دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

مدل موی آناناسی زنانه و دخترانه جدید برای موهای کوتاه

  • ندا خوشرو
  • ۲۳ بهمن ۱۳۹۹
  • ۰

مدل موی آناناسی از انواع مدل موهای زیبا و جذاب زنانه و دخترانه است و شما می توانید برای کوتاه کردن موهای خود از این مدل مو استفاده کنید, در ادامه این مطلب انواع مدل های مو آناناسی را مشاهده خواهید کرد.

امروزه برای کوتاه کردن موها مدل های متنوع و بی شماری وجود دارند که بهتر است از بین این مدل های متنوع مدل مویی را انتخاب کنید که با فرم صورت و ویژگی های ظاهری شما مطابقت داشته باشند. مدل موی آناناسی،  مدل موی لیر از انواع مدل موهای پرطرفدار و محبوب در بین خانم ها هستند که این مدل ها زیبایی و جذابی خاص خودشان را دارند.

انتخاب مدل موی مناسب از بین مدلهای متنوع کار نسبتا دشواری است و اگر شما در هنگام انتخاب مدل موی خود دچار تردید و دو دلی شدید بهتر است قبل از هر چیز به فرم صورت خود توجه کنید و سپس از بین مدل موهای دلخواه تان مدلی را انتخاب کنید که با فرم صورت شما مطابقت بیشتری دارد و عیب های صورتتان را به خوبی پوشش می دهد.

مدل کوتاهی موی زنانه

مدل موی آناناسی زیبا و جدید زنانه و دخترانه

مدل کوتاهی موی بلند و مدل کوتاهی مو کوتاه می تواند روی زیبایی و جذابیت ظاهر شما تاثیرگذار باشد از این رو بهتر است در هنگام انتخاب مدل موهای خود حساسیت لازم را به خرج دهید. مدل آناناسی، از انواع مدل موهای مناسب برای صورت گرد است و این مدل مو می تواند به خوبی گردی صورت شما را پوشش دهد و باعث زیباتر به نظر رسیدن چهره تان شود.
در ادامه تصاویری از انواع مدلهای مو آناناسی زنانه و دخترانه با جدیدترین متدهای آرایشی روز دنیا را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این مدلها مورد توجه تان قرار بگیرند و بتوانید با ایده گرفتن از آن ها موهایتان را به زیبایی کوتاه کنید.

مدل مو آناناسی دخترانه

مدل موی کوتاه و جدید دخترانه

مدل موی کوتاه آناناسی

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

مدل مو دخترانه آناناسی

مدل موی زنانه کوتاه

کوتاهی مو آناناسی زنانه

مدل موی کوتاه و متفاوت آناناسی

مدل مویی جذاب و زیبای آناناسی

مدل موی آناناسی کوتاه زنانه

مدل مو کوتاه و زیبای زنانه

مدل مو شیک و متفاوت آناناسی

مدل مویی کوتاه و شیک آناناسی

مدل موی زیبا و شیک آناناسی زنانه

مدل مو شیک زنانه و زیبا

انواع مدل کوتاهی موها برای فرم صورتهای مختلف

بسیاری از خانوم ها ممکن است به دلایل مختلفی تصمیم بگیرند که موهای خود را کوتاه نماید، حال کوتاه کردن موها در صورتی که با توجه به فرم و حالت صورت و چهره انتخاب شود می تواند تاثیر زیادی در زیبایی چهره فرد داشته باشد؛ برای انواع صورتهای گرد، بیضی، قلبی، مربعی و کشیده انواع مدل موهای کوتاه وجود دارد، در تصاویر بالا با مدل آناناسی که یکی از جذاب ترین مدل موهای کوتاه برای صورت گرد است، آشنا شدید، حال در ادامه دعوت می کنیم با انواع دیگر مدل موها برای صورت های مختلف آشنا شوید.

مدل موی آناناسی کوتاه

مدل مو کوتاه برای صورت گرد

افراد دارای صورت گرد و با گونه های برجسته بهتر است مدل مویی را انتخاب کنند که از گردی صورت آنها کاسته شود و چهره شان کشیده تر نشان داده شود؛ استفاده از مدل خرد یا لایه لایه موها می تواند بهترین انتخاب برای این قبیل افراد باشد.

مدل مو کوتاه برای صورت کشیده

افرادی که دارای پیشانی بلند و صورت کشیده هستند، به منظور کوتاه نشان دادن پیشانی خود بهتر است از مدل موی چتری دخترانه یا زنانه استفاده کنند و برای صورت های کشیده و گردن کوتاه نیز بهتر است پشت مو ها کوتاه شود.

مدل موهای آناناسی

مدل مو  کوتاه برای صورت های بیضی بانوان

برای صورت های بیضی و حالت فک و گونه بدون زاویه که به صورت کلاسیک معروف است مدل چتری مناسب ترین مدل مو می باشد زیرا صورت را گرد تر نان می دهد به خصوص برای افرادی که موهای صاف و لخت دارند.

مدل موی کوتاه برای صورت مربع

خانوم هایی که دارای صورت مربع شکل هستند، به دلیل یک اندازه بودن طول و عرض چهره آنها انتخاب مدل موی یکدست و کوتاه اصلا مناسب آنها نمی باشد، از این رو بهترین مدل برای آنها مدل موهای کوتاه تا متوسط می باشد زیرا صورت آنها را گردتر نشان خواهد داد، ضمن اینکه مدل موی نتوسط با جلوی چتری می تواند انتخاب مناسبی برای این فرم چهره باشد.

مدل موی کوتاه برای صورت قلبی

این قبیل افراد دارای پیشانی بلند و چانه کوچک نوک تیز هستند، از این رو باید در انتخاب مدل کوتاهی مو دقت داشته باشند، استفاده از مدل مو چتری برای کوتاه تر نشان دادن پیشانی پیشنهادی عالی می باشد، به طور کلی این قبیل برای اینکه چانه آنها کمتر جلب توجه کند، می توانند مدل مویی راانتخاب نمایند که از چانه شان کوتاه تر باشد.

مدل مو آناناسی

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا انواع مدل موهای شیک و جدید آناناسی را مشاهده کردید که هر کدام از این مدل موها می توانند برای کوتاهی موهای شما انتخاب ایده آل و مناسبی باشند. در صورت تمایل می توانید برای مشاهده جدیدترین انواع مدل مو کلیک کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *