دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

ناگفته های زندگی سروش جمشیدی بازیگر بانمک و طناز تلویزیون

  • شیما عنایتی
  • ۱ مرداد ۱۳۹۹
  • ۰

سروش جمشیدی بازیگر طناز و توانای کمدی ایران که هم اکنون در مجموعه دورهمی مشغول فعالیت می باشد. متولد ۲۰ اسفند ماه سال ۱۳۵۸ است که با کارهای مهران مدیری شناخته شده و به اوج شهرت خود رسیده است. در ادامه با عکس ها و بیوگرافی سروش جمشیدی در خدمت شما هستیم.

سروش جمشیدی بازیگر نقش قیمت در مجموعه دورهمی به کارگردانی مهران مدیری، در این سال های اخیر با همکاری در سریال ها و مجموعه های مهران مدیری شناخته گردیده است. سروش جمشیدی سابقه ای ۱۸ ساله در رادیو و تلویزیون دارد. در ادامه با عکس ها و توضیحاتی درباره زندگی سروش جمشیدی همراه ما باشید.

عکس ها و بیوگرافی سروش جمشیدی

عکس ها و بیو گرافی سروش جمشیدی

سروش جمشیدی متولد بیستم اسفند ماه ۱۳۵۸ در تهران می باشد. او اصالتا یزدی است و دانشجوی انصرافی رشته برق دانشگاه آزاد یزد می باشد. او قبل از ورود به دانشگاه از همان بچگی به واسطه پدرش که در تئاتر مشغول فعالیت بوده است به بازیگری در تئاتر علاقمند می گردد و فعالیت های خود را در تئاتر آغاز می کند. در سال ۱۳۷۷ زمانی که در یزد دانشجو بوده است. یکی از تهیه کنندگان و مجریان برنامه های تلویزیونی یزد کار های تئاتر او را می بیند و از او دعوت می شود تا در تلویزیون یزد در برنامه نمایشی که به صورت آیتمی بوده، بازی کند. بنابراین سروش جمشیدی کار حرفه ای خود را در برنامه ای نمایشی در تلویزیون یزد آغاز می کند.

سروش جمشیدی بازیگر طنز

بعد از آن فعالیت خود را در رادیو و تلویزیون یزد به عنوان بازیگر، نویسنده، دستیار کارگردان ادامه می دهد و با بازی در مجموعه ای به نام آقای پیله در یزد شهرت می یابد. او به گفته خودش بعد از در جا زدن در تلویزیون یزد در سال های ۸۵-۸۴ به تهران می آید. در تهران فعالیت های مختلفی را پیش می گیرد از جمله اجرای نمایش کودک در مدارس، صداپیشگی عروسک ها در تلویزیون، بازی در تئاتر، سریال های تلویزیونی ، تله فیلم و فیلم های سینمایی، همچنین کار تدوین و منشی صحنه را نیز انجام داده است. اما بالاخره پس از ۱۸ سال کار هنری به آقای مهران مدیری معرفی می گردد تا در سه یا چهار قسمت از مجموعه در حاشیه، نقش دوست مهران غفوریان را ایفا نماید.

سروش جمشیدی در سریال در حاشیه2

بعد از آن در مجموعه در حاشیه ۲ به طور کامل به ایفای نقش می پردازد و بدین وسیله در بین عموم مردم شناخته گردید و با مجموعه دورهمی با ایفای نقش قیمت به اوج شهرت خود رسیده است.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

ازدواج وی

سروش جمشیدی متاهل بوده و سالهاست ازدواج کرده است و ثمره این ازدواج نیز پسری به نام سیاوش می باشد. وی در یکی از مصاحبه هایش گفته است :

از همسرم تشکر می کنم و عاشق او هستم. به خاطر اینکه هنوز برای من اتفاقی نیفتاده بود، همه جوره من رو تحمل کرد و او سالها سر کار می رفت و من در خانه بودم اما همیشه به من انگیزه و انرژی می داد و باعث می شد تا ماهها و روزهای بیکاری ام رو به خوبی سپری کنم و حال هم که شرایط تغییر کرده باز هم به من انرژی می دهد.
او همچنین در جای دیگری درباره شهرت و مشهور شدن هنرمندان گفته است؛ شهرت خیلی خانواده های ما را اذیت می کند و این شرایط را برای ما سخت تر می کند. در اینجا می توانید مجموعه تصاویری متنوع و دیدنی از این بازیگر طناز و توانمند کشورمان را ملاحظه نمایید.

سروش جمشیدی در دورهمیسروش جمشیدی در برنامه دورهمی

سروش جمشیدی و پسرشسروش جمشیدی و پسرش سیاوش

مجموعه های تلویزیونی

  • سریال عاروس به کارگردانی سید محمد حسینی خواه ( ۱۳۸۶ )
  • سریال تعطیلات دوست داشتنی به کارگردانی سید وحید حسینی ( ۱۳۹۲ )
  • سریال خروس به کارگردانی سعید آقاخانی ( ۱۳۹۲ )
  • فیلم تلویزیونی زیر نیم کاسه به کارگردانی سید وحید حسینی ( ۱۳۹۳ )
  • سریال طنز در حاشیه ۲ به کارگردانی مهران مدیری ( ۱۳۹۴ )
  • سریال طنز عطسه ( پخش خانگی) به کارگردانی مهران مدیری ( ۱۳۹۴ )
  • برنامه ترکیبی طنز سه شو به کارگردانی محسن غضنفری ( ۱۳۹۴ )
  • سریال اپیزودیک در قصه ها زندگی می کنند به کارگردانی داوود بیدل ( ۱۳۹۵ )
  • مجموعه طنز دورهمی به کارگردانی مهران مدیری (۱۳۹۶-۱۳۹۵)
  • سریال مرز خوشبختی به کارگردانی حسین سهیلی زاده (۱۳۹۶ )
  • و …

سروش جمشیدی در سریال مرز خوشبختیسروش جمشیدی در سریال مرز خوشبختی

بیوگرافی سروش جمشیدیسروش جمشیدی در برنامه دورهمی

سروش جمشیدیسروش جمشیدی و پسرش

بیوگرافیسروش جمشیدی و عکس های اوعکس های سروش جمشیدی

عکس های جدید سروش جمشیدیسروش جمشیدی با حامیان برنامه دورهمی

سروش جمشیدی در جشن حافظسروش جمشیدی در جشن حافظ

بیوگرافی سروش جمشیدیعکس ها و بیوگرافی سروش جمشیدی

سروش جمشیدی و مهران مدیریسروش جمشیدی مهمان پشت صحنه فیلم ساعت پنج عصر اولین فیلم سینمایی مهران مدیری

سروش جمشیدی و پسرش سیاوشسروش جمشیدی به همراه پسرش

عکس ها و بیوگرافی سروش جمشیدیسروش جمشیدی بازیگر طناز ایرانی

بیوگرافی سروش جمشیدی + عکسبیوگرافی و عکس های سروش جمشیدی

سروش جمشیدی

صداپیشگی و فعالیت در رادیو

همانطور که گفتیم، سروش جمشیدی در رادیو نیز فعالیت داشته است به طوری که هم نمایش های رادیویی می نوشته و هم اجرا می کند، وی علاوه بر بازیگری دستیار کارگردان نیز بوده است. جالب است بدانید که وی در برنامه خاله شادونه «در سرزمین دونه ها» صداپیشه عروسکی به نام میدونه انجام می داد و صداپیشه کلاغ در «شادونه در سرزمین پرندگان» را برعهده داشت.
سرگذشت سروش جمشیدی

همکاری با رضا عطاران

وی قبل از بازیگری در کار های مهران مدیری و معروفیتش در آثار وی، در سریال «متهم گریخت» رضا عطاران در چند سکانس حضور پیدا کرده بود اما در این مجموعه آنچنان دیده نشد تا اینکه بعد از بازی در مجموعه های مختلف زیادی در نهایت به مهران مدیری معرفی شد و در چند سریال طنز با ایشان همکاری داشت، اما هنرنمایی وی در نقش قیمت در برنامه دورهمی شهرت زیادی را برایش به ارمغان آورد. در ادامه دعوت می نماییم از تعدادی دیگر از عکس های سروش جمشیدی دیدن کنید.

گالری تصاویر سروش جمشیدی

شرح حال سروش جمشیدیعلی ضیا و سروش جمشیدی

زندگی نوشته سروش جمشیدی

بیوگرافی جالب سروش جمشیدی

زندگینامه جذاب سروش جمشیدی

زندگینامه درباره سروش جمشیدی

زندگینامه خواندنی سروش جمشیدی

زندگینامه سروش جمشیدی

بیوگرافی جدید سروش جمشیدی

امیدواریم علاقمندان به بازی سروش جمشیدی این بازیگر موفق و دوست داشتنی طنز از این مطلب در خصوص بیوگرافی و عکس های سروش جمشیدی استفاده کافی را برده باشند. برای مشاهده تصاویر و بیوگرافی سایر بازیگران بر روی عکس بازیگران کلیک نمایید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *