاهای کوچک، استفاده از نورپردازی مناسب، حائز اهمیت است. در دکوراسیون داخلی آشپزخانه های کوچک می توان درصورت امکان از پنجره های مناسبی برای ورود نور به محیط استفاده کرد. یا می توان برای روشنایی بیشتر محیط آشپزخانه، در جای جای آن، مثل زیر کابینت های بالایی، بالای اجاق گاز و سینک ظرفشویی از نور مناسبی استفاده کرد. از طرفی استفاده از نورپردازی مناسب، مانع دلگیر شدن محیط آشپزخانه های کوچک می شود.

بهترین طراحی دکوراسیون آشپزخانه کوچک

چیدمان وسایل در آشپزخانه های کوچک

طراحی جدید آشپزخانه های کوچک

طراحی مدرن آشپزخانه های کوچک

دکوراسیون آشپزخانه زیبا و کوچک

طراحی آشپزخانه های کوچک آپارتمانی

دکوراسیون آشپزخانه جزیره دار کوچک

امیدواریم که این طرح های جدید و زیبا مورد پسند شما عزیزان قرار گرفته باشند و از آن ها برای طراحی دکوراسیون آشپزخانه کوچک خودتان ایده بگیرید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *