دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

نقاشی هواپیما برای کودکان با طرح های جالب و دوست داشتنی

  • ندا خوشرو
  • ۲۷ اسفند ۱۳۹۹
  • ۰

نقاشی هواپیما از انواع نقاشی های مورد علاقه برای کودکان است, شما می توانید این نقاشی ها را با طرح های مختلف برای رنگ آمیزی کردن در اختیار کودک خود قرار دهید.

یکی از انواع سرگرمی های مفید و متنوع برای کودکان رنگ آمیزی نقاشی اشیاء مختلف نظیر نقاشی هواپیما ، نقاشی ماشین و … است شما می توانید با تهیه این نوع نقاشی ها کودک تان را در منزل به بهترین نحو سرگرم کنید و علاوه بر این او را با انواع اشیاء مختلف در اطرافش آشنا سازید.

والدین همیشه به دنبال راهی برای سرگرم کردن کودکان در خانه هستند اگر کودک شما بهانه جو است می توانید او را به کشیدن و رنگ آمیزی نقاشی های مختلف تشویق کنید. نقاشی های کودکانه علاوه بر اینکه جنبه سرگرمی برای کودکان دارند، می توانند بچه ها را با محیط اطرافشان آشنا سازند.

رنگ آمیزی هواپیما برای کودکان در خانه و مهدکودک

نقاشی هواپیما برای رنگ آمیزی کودکان با طرح های زیبا

ایده های زیادی برای نقاشی های کودکانه وجود دارد شما می توانید نقاشی ها با مضامین مختلف را در مهد کودک و در منزل در اختیار کودکان قرار دهند و آن ها را به بهترین شکل ممکن سرگرم کنید. نقاشی هواپیما؛ یکی دیگر از انواع نقاشی های مورد علاقه برای کودکان است که این نقاشی در انواع طرح های مختلفی کشیده می شود و برای کودکان هیجان انگیز است که این نقاشی را در منزل رنگ آمیزی کنند. علاوه بر نقاشی اشیاء مختلف کودکان به رنگ آمیزی کردن نقاشی حیوانات و نقاشی پرنده و … علاقه مند هستند و بهتر است شما نقاشی های متنوعی را برای رنگ آمیزی کردن در اختیار کودک خود قرار دهید تا او را به کشیدن نقاشی های مختلف علاقه مند کنید و علاوه بر این استعداد کشیدن نقاشی های زیبا را در کودک تان پرورش دهید.

در ادامه تصاویری از انواع نقاشیهای هواپیما را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این طرح های زیبا مورد توجه کودکان دختر و پسر قرار گیرند.

  نقاشی زیبا هوایپما نقاشی هواپیما برای رنگ آمیزی کودکان نقاشی جذاب و زیبا هواپیما نقاشی هواپیما برای کودکان نقاشی زیبا و متفاوت هواپیما نقاشی فانتزی هواپیما نقاشی جالب و جذاب هواپیما نقاشی کودکانه هواپیما نقتشی کودکانه هواپیما با طرح فانتزی نقاشی جذاب و متفاوت هواپیما نقاشی ساده هواپیما نقاشی جذاب و فانتزی هواپیمارنگ آمیزی کودکانه هواپیما

رنگ آمیزی هواپیما برای کودکان کشیدن هواپیما برای کودکان

  •  آرون گروپس

رنگ امیزی هواپیما برای کودکان رنگ آمیزی هواپیما برای کودکان

نقاشی ساده و زیبا هواپیما طراحی کودکانه هواپیما

نقاشی جذاب و متفاوت هواپیما نقاشی فانتزی هواپیما

آموزش گام به گام و تصویری طراحی هواپیما

در انواع طراحی برای کودکان می توانید با کمی دقت در تصاویر به راحتی نقاشیهای مورد نظرتان را الگو گرفته و انجام دهید، برای این طرح، در ابتدا لازم است برای طراحی دماغه هواپیما یک خط منحنی رسم کنید.

عکسهای طراحی هواپیما

سپس با کشیدن یک خط منحنی دیگر در دنباله خط منحنی قبلی، کابین خلبان را نقاشی کنید.

زیباترین طراحی هواپیما

سپس خط مربوط به کابین خلبان را از قسمت پشت به شکل خطی مستقیم ادامه دهید.

طراحی هواپیما برای بچه ها

در قسمت پایین هواپیما نیز باید یک خط طولانی در امتداد خط منحنی دماغه هواپیما رسم کنید. توجه داشته باشید که این خط باید کمی به حالت خمیده باشد.

تصاویری از طراحی هواپیما

حال برای کشیدن دم هواپیما از قسمت پشتی آن، خط مستقیمی را به طرف بالا و به حالت زاویه دار رسم کنید.

طراحی زیبای هواپیما+عکس

سپس با کشیدن چند خط عمودی به مانند شکل زیر، دم هواپیما را تکمیل کرده و آن را به قسمت پایین هواپیما متصل کنید.

طراحی جالب هواپیما

با کشیدن سه خط به موازات خطوط قبلی دم هواپیما، می توانید جزئیات آن را کامل تر کنید و با یک خط منحنی بالای دماغه هواپیما را به پایین متصل کنید.

انواع طراحی هواپیما

در این مرحله، تقریبا طراحی بدنه اصلی هواپیما تکمیل شده و باید به سراغ کشیدن بال های آن بروید.

مدلی از طراحی هواپیما

برای این منظور دقیقا در جایی که قرار است بال هواپیما رسم شود، باید خط صاف و زاویه داری را به سمت بدنه هواپیما بکشید.

ایده طراحی هواپیما

سپس با با رسم سه خط ساختار بال را شکل دهید، نوک بال هواپیما باید نسبت به قاعده آن کمی باریک تر باشد.

مدلی از نقاشی هواپیما

اکنون بال دیگر هواپیما را در سمت دیگر و به همین شکل رسم کنید، توجه داشته باشید که قسمتی از این بال توسط بدنه هواپیما مخفی می باشد، لبه پشتی بالها را نیز بکشید.

طراحی هواپیما ساده

با کشیدن مستطیلی پنجره هواپیما را بکشید، توجه داشته باشید که دو ضلع بالایی و پایینی پنجره باید به موازات خطوط مربوط به بالا و پایین بدنه هواپیما باشد.

طراحی خلاقانه هواپیما

مدل نقاشی هواپیما

با رسم چهار گوش های دیگر به صورت متوالی، پنجره های مسافران را نقاشی کنید، پنجره ها نسبت به یکدیگر پرسپکتیو داشته باشند به طوری که هر چقدر به قسمت عقبی می روید، اندازه چهارگوش ها کوچکتر شود.

طراحی هواپیما زیبا

با رسم دایره ای کوچک چرخ هواپیما را رسم کنید و برای چرخ دیگر نیز می توانید دایره ای کوچکتر و در سمت دیگر هواپیما رسم نمایید.

طراحی زیبای هواپیما

با رسم دو شکل بیضی در جلوی بال، می توانید طرح موتور هواپیما را نشان دهید، سپس لازم است موتور بال دیگر را نیز طراحی کنید.

عکس نقاشی هواپیما

طراحی جدید هواپیما

طراحی هوا پیما

در این مرحله، مانند شکل خطی بر روی بدنه هواپیما رسم کرده تا هواپیما تصویر زیباتری داشته باشد.

طراحی هواپیما کودکانه

در آخر باید خطوط اضافی را پاک کنید، این خطوط می تواند شامل خطوط مربوط به بدنه هواپیما باشد که در زیر بال آن قرار گرفته است و بعد آن را رنگ آمیزی کنید.

طراحی هواپیما

ایده نقاشی هواپیما

نقاشی های کودکانه مضامین مختلفی دارند و کودکان در هر سنی به نقاشی های خاص علاقه مند هستند رنگ آمیزی کردن نقاشی ها در سنین ۳ تا ۶ سالگی برای کودکان جذاب است و بعد از این سن معمولا اغلب کودکان تمایل پیدا می کنند خودشان نقاشی های زیبایی را روی کاغذ بکشند. در این بخش از رنگ آمیزی مجله آرگا انواع نقاشی های زیبا و فانتزی هواپیما را مشاهده کردید که رنگ آمیزی این نقاشی ها می توانند برای کودکان هیجان انگیز و جذاب باشد.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *