دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

آرایش ناخن عروس با مدل های جذاب برجسته و سه بعدی

  • پرستو محمدی
  • ۱۹ شهریور ۱۳۹۴
  • ۰

مدل های شیک و زیبای آرایش ناخن عروس با طرح های برجسته و سه بعدی، طرح ناخن عروس به شکل گل زیبا و ست دسته گل، طراحی ناخن عروس با نگین را در این مقاله برایتان آورده ایم تا ه همراه مد روز پیش بروید.

دیزاین ناخن عروس مدل های زیبا و جذاب متفاوتی دارد اما جدید ترین مدل های طراحی ناخن عروس شامل طراحی های برجسته و سه بعدی با طرح گل و نگین هستند که جذابیت ویژه ای به دستان عروس می بخشند برای آشنایی با جدید ترین طرح های میکاپ ناخن زیبای عروس عکس های این بخش را مشاهده کنید.

آرایش ناخن عروس با طرح های برجسته و شیک :

برای همه ی عروس خانم ها مدرن بودن طرح ناخن ها از اهمیت خاصی برخوردار است و ما همیشه به دنبال بهترین ها برایتان بوده ایم. در این مقاله بیش از بیست عکس از زیباترین طرح های ناخن را برایتان آورده ایم.

میکاپ ناخن عروس با طرح برجسته به شکل گل :

جدید ترین مدل های طراحی ناخن عروس مربوط به طراحی ناخن با گل های برجسته است. شما هر رنگ لاک پایه ای که بخواهید می توانید انتخاب کنید و گل ها مطابق رنگ پایه و کمی کم رنگ تر انتخاب می شود تا هماهنگ و زیبا شود در بیشتر این طرح ها از نگین های نقره ای و رنگی نیز استفاده می شود که جذابیت این طرح ناخن را دو چندان می کند. شما می توانید با توجه به رنگ میکاپ صورتتان و یا هماهنگ با دسته گل خود مدل زیبایی را برای ناخن هایتان انتخاب کنید.
عکس های زیر نمونه های زیبایی از دیزاین ناخن عروس هستند که با گل های برجسته و نگین دیزاین شده اند.

آرایش ناخن شیک و جذاب عروسآرایش شانخن عروس شیک و زیباطرح ناخن گل برجسته عروسطرح ناخن عروس به شکل گل های بنفشآرایش ناخن شیک عروسآرایش ناخن زیبا و جذاب عروسآرایش ناخن شیک عروس

طراحی ناخن عروس به شکل گل با طرح آبی :

آرایش ناخن گل برجسته

طرح ناخن عروس به شکل گلطرح ناخن عروس

دیزاین ناخن عروس با نگین و زنجیر :

در بیشتر طراحی های ناخن از نگین های نقره ای، طلایی و رنگی استفاده های بسیاری میشود و زیرا براق بودن نگین ها و برجسته بودن آنها نمایی خاص به ناخن ها میبخشد استفاده از زنجیر های باریک نیز در این طراحی ها کاربرد بسیاری دارد.
عکس های زیر نمونه هایی از طراحی ناخن ۲۰۱۵ هستند.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

آرایش ناخن شیک و جذاب عروس

طرح ناخن عروس با طرح پروانه آرایش ناخن عروس با طرح برجستهآرایش ناخن با نگین مخصوص عروس  آرایش ناخن عروس با طرح برجسته  طراحی ناخن عروس با گل طراحی ناخن ساده برای عروس آرایش ناخن عروس با طرح برجسته

برخی از عروس خانم ها علاقه ای به مدل ناخن های بسیار بلند و یا طراحی های خیلی پر و برجسته را ندارند و میخواهند طرح ناخن جدید و ساده تری داشته باشند. چند عکس زیر مخصوص آنهایی ست که ناخن های ساده تری را میخواهند.

آرایش ناخن جذاب عروس

طرح ناخن عروس ساده و جذابآرایش ناخن عروس با طرح برجسته

عکس زیر نمونه ی جذاب و خاص از دیزاین ناخن است که دارای طرح کت و لباس عروس بر روی ناخن است.

طرح ناخن عروس به شکل کت و لباس عروس

نمونه های زیبا و جذاب طراحی ناخن عروس را مشاهده کردید امیدواریم عکس های این بخش مورد پسندتان واقع شده باشند. در صورتی که تمایل دارید مدل های بیشتری از طراحی ناخن عروس شیک و مدرن را مشاهده کنید، به بخش آرایش ناخن مراجعه نمایید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *