دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

کاردستی روز معلم و کارت پستال های خلاقانه تبریک روز معلم

  • یلدا محمدی
  • ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱
  • ۰

روش های ساده و آسان برای ساخت کاردستی روز معلم و ایده های جالب و خلاقانه برای درست کردن کارت پستال های دست ساز روز معلم را در این مطلب مشاهده نموده و از این طریق زیباترین کاردستی ها را برای قدردانی از معلم های دلسوز و مهربان بسازید.

روز دوازدهم اردیبهشت به نام روز آموزگار نامگذاری شده است که همه دانش آموزان سعی می کنند در این روز به گونه ایی قدردان محبت های معلمان و مربیان خود باشند، روش های مختلفی برای برگزاری هر چه بهتر جشن در این روز بخصوص وجود دارد و می توان هدایای مختلفی برای این روز تهیه نمود. یکی از ایده های بسیار جالب و زیبا که مطمئنا مورد توجه همه معلمان نیز واقع می شود، ساخت کاردستی روز معلم و یا درست کردن انواع کارت پستال است که به شیوه های مختلفی انجام می گیرد.

ساخت کاردستی روز معلم با ایده های جدید و جالب :

در مطالب قبل به معرفی بهترین ایده ها در جهت ساخت کاردستیهایی برای مدرسه پرداختیم که مورد استقبال دانش آموزان و معلمین گرامی قرار گرفت. در این مطلب قصد داریم به معرفی انواع کار دست ساز جدید و جالب برای روز معلم بپردازیم. برای ساخت کاردستیهای مخصوص این روز می توانید از انواع وسایل ساده و معمولی که در دسترس دارید استفاده نمایید و از این طریق کاردستیهای متنوع و جالبی بسازید. در ادامه چند مدل کاردستیهای زیبا ویژه این روز را مشاهده می فرمایید که هر یک می توانند الگویی برای دست سازه های شما باشند.

کارت پستال تبریک روز معلمکار دست ساز زیبا برای روز معلم

کاردستی برای روز معلمساخت جعبه هدیه روز معلم

ساخت کاردستی برا معلمساخت کارهای دست ساز زیبا و شیک برای معلم

ساخت کاردستی برای تشکر از معلمخلاقیت کودکانه برای روز آموزگار

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

کاردستی برای تشکر از معلمساخت کاردستی با چوب و مقوا

مدل کاردستی جدید برای روز معلمکارت پستال خلاقانه برای تقدیم به معلم

کارت پستال زیبا برای معلمکاردستی های جالب و زیبا برای تقدیم معلم

کارت تبریک روز معلمکاردستی با مقوا برای تقدیم به معلّم

کاردستی جدید روز معلمکار دست ساز ساده و زیبا برای تقدیم به معلم

کاردستی روز معلم

ساخت کارت پستال روز معلم :

تقدیم کارت پستال روز معلم نیز از جمله بهترین ایده ها است، شما با کمی خلاقیت و ابتکار می توانید اقدام به ساخت کارت پستال نموده و سپس آن را با یادداشتی زیبا و انواع پیام تبریک روز معلم تکمیل نمایید. در ادامه چند مدل کارت پستال دست ساز مخصوص روز معلم را معرفی می نماییم که با ایده گرفتن از خلاقیت به کار برده شده در هر یک می توانید زیباترین کارت پستال را تهیه نمایید.

کاردستی برای روز معلمکارت پستال برای روز معلم

مدل کاردستی برای معلمکارت تبریک زیبا برای روز معلم

کارت پستال های روز معلم کارت پستال دست ساز جدید و زیبا

کارت پستال روز معلمساخت کارت پستال با کاغذ و مقوا

کاردستی روز معلمدست سازه های هنری برای روز معلم

کاردستی خلاقانه برای معلمساخت کارت پستال روز معلم

مدل کاردستی خلاقانه برای معلممدل کارت پستال جدید و زیبا

کاردستی جدید برای روز معلمتزیین کارت پستال با گل های کاغذی

مدل کارت تبریک برای روز معلمساخت کارت تبریک روز معلم

کارت پستال زیبا و جالب برای روز معلمکارت پستال جدید و زیبا برای روز معلم

ساخت کارت تبریک برای روز معلمکارت پستال دست ساز روز معلم

ساخت کارت پستال روز معلم

تصاویر جدیدتری از انواع کارت پستال و کاردستی روز معلّم

روز دوازدهم اردیبهشت مصادف با شهادت شهید مرتضی مطهری استاد و عالم فرهیخته و بزرگ کشورمان می باشد که این روز به نام روز معلّم نامگذاری شده است و هر ساله با فرا رسیدن روز معلّم, مقام آنها گرامی داشته می شود، ایده های زیادی برای بزرگداشت مقام معلّمان زحمت کش و دلسوز و قدردانی از زحمات آنها وجود دارد، یکی از پشنهادات جذاب برای دانش آموزان به منظور قدردانی از معلّم هایشان در این روز, ساخت کادستیهای خلاقانه و زیبا می باشد که برای انجام این کار می توان از ساده ترین وسایل همچون کاغذ، نمد، چوب و … استفاده کرد، در تصاویر بالا انواع کارت پستال زیبا با استفاده از کاغذ و مقوا را ملاحظه کردید، برای آشنایی با ایده های دیگر ساخت کارت پستال روز معلّم و نیز تعدادی دیگر از کاردستی های خلاقانه ساده در این زمینه می توانید در ادامه همراه ما شوید.

کاردستی روز معلّم شیک

حال اگر برای مناسبت روز معلم به دنبال ایده های جذاب برای روز معلم هستید، اما ایده ای از خود سراغ ندارید، در اینجا مجموعه جدیدی از تصاویر کارت پستال و دیگر کاردستیهای روز معلم را گردآوری کرده ایم که می توانید ببینید و از آنها برای ساخت کاردستیهای جذاب الگو بگیرید.

تصاویر کاردستیهای روز معلّم کاردستی روز معلّم جالب انواع کاردستیهای روز معلّم کاردستی کاغذی روز معلّم کاردستی جذاب روز معلّم مدل کاردستی روز معلم کاردستی برای روز معلّم مدل کاردستی روز معلّم ایده کاردستی روز معلم ساخت کاردستی روز معلّم کاردستی جذاب روز معلّم کاردستی خلاقانه روز معلّم کاردستی زیبای روز معلّم ساخت کاردستی روز معلم

با انواع کارت پستال و کار دست ساز روز معلّم آشنا شدید، امیدواریم از مشاهده این مدل های زیبا لذت برده و با الگوبرداری از آنها، بتوانید زیباترین کارهای دست ساز را برای این روز تهیه نمایید. از شما دوستان عزیز دعوت می کنیم برای مشاهده مدل های بیشتر و آموزش های متنوع و جدید در این رابطه به بخش کاردستی مجله آرگا مراجعه نموده و از جدیدترین مطالب منتشر شده دیدن فرمایید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *