دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

ایده های جذاب رنگ کردن تخم مرغ برای سفره هفت سین

  • یلدا محمدی
  • ۱۴ اسفند ۱۳۹۹
  • ۰

روش های بسیار جالب و خلاقانه برای تزیین و رنگ کردن تخم مرغ های هفت سین را در این مطلب مشاهده نمایید و با الگوبرداری از آنها زیباترین تخم مرغ های رنگی را بر روی سفره هفت سین سال جدید داشته باشید.

روش های متنوع و جالبی برای رنگ کردن تخم مرغ های سفره هفت سین وجود دارد که در هر یک سعی می شود با ساده ترین وسایل و ابزار نتیجه ای ایده آل و عالی گرفته شود. مطمئنا هر فردی ترجیح می دهید تخم مرغ های زیبایی برای سفره هفت سین خود تهیه کند، که این امر با الگوبرداری از تزیینات و رنگ آمیزی های انجام شده و همینطور استفاده از ابتکار و خلاقیت انجام پذیر است.

آموزش رنگ کردن تخم مرغ های سفره هفت سین :

در این مقاله قصد داریم به معرفی جدیدترین و بهترین ایده ها در زمینه رنگ زدن تخم مرغ بپردازیم که با استفاده از این روش های جالب می توانید به راحتی اقدام به تزیین و رنگ آمیزی تخم مرغ های ساده برای عید نوروز نمایید. تا پایان همراه ما باشید و از ایده های مطرح شده نهایت استفاده را ببرید.

تخم مرغ سفره هفت سین

تزیین تخم مرغ با لاک ناخن :

یکی از بهترین و جالب ترین روش ها برای تزیین تخم مرغ هفت سین استفاده از انواع لاک ناخن است، بدین منظور مقدار کمی از چند رنگ لاک را داخل ظرف آب ریخته و با استفاده از چوب کبریت مخلوط نمایید و سپس تخم مرغ ها را داخل آب فرو ببرید تا لاک ها به صورت نامنظم به تخم مرغ بچسبند. سپس تخم مرغ را در محل مناسبی قرار دهید تا کاملا خشک شود.

تزیینات تخم مرغ برای عید رنگ آمیزی تخم مرغ عید با لاک رنگ آمیزی تخم مرغ های هفت سین

رنگ آمیزی تخم مرغ با ماژیک :

در این روش از یک طرح دلخواه که آن را روی مقوا پیدا کرده ای استفاده می نماییم. البته در صورت تمایل می توان از برچسب های مختلف نیز استفاده کرد. آن را روی تخم مرغ بچسبایند و سپس اطراف آن را با ماژیک های رنگی نقطه بگذارید تا طرح دلخواه ایجاد شود.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

مدل تخم مرغ رنگی عید نقاشی روی تخم مرغ با ماژیک تزیین زیبای تخم مرغ

روش دوم به این صورت است که شما طرح دلخواه را با مداد بر روی تخم مرغ کشیده و سپس فضاهای مورد نیاز را با استفاده از ماژیک و یا گواش رنگ آمیزی می کنید. از این روش می توان برای انواع طرح های ساده و پیشرفته استفاده نمود.

آموزش رنگ کردن روی تخم مرغ اموزش رنگ کردن تخم مرغ عید مدل تخم مرغ رنگی برای عید

تزیین تخم مرغ عید با چسب :

برای تزیین روی تخم مرغ های هفت سین با چسب می توانید از برچسب های آماده استفاده نمود و آنها را روی تخم مرغ بچسبانید و سپس تخم مرغ را داخل ظرف رنگ فرو ببرید و بعد از خشک شدن رنگ ها، برچسب را جدا نمایید.

رنگ کردن تخم مرغ عید نوروزنقاشی روی تخم مرغ های هفت سین

البته می توانید از چسب نواری نیز استفاده کنید و آن را به صورت نوارهای باریک روی تخم مرغ بچسبایند و سپس شروع به رنگ آمیزی نموده و بعد از خشک شدن رنگ ها چسب ها را جدا نمایید.

تزیین ساده تخم مرغ

نقاشی روی تخم مرغ های هفت سین :

برای نقاشی و رنگ آمیزی روی تخم مرغ های هفت سین می توانید از انواع رنگ ها، از جمله گواش، رنگ روغن، اکرلیک و… استفاده نمایید و با استفاده از قلم مو طرح دلخواه را روی تخم مرغ پیاده نمایید، از این روش قبلا برای نقاشی روی سفال استفاده می کردیم، حال می توانید با به کارگیری آن تخم مرغ های سفالی زیبایی نیز داشته باشید.

آموزش رنگ آمیزی تخم مرغرنگ آمیزی تخم مرغ هفت سینآموزش رنگ کردن انواع تخم مرغ عیدرنگ کردن تخم مرغ سفره هفت سین

مدل های تخم مرغ رنگی هفت سین :

حال که با روش های مختلف رنگ کردن روی تخم مرغ های سفره هفت سین آشنا شدید، عکس های انواع تخم مرغ رنگی را ارائه می دهیم که هر یک می توانند الگوی مناسبی برای تزیین تخم مرغ و در نتیجه داشتن چیدمان سفره هفت سین زیبای شما باشند.

نقاشی روی تخم مرغتخم مرغ رنگی برای هفت سیننقاشی روی تخم مرغمدل تخم مرغ رنگی هفت سیننقاشی روی تخم مرغ با گواشمدل تخم مرغ رنگی هفت سینآموزش تخم مرغ هفت سین

رنگ آمیزی و نقاشی تخم مرغ هفت سین

یکی از جذاب ترین و سرگرم کننده ترین کارها رنگ آمیزی و نقاشی روی سنگ، شیشه، سفال، چوب و یا تخم مرغ می باشد که افراد از کوچک و بزرگ علاقمند به این هنر می باشند. برای هر یک از این سبک رنگ آمیزی و نقاشی نیز ایده های بسیار متنوع و جالبی وجود دارد که افراد مبتدی می توانند با الگو برداری از مدل های موجود در هر کدام از این زمینه ها، آثار زیبایی را خلق نمایید و از انجام آن بسیار لذت ببرند.

همانگونه که در بالا مشاهده کردید، ایده های بسیار متنوع و جذابی برای رنگ زدن تخم مرغ با استفاده از لاک ناخن، آبرنگ، گواش، رنگ روغن، اسپری رنگ و غیره وجود دارد. در کنار انواع رنگ آمیزی تخم مرغ می توان طرح گل و یا طرحی های فانتزی زیبایی را برای نقاشی کشیدن روی تخم مرغ مو.رد استفاده قرار داد، به همین جهت در ادامه این بخش نمونه های فوق العاده دوست داشتنی از انواع رنگ آمیزی و نقاشی تخم مرغ را در اختیار شما همراهان عزیز قرار داده ایم که با کمک آن ها و ایده برداری از هر یک از آن ها می توانید تخم مرغ های سفره هفت سین را به زیبایی رنگ بزنید و در واقع تزیین نمایید.

جدیدترین ایده رنگ کردن تخم مرغ

رنگ آمیزی جدید تخم مرغ هفت سین

رنگ آمیزی قشنگ تخم مرغ هفت سین

رنگ آمیزی جالب تخم مرغ هفت سین

رنگ آمیزی جذاب تخم مرغ هفت سین

رنگ آمیزی بی نظیر تخم مرغ هفت سین

قشنگ ترین ایده رنگ کردن تخم مرغ

رنگ آمیزی ایده آل تخم مرغ هفت سین

رنگ آمیزی باحال تخم مرغ هفت سین

رنگ آمیزی هنرمندانه تخم مرغ هفت سین

رنگ آمیزی خلاقانه تخم مرغ هفت سین

رنگ آمیزی تخم مرغ هفت سین

عالی ترین ایده رنگ کردن تخم مرغ

رنگ زدن عالی تخم مرغ هفت سین

رنگ زدن فوق العاده تخم مرغ هفت سین

رنگ زدن منحصر به فرد تخم مرغ هفت سین

رنگ زدن دوست داشتنی تخم مرغ هفت سین

رنگ زدن فوق العاده تخم مرغ هفت سین

جالب ترین ایده رنگ کردن تخم مرغ

رنگ زدن تماشایی تخم مرغ هفت سین

با جالب ترین روش ها برای رنگ کردن تخم مرغ هفت سین آشنا شدید، حال با استفاده از این روش های زیبا اقدام به تزیین تخم مرغ ها نموده و از این طریق تزیین سفره هفت سین فوق العاده زیبا و جذابی برای سال نو داشته باشید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *