دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

طراحی ناخن ۹۶ با طرح های شیک و جدید دخترانه و زنانه

  • ندا خوشرو
  • ۱۲ فروردین ۱۳۹۶
  • ۰

طراحی کردن ناخن ها باعث زیبایی و جذابیت بیشتر ناخن های خانم ها می شود؛ در ادامه این مطلب انواع طراحی ناخن ۹۶ با جدیدترین طرح های مد سال را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این مدل ها مورد توجه تان قرار بگیرند.

برای دیزاین ناخن ها باید خلاقیت و مهارت کافی را داشته باشید تا بتوانید ناخن های زیبا و جذابی داشته باشید. اغلب خانم ها تمایل دارند برای دیزاین ناخن های خود از طرح های مد سال استفاده کنند. مدل های زیادی برای دیزاین ناخن ۹۶ از سوی طراحان ناخن معرفی شده اند که هر کدام از این مدل ها می توانند برای شما انتخاب ایده آل و مناسبی باشند.

ایده های زیادی برای دیزاین کردن ناخن ها وجود دارد و شما می توانید با کمی تمرین و تکرار و الگوبرداری از این ایده ها ناخن هایتان را به زیبایی برای مجالس و مهمانی های مختلف دیزاین کنید.

دیزاین ناخن 2017 شیک و جذاب

طراحی ناخن ۹۶ زنانه و دخترانه با جدیدترین طرح های مد سال

برای دیزاین ناخن ها در سال ۹۶ مدل های طرح دار و ساده ای مد شده اند که انتخاب هر یک از این طرح ها به سلیقه شخصی شما بستگی دارد. در ادامه تصاویری از انواع دیزاین ناخن سال ۹۶ را در اختیار شما همراهان عزیز قرار داده ایم که امیدواریم این مدل ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند.

طراحی ناخن شیک 96 دیزاین ناخن ساده ۹۶

در اغلب طراحی های ساده ناخن در سال ۱۳۹۶ برای هر کدام از ناخن ها از لاک ها با رنگ مختلفی استفاده می شود و علاوه بر این برای زیبایی و جذابیت ناخن ها از نگین روی طرح های ساده استفاده می شود. طراحی ناخن با نگین از انواع مدل های شیک و متفاوت طراحی ناخن در سال ۱۳۹۶ است که اغلب خانم ها از این ایده برای دیزاین کردن ناخن های خود استفاده می کنند. برای طراحی ناخن ها با مدل های ساده می توانید از انواع لاک ها با رنگ روشن و مات استفاده کنید؛ لاک هایی که رنگ مات دارند زیبایی و جذابیت خاصی به ناخن ها می دهند.

طراحی شیک و جذاب ناخن با لاک مشکی طراحی ناخن با لاک قرمز   مدل ناخن 2017 طرح ناخن 2017 شیک و زیبا مدل لاک ناخن 96 طراحی ناخن با لاک دو رنگ    طراحی شیک و متفاوت ناخن طراحی زیبا و شیک ناخن طراحی ناخن فانتزی و شیک 96 دیزاین ناخن فانتزی 2017 مدل ناخن 2017 طراحی ناخن 96 متفاوت و ساده طراحی ناخن 96 دخترانه طراحی ناخن 96 ساده و زیبا زنانه طراحی ناخن شیک و جذاب طراحی ناخن جدید و زیبا 96 دیزاین شیک و زیبا ناخن طراحی ساده ناخن 96

دیزاین ناخن شیک و زیبا ۹۶

ایجاد طرح های مختلف روی ناخن نیازمند خلاقیت و مهارت است امروزه شابلون های زیادی برای ایجاد کردن طرح روی ناخن وجود دارند که این شابلون ها تا حدودی دیزاین کردن ناخن ها را برای خانم ها آسان تر کرده اند. هر کدام از این شابلون ها طرح های متفاوتی دارند و شما می توانید با استفاده از این شابلون ها زیبایی و جذابیت طراحی ناخن های خود را چند برابر کنید. اگر در مراحل اولیه کار طراحی ناخن ها هستید بهتر است ابتدا از مدل های ساده استفاده کنید سپس با بدست آوردن مهارت کافی ناخن هایتان را با طرح های دلخواه خود طراحی کنید. چند طرح حرفه ای تر از طراحی ناخن ۱۳۹۶ را در ادامه ملاحظه می فرمایید.

طراحی ناخن مجلسی

طراحی ناخن با نگین

طرح ناخن 96

مدل طراحی شیک ناخن

طراحی ناخن زیبا و جذاب 96

دیزاین ناخن 96

طراحی ناخن 2017

طراحی ناخن 96

طراحی ناخن دخترانه 96

طراحی ناخن 96 جدید

در این مطلب انواع طراحی ناخن ۹۶ دخترانه و زنانه را مشاهده کردید؛ شما می توانید با الگوبرداری از این دیزاین ها ناخن هایتان را به زیبایی طراحی کنید؛ در صورت تمایل می توانید برای مشاهده انواع مدل ناخن های مدرن و جدید زنانه و دخترانه به بخش طراحی ناخن مراجعه کنید.

  •  آرون گروپس

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *