دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

مدل و طرح گلدوزی روی مانتو بسیار زیبا و شیک

  • ندا خوشرو
  • ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
  • ۰

گلدوزی از انواع هنرهای قدیمی است که از زمان های گذشته تا به امروز برای تزیین انواع لباس ها به کار می رود, در ادامه این مطلب طرح گلدوزی روی مانتو جدید و شیک را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این مدل ها مورد توجه تان قرار بگیرند.

مانتو های گلدوزی شده از انواع مدل مانتو های شیک و پرطرفدار هستند. مدل گلدوزی روی مانتو با کمک سوزن و انواع نخ های رنگی انجام می شود، گلدوزی های روی مانتو هیچوقت از مد نمی افتند و هر ساله مدل های جدیدی از گلدوزی برای دوختن روی پارچه مانتو مد می شوند.

گلدوزی و عثمان دوزی و سرمه دوزی از انواع هنر های زیبا و جذاب هستند که برای تزیین روی لباس های مجلسی و مانتو ها به کار برده می شوند و هر کدام از این هنر ها جذابیت خاص خودشان را دارند.

مدل گلدوزی پروانه روی مانتو

طرح گلدوزی روی مانتو شیک و جدید

مدل گلدوزی روی مانتو در انواع مدل های ساده و طرحهای رنگی و کار شده موجود هستند و انتخاب هر یک از این طرحهای روی مانتو به سلیقه شما بستگی دارد. گلدوزی با دو روش مختلف گلدوزی با دست و گلدوزی با چرخ روی مانتو انجام می شود که طرحهای ایجاد شده روی مانتو با کمک هر یک از این روش ها زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند.

مدل گلدوزی روی مانتو مجلسی

مدل شیک و زیبا گلدوزی روی مانتو

طرح گلدوزی روی پارچه ها با رنگ های مختلف انجام می شود که بهتر است برای مانتو ها با رنگ های روشن و مختلف به متناسب بودن رنگ مانتو با رنگ نخ هایی که برای گلدوزی به کار برده می شود توجه داشته باشید.
اگر شما تمایل دارید از طرحهای کار شده و رنگی برای مانتو استفاده کنید بهتر است رنگ پارچه مانتو را ساده و خنثی کنید تا مدل گلدوزی شیک و رنگارنگ روی مانتو شما جلوه بیشتری پیدا کند.

طرح گلدوزی روی مانتو

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

طرح گلدوزی روی مانتو سفید طرح گلدوزی روی مانتوی سفید و شیک مدل گلدوزی روی آستین مانتو مدل گلدوزی زیبا و مدرن روی مانتو مجلسیمدل مانتو گلدوزی مجلسی مدل مانتو بلند گلدوزی شده مدل مانتو کوتاه گلدوزی شده

مدل گلدوزی ساده و کار شده روی مانتو مشکی

از گلدوزی اغلب برای تزیین مانتو های مشکی استفاده می شود. مانتو های مجلسی مشکی اغلب به وسیله طرحهای ساده و کار شده گلدوزی تزیین می شوند. بهتر است برای اینکه گلدوزی روی پارچه مانتو شما جلوه بیشتری پیدا کند سایر لباس ها نظیر شلوار و روسری و کفش و کیف را از بین طرحهای ساده انتخاب کنید. گلدوزی به صورت سه بعدی نیز روی مانتو دوخته می شود که طرحهای سه بعدی گلدوزی متفاوت و جذاب هستند.

گلدوزی روی مانتو مشکی طرح گلدوزی سه بعدی روی مانتو گلدوزی شیک روی مانتو   طرح گلدوزی زیبا و شیک روی مانتو مدل گلدوزی ساده روی مانتو مدل گلدوزی زیبا روی مانتو مدل گلدوزی زیبا و جدید روی مانتو مدل گلدوزی زیبا و شیک روی مانتو مدل گلدوزی زیبا و جدید برای مانتو    گلدوزی روی مانتو مشکی مدل یبا و متفاوت گلدوزی در قسمت پایین تنه مانتو طرح گلدوزی روی مانتو شیک و جدید   گلدوزی شیک روی بالاتنه مانتو مدل گلدوزی زیبا و جذاب روی مانتو مشکی مدل گلدوی روی مانتوی دخترانه طرح گلدوزی روی مانتو مجلسی طرح گلدوزی روی مانتوی بلند طرح متفاوت و خلاقانه گلدوزی روی مانتو مدل گلدوزی روی مانتو مدل گلدوزی زیبا روی مانتو مشکی

مدلهای گلدوزی برای مانتوی لی

مانتو های لی یکی از انواع مدل مانتوهای شیک در طی سالیان مختلف می باشد که هر چند سال یکبار مد می شود، حال استفاده از مدل مانتو جین در طرح های زاپ دار، کاغذی، کوتاه، جلو باز، جلو بسته، طرح دار، بلند، رنگ روشن، رنگ تیره و … دوباره مد شده و در بین دختران جوان طرفداران زیادی پیدا کرده است.

جدیدترین مدل گلدوزی روی مانتو

همانطور که گفتیم مانتوهای طرح دار لی یکی از مانتو های پر طرفدار است که مدلهای گلدوزی شده آن نه تنها از مد نیافتاده بلکه هنوز هم طرفدارن زیادی دارند و می توان آنها را در انواع طرح های زیبا و جذاب متنوع تهیه کرد، در ادامه این مطلب تصاویری گلچین شده از انواع مانتوی لی با طرح های گلدوزی شده به اشتراک گذاشته ایم که امیدواریم مورد توجهتان قرار گیرند.

مدل گلدوزی روی مانتو

مدل مانتوی لی کاغذی از جمله مانتوهای جین است که بسیار مورد علاقه خانوم ها مخصوصاً دختران بوده و موجب ایجاد استایلی ساده و در عین حال جذاب می شود. همچنین از جمله مزایای مدل لی کاغذی به نسبت جنس های دیگر آن، اینکه بسیار خنک بوده و می توان در فصل بهار و تابستان نیز استفاده کرد، ضمن اینکه رنگ و جنس آن به گونه ای است که با اغلب رنگ ها و با لباس های دیگر ست می شود، در اینجا می توانید مدلهای متنوع و زیبای مانتوهای لی با طرح گلدوزی شده را ببینید.

انواع مدلهای گلدوزی روی مانتو

تصاویری از گلدوزی روی مانتو

طرحی متفاوت از گلدوزی روی مانتو

طرحی سنتی از گلدوزی روی مانتو

طرح گلدوزی ساده روی مانتو

طرحی جذاب از گلدوزی روی مانتو

طرحی ساده از گلدوزی روی مانتو

طرح گلدوزی جدید روی مانتو

طرحی شیک از گلدوزی روی مانتو

طرحی زیبا از گلدوزی روی مانتو

طرحی از گلدوزی روی مانتو

گلدوزی روی مانتو

طرح گلدوزی زیبا روی مانتو

در این مطلب مدل گلدوزی روی مانتوها با رنگ های مختلف را مشاهده کردید شما می توانید با الگوبرداری از این طرحهای ساده و کار شده رنگارنگ، گلدوزی متفاوتی را برای مدل مانتوهای مجلسی و سایر مدل های مانتو خود انتخاب کنید. در صورت تمایل می توانید برای مشاهده انواع طرحهای مختلف و آموزش گلدوزی به بخش آموزش خیاطی مجله آرگا مراجعه کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *