دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

آموزش رفع بلاک در اینستاگرام برای رفع انواع بلاک توسط اینستاگرام و کاربران

  • ندا خوشرو
  • ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
  • ۰

بلاک شدن یکی از مشکلات بزرگ برای کاربران شبکه اجتماعی اینستاگرام است که برای رفع بلاک در اینستاگرام توسط کاربران و شبکه اینستاگرام روش های زیادی وجود دارد که در ادامه این روش ها را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار می دهیم.

اینستاگرام یکی از انواع شبکه های اجتماعی پرطرفدار و محبوب است که این شبکه اجتماعی قابلیت های زیادی دارد؛ در مطالب قبلی آموزش بستن کامنت در اینستاگرام و نصب اینستاگرام و حذف اینستاگرام را آموزش دادیم در ادامه این مطلب دلایل بلاک شدن در اینستاگرام و روش های برطرف کردن بلاک در اینستاگرام را به شما همراهان عزیز و گرامی قرار می دهیم.

اینستاگرام و یا کاربران این شبکه اجتماعی ممکن است به دلایل مختلفی شما را بلاک کنند که برای حل مشکل بلاک در اینستاگرام و کاربران این شبکه اجتماعی راهکار هایی وجود دارد و شما می توانید توسط این راه حل ها در اینستاگرام مشکل بلاک را برطرف کنید.

آموزش مرحله به مرحله رفع ریپورت و بلاک در اینستاگرام

آموزش رفع بلاک در اینستاگرام و دلایل بلاک شدن در اینستاگرام

دلایل زیادی برای بلاک شدن در اینستاگرام وجود دارد که در این مطلب به ذکر این دلایل خواهیم پرداخت و بهتر است برای جلوگیری از بلاک شدن در اینستاگرام موارد ذکر شده را رعایت کنید. در صورت مواجه شدن با بلاک در اینستاگرام توسط این شبکه و یا افراد می توانید از راه حل های زیر برای حل مشکل بلاک در اینستاگرام استفاده کنید.

آموزش رفع بلاک در اینستاگرام

دلایل بلاک شدن در اینستاگرام

  • ارسال کردن تصاویر نامتعارف به صورت خشن
  • استفاده از کلمه های نامناسب و تصویر های مستهجن
  • ارسال کردن بیش از اندازه دایرکت
  • استفاده کردن از یک اکانت روی چند تا آی پی مختلف
  • اگر در مدت زمان کمی افراد زیادی را لایک و یا فالو کنید امکان دارد توسط اینستاگرام بلاک شوید که این بلاک به صورت موقت است و بعد از ۱۲ ساعت اکانت شما به حالت عادی باز می گردد.
  • قرار دادن تبلیغ در قسمت نظرهای کاربرها

ترفندهایی برای رفع بلاک کردن در اینستاگرام

راه حل های رفع بلاک در شبکه اجتماعی اینستاگرام

اگر توسط اینستاگرام بلاک و ریپورت شده اید کافی است که مراحل زیر را دنبال نمایید:

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

روش اول رفع بلاک در اینستاگرام : قرار دادن کامنت به زبان انگلیسی توسط فالورها 

گذاشتن درخواست های متنی با تصاویر مرتبط از سوی شما برای فالورها که اینستاگرام متوجه شود شما اسپمر نیستید. برای این منظور کافی است از دوستان خود بخواهید که برای شما کامنت های انگلیسی قرار بدهند. تصاویری زیر برای درآمدن از بلاک در اینستاگرام به شما کمک زیادی می کنند. این روش برای حل مشکل بلاک توسط برنامه و توسط کاربران بسیار کارساز و مفید است.

رفع کردن بلاک در اینستاگرام عکس هایی برای رفع کردن ریپورت در اینستاگرام فرستان عکس های متنی برای رفع بلاک کردن در اینستاگرام روش هایی برای رفه بلاک کاربران در اینستاگرام راه حل های آسان برای رفع بلاک اینستاگرامرفه ریپورت و بلاک در شبکه اجتماعی اینستاگرام ترفندهایی برای رفع بلاک در اینستاگرام

روش دوم رفع بلاک در اینستاگرام : تغییر دادن ایمیل روی اکانت

۱. ابتدا به پروفایل تان وارد شوید و روی گزینه EDIT YOUR PROFILE کلیک کنید.
۲. در قسمت PRIVTE INFORNATION اطلاعات خو را نظیر شماره تلفن قبلی و یا ایمیل قبلی ویرایش کنید.
۳. برای ویرایش کردن ایمیل علامت پاکت نامه را انتخاب کنید و برای وارد کردن شماره تلفن تان گزینه Enter your phone number را انتخاب نمایید.
۴. بعد از وارد کردن ایمیل و یا شماره تلفن جدید پیام جدیدی به آن ارسال خواهد شد که باید شما در لینک موجود در پیام کلیک کنید تا اطلاعات جدید وارد شده در پروفایل تان ذخیره شود.

آموزش رفع بلاک در اینستاگرام توسط کاربران

ممکن است به دلایلی شما توسط شخص و یا گروهی از اشخاص بلاک شوید که در این صورت برای خارج شدن از بلاک توسط کاربران می توانید از راه حل های زیر استفاده کنید:

راه حل هایی برای رفع بلاک در اینستاگرام

۱.برای اینکه متوجه شوید شخص خاصی در اینستاگرام شما را بلاک کرده است ابتدا باید اکانت او را در صفحه ای که مربوط به جست و جوی اینستاگرام است جست و جو نمایید اگر اکانت شخص مورد نظر شما ظاهر نشد احتمالا شما را بلاک کرده است.
۲. ابتدا شخص مورد نظر خود را follow کنید. اگر شخص مورد نظر خود را قبلا فالو کرده اید و اکنون دوباره باید او را فالو نمایید به احتمال زیاد جواب مثبت است و او شما را بلاک کرده است. اگر قادر هستید وارد صفحه شخص مورد نظر خود شوید ولی با انتخاب کردن گزینه فالو هیچ اتفاقی نمی افتد و یا وقتی فالو را انتخاب می کنید عبارت following ظاهر می شود و بعد از چند دقیقه که به صفحه شخص مورد نظرتان دوباره سر می زنید باز هم گزینه follow ظاهر می شود شما توسط آن شخص بلاک شده اید.
۳. شخص مورد نظر تان را Mention کنید. اگر تصور می کنید که او شما را به اشتباه بلاک کرده است زیر یکی از تصاویری که ارسال می کنید شخص مورد نظرتان را Mention کنید به این صورت که ابتدا باید علامت @ را قرار دهید و سپس نام فرد مورد نظر خود را بعد از این علامت تایپ کنید: amir461@
در این مرحله اینستاگرام به صورت اتوماتیک نام کسانی که شخصی را Mention می کنند برای او ارسال می کند و اگر او نام شما را ببیند و بلاک شدن شما صرفا یک اشتباه باشد احتمالا آن فرد شما را Unblock می کند.
۴.برای شناسایی اینکه بفهمید بلاک شده اید همچنین می توانید اکانت جدیدی بسازید. در برنامه اینستاگرام از پایین صفحه و در قسمت سمت راست صفحه گزینه profile را انتخاب کنید سپس روی گزینه setting کلیک کنید و گزینه log out را انتخاب نمایید سپس یک اکانت جدید بسازید اگر توسط اکانت جدید بتوانید فرد مورد نظر خود را فالو کنید ولی با اکانت اصلی قادر به فالو کردن او نیستید متاسفانه شما بلاک شده اید.
۵. اگر احتمال می دهید کسی شما را بلاک کرده است ولی اسم اکانت او را به خاطر نمی آورید می توانید از گزینه Unfllowgram استفاده کنید.
۶. عبارت Unfllowgram را در اینترنت جست و جو نمایید و وارد سایت Unfllowgram.com شوید سپس گزینه SIGN WITH INSTAGRAM را انتخاب نمایید با این روش قادر به مشاهده افرادی که شما را UNFLLOW کرده اند خواهید بود.

      رفع بلاک اینستاگرام

روش های زیادی برای برطرف کردن بلاک اینستاگرام وجود دارد که در ادامه ۳ روش دیگر را معرفی می کنیم :

در مطالب بالا با دلایل  مختلفی از بلاک شدن اینستاگرام و نیز راه حل هایی برای برطرف شدن این مشکل آشنا شدید، حال در ادامه روشهای دیگری را ذکر کرده ایم که امیدواریم مفید واقع شود.

تغییر دادن بیو در اینستاگرام

لازم است بیو را بازنویسی کرده و در صورت وجود لینکی در بیو آن را حذف نمایید. زیرا وجود لینک در قسمت بیو اینستاگرام احتمال بلاک شدن را افزایش داده و محدوده عملکرد صاحب اکانت را کاهش می دهد. حال در صورتی که فالو و آنفالو زیاد انجام می دهید و یا روش هایی به کار می برید که نیاز به استفاده زیاد از این کار دارد، نباید در بیو اینستاگرام خود از لینک استفاده کنید.

پاک و نصب کردن دوباره اینستاگرام

در این روش لازم است، برنامه دکاربردی اینستاگرام را از روی گوشی همراه خود حذف کرده و مجددا نصب کنید، زیرا با انجام این کار همه کوکی ها، کش و چیز هایی که توسط اینستاگرام ثبت شده، پاک خواهد شد، از این رو با این روش ساده می توانید به راحتی و به طور موقت از بلاک شدن خارج شوید.

استفاده از اینترنت موبایل به جای وای فای خانگی

در این روش نیز لازم است تا اینترنت تلفن همراهتان را به شبکه موبایل یا شبکه ۴G تغییر بدهید، زیرا به کار بردن آی پی خانگی و اینترنت وای فای به نسبت اینترنت ۴G موبایل، احتمال بیشتری برای بلاک شدن در اینستاگرام دارد. حال در صورتی که به این دلیل بلاک شده اید می توانید با تغییر شبکه و استفاده کردن از نت موبایل مشکل بلاک شدن خود را برطرف کنید.

لاگین شدن به اینستاگرام از طریق یک گوشی دیگر

عوض کردن گوشی یا تبلتی که با آن وارد اینستاگرام شده اید، راهکار دیگری برای حل مشکل بلاک می باشد؛ بنابراین وارد شدن به حساب اینستاگرام از طریق تلفن همراه و یا تبلتی دیگر و یا استفاده از کامپیوتر می تواند این مشکل شما را حل کند.

 امیدواریم با کمک روش های ذکر شده در این مطلب برای رفع بلاک در اینستاگرام بتوانید مشکل بلاک شدن خود را توسط اینستاگرام و یا کاربران حل کنید. در صورت تمایل می توانید برای مشاهده آموزش انواع ترفندهای اینستاگرام کلیک کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *