دسته ها
سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

مدل کت و شلوار پسرانه شیک در انواع طرح های مجلسی و اسپرت

  • ندا خوشرو
  • ۲۴ تیر ۱۳۹۹
  • ۰

کت و شلوار از لباس های پرطرفدار و پر استفاده در بین آقایان و پسران جوان است که در انواع طرح های مجلسی و اسپرت موجود است؛ در ادامه این مطلب مدل کت و شلوار پسرانه با جدیدترین طرح های مد سال را مشاهده خواهید کرد.

مدل کت و شلوار پسرانه، در انواع مدل های رسمی و اسپرت موجود هستند که شما می توانید از مدل کت و شلوار های رسمی در مجالس و مهمانی های مختلف استفاده کنید همچنین کت و شلوار های اسپرت برای مجالس و مهمانی های غیر رسمی مناسب تر هستند.

کت و شلوار ها طرح ها و رنگ های شیک و متنوعی دارند و شما می توانید از این مدل لباس ها در مکان های مختلف استفاده کنید و شیک پوش و جذاب تر از همیشه به نظر برسید.

مدل کت و شلوار پسرانه مجلسی

مدل کت و شلوار پسرانه با جدیدترین طرح های مد سال

مدل و طرح کت شلوارهای پسرانه اگر با فرم اندام شما مطابقت و همخوانی داشته باشد شیک پوش و جذاب تر از همیشه به نظر می رسید. در ادامه این مطلب از دنیای مد مجله آرگا انواع مدل کت و شلوارهای پسرانه، با جدیدترین طرح های مد سال را مشاهده خواهید کرد.

مدل کت و شلوار پسرانه مشکی

مدل کت شلوار مجلسی پسرانه

مدل کت و شلوار پسرانه، مجلسی در انواع رنگ های تیره و روشن موجود است که اغلب پسران جوان از کت و شلوارهای مجلسی با رنگ مشکی و قهوه ای و سورمه ای در مجالس رسمی استفاده می کنند. کت و شلوارهای پسرانه در انواع مدل های تک دکمه و دو دکمه و سه دکمه و چهار دکمه و بیشتر موجود هستند که اگر شما تمایل دارید تیپ و ظاهری متفاوتی داشته باشید بهتر است از کت های تک دکمه استفاده کنید.

کت های دو دکمه ظاهری شیک و کلاسیک دارند و اغلب آقایان جوان از این مدل کت ها در مجالس استفاده می کنند. کت های سه دکمه نیز طرفداران زیادی دارد و این مدل کت ها زیبایی و جذابیت خاصی دارند.

  •  آرون گروپس

مدل کت و شلوار پسرانه شیک و زیبا

مدل کت شلوار پسرانه رسمی

مدل کت و شلوار پسرانه مشکی

مدل کت و شلوار ساده مجلسی

مدل کت و شلوار رسمی پسرانه

مدل کت شلوار شیک پسرانه

مدل کت و شلوار مجلسی پسرانه

مدل کت شلوار مجلسی پسرانه

مدل کت و شلوار پسرانه سبز

مدل زیبا و شیک کت و شلوار مجلسی

کت و شلوار پسرانه

مدل کت شلوار سورمه ای پسرانه

مدل کت و شلوار پسرانه مشکی و شیک

کت شلوار مشکی پسرانه

مدل کت و شلوار رسمی پسرانه

کت شلوار پسرانه با آستین طرح دار

مدل کت و شلوار پسرانه رسمی

مدل ساده کت و شلوار

مدل کت شلوار شیک و زیبا پسرانه

مدل کت شلوار پسرانه مجلسی شیک

مدل کت و شلوار شیک و ساده پسرانه

مدل شیک کت شلوار ساده پسرانه

مدل کت و شلوار پسرانه

مدل کت شلوار مشکی

مدل کت و شلوار پسرانه طرح دار

مدل کت و شلوار طرح دار

مدل کت شلوار اسپرت پسرانه

کت و شلوارهای اسپرت برای مهمانی ها و مجالس غیر رسمی مناسب تر هستند. شما می توانید انواع رنگ های کت و شلواری اسپرت را برای پوشیدن انتخاب نمایید. بهتر است برای انتخاب رنگ و مدل کت شلواری پسرانه به رنگ پوست و فرم اندام خود توجه کنید تا شیک پوش و جذاب تر از همیشه به نظر برسید.
کت و شلوارهای اسپرت ظاهری متفاوت و شیک به پسران جوان می دهند و بهتر است این مدل کت و شلوارها با پیراهن و کفش و کمربند اسپرت پوشیده شود.

  مدل کت تک پسرانه

مدل کت اسپرت پسرانه

مدل کت اسپرت پسرانه

کت و شلوار اسپرت

مدل کت و شلوار اسپرت پسرانه

مدل زیبا و شیک کت و شلوار اسپرت

مدل کت و شلوار شیک پسرانه

مدل کت و شلوار اسپرت مشکی

مدل کت اسپرت پسرانه

مدل کت و شلوار جدید

مدل کت و شلوار شیک و متفاوت پسرانه

مدل کت و شلوار اسپرت و شیک

مدل کت و شلوار شیک و زیبا برای پسربچه ها

امروزه انواع لباس بچگانه مجلسی و اسپرت در طرح های شیک و زیبا برای بچه ها طراحی می شوند، بچه ها خود به اندازه کافی جذاب و دوست داشتنی هستند، حال پوشاندن این لباس ها به آنها قطعا جذاب تر و تودل برو تر خواهد کرد، در ادامه مدلهای زیبایی از انواع کت و شلوار مجلسی و اسپرت پسرانه برای کودکان قرار داده ایم که تماشای آنها می تواند برای شما جذاب باشد.

مدلی زیبا از کت شلوار پسران

حال در صورتی که دوست  دارید پسر بچه هایتان در مهمانی ها و مجالس بدرخشند، استفاده از مدل های کت و شلوار پوشش زیبا و جذابی خواهد بود و انتخاب کت و شلوار های اسپرت در طرح های پر طرفدار پارچه ای، کتان، لی و مخمل ضمن اینکه انتخابی هوشمندانه برای مجالس و مهمانی های مختلف می باشد در ایجاد استایل شیک و فوق العاده زیبای فرزندان تان نیز تاثیر زیادی می گذارد.

مدلهایی جدید از کت و شلوار پسرانه

اغلب والدین در رابطه با انتخاب لباس فرزندان پسر خود در مهمانی های مختلف دغدغه دارند. انواع کت و شلوار بچگانه که در مدل ها و رنگهای متنوع و جدید طراحی و دوخته شده اند، پیشنهاد بسیار جذابی برای کودکان در مجالس و مهمانی ها می باشد، ضمن اینکه پدران می توانند کت و شلوار خود را با پسر بچه هایشان ست کنند، در اینجا مدلهای شیک و زیبایی از کت و شلوار بچگانه گردآوری کرده ایم که امیدواریم مورد توجهتان قرار گیرد.

کت و شلوار پسرانه زیبا و جذاب

کت و شلوار برای پسر بچه ها

کت و شلوار پسرانه کودک

انواع کت و شلوار پسرانه

کت و شلوار پسرانه مجلسی

کت و شلوار پسرانه خاص

مدل کت و شلوار پسرانه جذاب

کت و شلوار پسرانه زیبا کت و شلوار پسرانه جدید

مدل کت و شلوار پسرانه اسپرت

کت و شلوار پسرانه زیبا

کت و شلوار پسرانه شیک

کت و شلوار پسرانه

مدلی از کت و شلوار پسرانه

مدل کت و شلوار پسرانه زیبا

در این مطلب انواع مدل کت و شلوار پسرانه با طرح های شیک مجلسی و اسپرت را مشاهده کردید که امیدواریم این مدل ها مورد توجه تان قرار بگیرند و از مشاهده آن ها نهایت لذت را ببرید. در صورت تمایل می توانید برای مشاهده مدل های متنوع و جدید کت و شلوار کلیک کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *