دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

آموزش نقاشی کفشدوزک برای کودکان با دو روش ساده و جالب

  • ندا خوشرو
  • ۵ فروردین ۱۳۹۶
  • ۰

کفشدوزک و یا پینه دوز از انواع حشرات با ظاهری بانمک و دوست داشتنی است, در ادامه این مطلب آموزش کشیدن نقاشی کفشدوزک برای کودکان را به همراه رنگ آمیزی های آن مشاهده خواهید کرد.

رنگ آمیزی و کشیدن نقاشی های کودکانه از انواع سرگرمی های مفید برای دختربچه ها و پسربچه ها در رده سنی های مختلف است. نقاشی های کودکانه موضوعات مختلفی دارند که نقاشی کفشدوزک برای کودکان، یکی از این موضوعات است و شما می توانید با تهیه انواع آموزش گام به گام کشیدن نقاشی حشره کفشدوزک, کشیدن این حشره زیبا و دوست داشتنی را به بچه ها به سادگی آموزش دهید.

نقاشی حشرات و پرنده ها و حیوانات و شخصیت های کارتونی مختلف از انواع نقاشی های مورد علاقه برای کودکان است و اگر کودک شما به کشیدن این نقاشی ها علاقه مند هستند بهتر است آموزش گام به گام انواع نقاشی های حشرات و حیوانات و پرنده ها و شخصیت های کارتونی را نظیر آموزش کشیدن نقاشی اسب و آموزش کشیدن نقاشی کفشدوزک، آموزش کشیدن نقاشی پری دریایی، آموزش کشیدن نقاشی آدم برفی و … را در اختیار او قرار دهید تا با مشاهده و الگوبرداری از این آموزش ها بتواند در کشیدن نقاشی های مختلف مهارت لازم را بدست آورد.

نقاشی گل و کفشدوزک

آموزش گام به گام نقاشی کفشدوزک برای کودکان

کفشدوزک با اشکال هندسی مختلف نظیر دایره و بیضی کشیده می شود و کشیدن این حشره زیبا برای کودکان به سادگی امکان پذیر است, در ادامه آموزش نقاشیهای کودکانه کفشدوزک با دو روش مختلف به همراه رنگ آمیزی های زیبا از این حشره کوچک را مشاهده خواهید کرد.

رنگ آمیزی کفشدوزک

روش اول کشیدن کفشدوزک

۱. ابتدا دایره ای برای سر کفشدوزک روی صفحه کاغذ بکشید.
۲. برای بدن کفشدوزک بیضی بکشید.
۳. در این مرحله با کمک خط نشان ها جاهای مختلف کفشدوزک نظیر شاخک و پاها و جاهای اصلی را مشخص کنید و چشم و دهان کفشدوزک را بکشید.
۴. بعد از کشیدن جاهای اصلی کفشدوزک شاخک ها و بدن آن را کامل کنید سپس پاهای کفشدوزک را بکشید.
۵. با کمک دایره های کوچک خال های روی بدن کفشدوزک را کامل کنید و سپس کفشدوزک را با رنگ قرمز رنگ آمیزی کنید.

آموزش گام به گام کشیدن قاشی کفشدوزک با ساده ترین روش

  •  آرون گروپس

روش دوم کشیدن کفشدوزک

۱. ابتدا یک دایره برای بدن کفشدوزک بکشید سپس با کمک یک خط عمود بدن کفشدوزک را به دو قسمت مساوی تقسیم کنید.
۲. برای سر کفشدوزک یک نیم دایره بکشید و چشم ها و شاخک های کفشدوزک را بکشید.
۳. در این مرحله از کشیدن نقاشی کفشدوزک با کمک دایره های کوچک خال های روی بدن کفشدوزک را بکشید و سپس پاهای کفشدوزک را بکشید تا نقاشی شما کامل شود.

مراحل کشیدن نقاشی کفشدوزک

انواع رنگ آمیزی های زیبای کفشدوزک

رنگ آمیزی و نقاشی کفشدوزک برای کودکان جذابیت خاصی دارد شما می توانید نقاشی های مختلف از کفشدوزک را تهیه کنید و سپس این نقاشی های زیبا را برای رنگ آمیزی کردن در اختیار کودک خود قرار دهید تا علاوه بر اینکه کودک شما با نحوه صحیح رنگ آمیزی کردن نقاشی حشره ها آشنا می شود بتواند رنگ های موجود در طبیعت را نیز بشناسد.

رنگ آمیزی کفشدوزک برای کودکان

نقاشی کفشدوزک زیبا نقاشی کفشدوزک نقاشی پروانه و کفشدوزک نقاشی کفشدوزک زیبا و جذاب    نقاشی زیبا و جدید کفشدوزک نقاشی گل و کفشدوزک نقاشی کفشدوزک زیبا برای بچه ها نقاشی جالب کفشدوزک نقاشی زیبا و بانمک کفشدوزک نقاشی کفشدوزک برای بچه ها نقاشی زیبا کفشدوزک برای بچه ها آموزشکشیدن نقاشی کفشدوزک برای کودکان نقاشی زیبا و جذاب کفشدوزک نقاشی کفشدوزک برای کودکان دختر و پسر رنگ آمیزی کفشدوزک برای کودکان

در این مطلب آموزش کشیدن نقاشی کفشدوزک با دو روش مختلف به همراه انواع رنگ آمیزی های کفشدوزک را مشاهده کردید که امیدواریم کودکان عزیز از رنگ آمیزی این نقاشی های مختلف در منزل نهایت لذت را ببرید. در صورت تمایل می توانید برای مشاهده انواع نقاشی کودکان کلیک کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *