دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

ساخت کاردستی هواپیما با مقوا و چوب

  • یلدا محمدی
  • ۲۴ خرداد ۱۴۰۰
  • ۰

روش های جالب و دیدنی برای ساخت کاردستی هواپیما با وسایل ساده و معمولی را در این مطلب مشاهده نموده و با الگوبرداری از مدل های ارائه شده اقدام به ساخت هواپیماهای زیبا و جالب برای کودکان نمایید.

کاردستی هواپیما یکی از کاردستیهای محبوب کودکان، خصوصا پسربچه ها می باشد که به شکل های مختلف تهیه می گردد. اگر شما نیز به این نوع خلاقیت علاقه مند هستید و قصد ساخت هواپیما را دارید پیشنهاد می کنیم این مقاله را از دست ندهید و با استفاده از آموزش های ارائه شده و همچنین الگوبرداری از مدل های متنوع و جالب هواپیما، اقدام به ساخت کار دستی مورد نظر نمایید.

ساخت کاردستی هواپیما برای کودکان با وسایل ساده :

انواع مختلف کاردستیهای هواپیما و هلی کوپتر و نیز کاردستیهایی همچون کاردستی ماشین، کاردستی دوچرخه و موتور اغلب مورد توجه پسربچه ها قرار می گیرند و در مهدکودک ها و مدارس شاهد ساخت این نوع کاردستیها توسط پسران در سنین مختلف هستیم. همانگونه که می دانید برای ساختن هواپیماهای کودکانه می توان از وسایل مختلفی از جمله کاغذ، مقوا، بطری، چوب و … استفاده نمود. که در ادامه بیشتر با آنها آشنا خواهید شد.

ساخت هواپیما با بطریساخت هواپیما با بطری نوشابه

ساخت هواپیما با رول دستمال کاغذیکاردستی هواپیمای کودکانه با مقوا

هواپیمای مقوایی جالب و دیدنیساخت هواپیما با کاغذ و مقوا

کاردستی خلاقانه هواپیماخلاقیت زیبای هواپیما با وسایل ساده

  •  آرون گروپس

کارسدیت با وسایل ساده و دور ریختنیساخت هواپیما برای کودکان

یکی از روش های رایج برای ساخت هواپیما استفاده از مقوا است، بدین منظور تکه مقوای مناسبی انتخاب نموده، آن را مطابق شکل فرم دهید و قسمت بالای آن را برش بزنید.

نراحل ساخت هواپیمای کاردستی کاردستی جدید هواپیماساخت هواپیمای کاغذی

حال روی تکه دیگری از مقوا، برش هایی برای قسمت های بال هواپیما و دیگر اجزا ایجاد نماید. سپس آنها را به هم وصل کنید.

کاردستی جدید با مقواکاردستی هلی کوپتر

حال که شکل اصلی هواپیما ایجاد شد، آن را با استفاده از گواش یا ماژیک رنگ آمیزی نمایید.

کاردستی هواپیما با مقواهواپیمای مقوایی جالب و دیدنی

استفاده از چوب بستنی و تکه چوب های معمولی نیز می توانند راهکار جالبی برای ساخت کاردستیهای هواپیما باشند. همانطور که در مبحث مربوط به کاردستی با چوب بستنی مطرح نمودیم، برای ساخت این کاردستیها نیازمند مقداری چسب چوب و یا میخ های ریز هستید تا اتصال اجزا به خوبی صورت بگیرد و به طرح دلخواه دست یابید. در تصاویر زیر نحوه ساخت این کار دستی زیبا و همچنین مدل های متنوع آن را مشاهده می فرمایید.

آموزش ساخت کاردستی جدید هواپیماساخت هوایپما با چوبساخت کاردستی با چوب بستنیکاردستی هواپیما با چوب بستنیساخت کاردستی زیبای هواپیماکاردستی هواپیما برای کودکان

انواع خلاقیت جدید هواپیما با وسایل ساده

از آنجا که هزینه وسایل مختلف از جمله اسباب بازی ها روز به روز بالاتر می رود، بنابراین با بکارگیری کمی خلاقیت و با استفاده از وسایل ساده می توانید اقدام به ساخت برخی اسباب بازی های مورد علاقه بچه ها در منزل نمایید و ضمن ایجاد سرگرمی، وسایل بازی کودک را با کمترین هزینه و به شکل خلاقانه بسازید، همچنین از انجام این سرگرمی ها در کنار فرزندانتان لذت ببرید. حال برای ساخت این کاردستیها نیاز به وسایل گران قیمت و پیچیده ای نمی باشد بلکه خیلی راحت و با استفاده از وسایل در دسترس و یا حتی دور ریختنی می توان کارهای دستی خلاقانه و زیبایی ساخت. در ادامه توجه شما عزیزان را به نمونه های متنوع تری از انواع کاردستیهای هواپیما برای کودکان جلب می نماییم.

ایده خلاقیت هواپیما

ساخت کاردستیهای مختلف در منزل نقش مهمی در بروز استعداد ها و رشد ذهنی کودکان دارد و همانطور که گفتیم می تواند ایجاد سرگرمی نماید، ضمن اینکه والدین و بزرگتر ها نیز می توانند به هنگام ساخت کاردستیهای زیبا در کنار بچه ها باشند تا به آنها مشورت دهند و یا در صورت نیاز کمک شان نمایند، در اینجا تصاویر جدیدتری از ساخت هواپیما برای کودکان با خلاقیت های زیبا و با استفاده از وسایل ساده به اشتراک گذاشته ایم که امیدواریم مورد توجهتان قرار گیرند.

تصاویری از خلاقیت هواپیما خلاقیت هواپیما با کاغذ انواع خلاقیت هواپیما عکس خلاقیت هواپیما خلاقیت هواپیما با وسایل دورریز ساخت کاردستی هواپیما خلاقیت ساده هواپیما خلاقیت زیبای هواپیما کاردستی هواپیما زیبا خلاقیت هواپیما کودکانه خلاقیت هواپیما با بطری خلاقیت هواپیما با مقوا خلاقیت هواپیما کاردستی هواپیما با کاغذ

با جذاب ترین روش ها برای ساخت هواپیماهای دست ساز آشنا شدید، حال می توانید به سادگی و با استفاده از وسایل معمولی که در دسترس دارید اقدام به ساخت این نوع کاردستی نمایید و یا با مراجعه به بخش کاردستی با دیگر مدل ها و ایده ها در این زمینه آشنا شده و سپس زیباترین کاردستی را بسازید و یا نحوه ساخت آن را به کودکان آموزش دهید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *