دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

آموزش دوخت کیف پارچه ای جدید و شیک + تصاویر

  • یلدا محمدی
  • ۱۷ شهریور ۱۳۹۴
  • ۰

دوخت کیف پارچه ای زنانه ایده جالب و جذابی برای همه خانم هایی است که دوست دارند از هنر دست خود استفاده کنند و با کمک ایده های متفاوت و جذاب، آنچه را که مورد نیاز خود و خانواده است فراهم آوردند. در ادامه آموزش دوخت کیف زنانه پارچه ای را مشاهده می فرمایید.

در این آموزش ساخت کیف تلاش داریم شما را با نحوه دوختن مدلی زیبا و جذاب از انواع کیف پارچه ایی آشنا کنیم که این کیف زیبا کاربردهای زیادی برای همه خانم ها دارد. در ادامه آموزش مرحله به مرحله دوختن این نوع کیف به همراه تصاویر مربوط به هر مرحله را مشاهده خواهید کرد. تا پایان با این آموزش مهیج و کاربردی همراه ما باشید.

نحوه دوخت کیف پارچه ای زنانه:

برای دوخت کیف با پارچه نیازی به مهارت زیاد در خیاطی ندارید و در صورتی که تا حدودی با دوخت و دوز آشنا باشید می توانید این کیف زیبا را تهیه کنید. انتخاب پارچه برای این نوع کیف کاملا سلیقه ایی است و از انواع پارچه ها با طرح های مختلف میتوانید استفاده کنید. البته پیشنهاد می کنیم برای دوخت کیف دخترانه از پارچه های لطیف با رنگ های روشن استفاده کنید تا کیف کودک شما علاوه بر زیبایی، جذابیت لازم را نیز داشته باشد. برای شروع پارچه های مورد نیاز را برای روکار و آستری آماده کنید و الگوهای مورد نیاز را مطابق تصویر زیر تهیه کنید.

دوخت کیف

در مرحله اول دور تا دور الگوها را دوخت بزنید تا فرم زیبایی داشته باشند و همچنین مقاوت کیف بیشتر شود. قسمت های مشخص شده را با سوزن ته گرد به هم متصل کنید و بعد به کمک چرخ خیاطی به هم متصل کنید.

دوخت کیفدوخت کیفدوخت کیف دخترانهدوخت کیف دستیدوخت کیف پارچه ای

دکمه مناسب برای کیف را از خرازی ها تهیه کنید و به قسمت جیب جلو کیف متصل کنید. در صورتی که قادر به انجام اینکار نیستید می توانید از افراد ماهر کمک بگیرید و یا از فروشنده دکمه در خرازی بخواهید که اتصال دکمه به پارچه را انجام دهد تا کیف شما علاوه بر زیبایی، کارایی بالایی نیز داشته باشد.

دوخت کیفدوخت کیف پارچه ای

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

در این مرحله از دوخت کیف پارچه ای تمام قسمت های کیف را مطابق آنچه در تصویر زیر می بینید به کمک چرخ خیاطی به هم متصل کنید و از فرم اصلی کیف را تشکیل دهید. تنها نکته مهم برای دوخت این کیف توجه به نوع اتصال الگوهای برش زده شده به هم است که تا تعیین کننده مدل کیف نیز می باشد.

دوخت کیفدوخت کیف

در ادامه نمونه تکمیل شده کیف پارچه ایی را از دو زاویه مختلف مشاهده می نمایید که کیف شما بعد از اتمام کار و تکمیل به این صورت در می آید.

دوخت کیفآموزش دوخت کیف

امیدواریم از آموزش دوختن کیف پارچه ای لذت برده باشید و با کمک خلاقیت و ابتکار کیف های مختلفی با این سبک را تهیه فرمایید و مورد استفاده قرار دهید. برای مشاهده آموزش های بیشتر و متنوع تر از بخش هنر در خانه دیدن فرمایید. موفق باشید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *