دسته ها
سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

آموزش کشیدن نقاشی آدم برفی به کودکان با ۴ روش جالب

  • ندا خوشرو
  • ۱ مهر ۱۴۰۰
  • ۰

با سرد شدن هوا و بارش برف کودکان تمایل زیادی به کشیدن نقاشی آدم برفی و درست کردن آدم برفی در حیاط خانه به کمک برف دارند,در ادامه این مطلب آموزش کشیدن نقاشی زیبا آدم برفی به صورت مرحله به مرحله را به کودکان عزیز آموزش خواهیم داد.

آموزش نقاشی به کودکان یکی از سرگرمی های مفید برای کودکان در محیط مهد کودک و پیش دبستانی و منزل است و بهتر است والدین و مربیان عزیز روش های آسانی را برای آموزش کشیدن نقاشی های مختلف به کودکان انتخاب کنند. نقاشی آدم برفی، یکی دیگر از انواع نقاشی های زیبا و جذاب برای کودکان است که کشیدن این نقاشی برای کودکان راحت و آسان است.

یکی از بهترین روش ها برای سرگرم کردن کودکان نقاشیهای متنوع کشیدن و رنگ آمیزی این نقاشیها است. اگر کودک شما به تازگی شروع به کشیدن نقاشی کرده است بهتر است ابتدا نقاشیها با مضامین ساده مانند طرح آدم برفی را به او آموزش دهید تا به کشیدن نقاشیهای زیبا تشویق شود.

رنگ آمیزی زیبا نقاشی آدم برفی

آموزش نقاشی آدم برفی کودکانه

پری دریایی و آدم برفی، از انواع شخصیت های کارتونی دوست داشتنی برای کودکان هستند. با دیدن نقاشیهای مختلف از این شخصیت های کارتونی در کودکان شور و هیجان خاصی برای کشیدن نقاشیها، همچنین رنگ آمیزی آن ایجاد می شود. در ادامه این مطلب روش های مختلف برای کشیدن نقاشیهای زیبا از یک آدم برفی را به صورت گام به گام به کودکان آموزش خواهیم داد.

آموزش نقاشی آدم برفی

آموزش کشیدن نقاشیهای زیبا و جذاب آدم برفی با ۴ روش مختلف

روش اول

ابتدا دو دایره بزرگ و کوچک برای بدن آدم برفی روی صفحه کاغذ بکشید سپس دایره ای کوچک برای سر آدم برفی بکشید. بینی و دهان و چشم ها و کلاه آدم برفی را به شکل دلخواه خود بکشید و برای کامل کردن شکل جذاب آدم برفی، در دو طرف بدن آدم برفی دست هایش را با دقت بکشید و آدم برفی را با کمک مداد رنگی و با رنگ های دلخواه تان به زیبایی رنگ آمیزی کنید.

  •  آرون گروپس

آموزش مرحله به مرحله کشیدن نقاشی آدم برفی

روش دوم

ابتدا دایره ای برای سر آدم برفی بکشید و سپس یک منحنی بزرگ برای بدن آدم برفی روی کاغذ بکشید.در مرحله بعدی کلاه زیبایی برای آدم برفی بکشید.

آموزش کشیدن نقاشی آسان آدم برفی

در این مرحله بعد از کشیدن کلاه دست ها و بینی آدم برفی را بکشید.

نحوه کشیدن نقاشی آدم برفی
برای زیباتر شدن طراحی تان، می توانید برای ادم برفی شال گردن و چوب دستی با طرح جذابی را بکشید و سپس اقدام به کامل کردن این طرح کنید. بعد از اتمام کشیدن آدم برفی می توانید آن را با کمک رنگ های زیبا رنگ آمیزی کنید.

آموزش کشیدن نقاشی و رنگ آمیزی آدم برفی

روش سوم

این آموزش کشیدن آدم برفی برای کودکان بسیار ساده و آسان است و شما می توانید با کمک این روش به کودکان کشید آدم برفی را به راحتی آموزش دهید. همانطور که مشاهده می کنید برای کشیدن آدم برفی در این روش ابتدا دایره ای کوچک برای سر آدم برفی کشیده شده است و سپس مربعی با اندازه مناسب کمی پایین تر از دایره برای بدن آدم برفی کشیده شده است توجه داشته باشید که بین دایره و مربع یک فضای خالی کوچک برای کشیدن شال گردن وجود دارد بعد از کشیدن بدن آدم برفی می توانید شال گردن زیبایی را برای آدم برفی بکشید سپس برای کامل شدن نقاشی، اقدام به کشیدن چشم و بینی و دست برای آدم برفی کنید.

کشیدن نقاشی آسان آدم برفی

روش چهارم

برای این آموزش نقاشی آدم برفی به کودکان ابتدا دایره ای کوچک برای سر آدم برفی بکشید سپس دو دایره متصل به هم در اندازه های کوچک و بزرگ برای بدن آدم برفی بکشید و سپس کلاه زیبا و متفاوتی برای جذابیت بیشتر آدم برفی روی سر این آدم برفی زیبا بکشید. برای کامل شدن آدم برفی در مراحل بعدی دهان و بینی و چشم های آدم برفی را با اشکال ساده بکشید و در پایان شال گردن و دست ها و دست کش های آدم برفی را به شیوه ای که در تصویر مشاهده می کنید بکشید.

نقاشی آدم برفی

انواع رنگ آمیزی نقاشیهای ادم برفی برای کودکان

کودکان از سنین ۳ تا ۶ سالگی تمایل زیادی به رنگ کردن نقاشیهای مختلف دارند شما می توانید با قرار دادن انواع نقاشیهای کودکانه در اختیار کودکان آن ها را با نحوه صحیح رنگ آمیزی نقاشیهای مختلف آشنا کنید و علاوه بر این کودکان را به کشیدن نقاشیهای مختلف تشویق نمایید. رنگ آمیزی طرح آدم برفی؛ یکی دیگر از نقاشیهای جالب برای کودکان دختر و پسر است و این نقاشیهای زیبا در طرح های مختلفی کشیده می شود و می تواند برای کودکان جذاب و دوست داشتنی باشد.

رنگ آمیزی انواع نقاشی های آدم برفی

نقاشی زیبا و متفاوت آدم برفی       نقاشی جذاب آدم برفی نقاشی های آدم برفی با طرح فانتزی نقاشی خورشید و آدم برفی نقاشی آم برفی برای رنگ آمیزی کودکان در خانه نقاشی بچه ها و آدم برفی نقاشی آدم برفی با نمک برای کودکان نقاشی فانتزی و متفاوت آدم برفی نقاشی با نمک آدم برفی آموزش کشیدن نقاشی ساده آدم برفی برای کودکان نقاشی خرس و آدم برفی نقاشی فانتزی و جذاب آدم برفی نقاشی ساده آدم برفی نقاشی خانه و آدم برفی نقاشی خرگوش های زیبا و آدم برفی نقاشی کریسمس و آدم برفی نقاشی ساده و جذاب آدم برفی نقاشی کریسمس و آدم برفی برای کودکان نقاشی آدم برفی برای رنگ آمیزی کودکان در خانه نقاشی کودکانه آدم برفی نقاشی زیبا آدم برفی

نقاشیهای زیبا از آدم برفی برای بچه ها

نقاشیهای زیبا از فصول مختلف سال برای کودکان ایده جذابی است که در عین حال که می تواند یک سرگرمی جذاب و جالب برای آنها باشد، می تواند اطلاعات زیادی درباره فصول مختلف و تغییرات فصلها را در اختیار آنها قرار دهد. آدم برفی نمادی از فصل زیبای زمستان بوده و تداعی کننده خاطرات زیبا از برف بازی می باشد که بسیار مورد علاقه بچه ها می باشد، از این رو می توانید آنها را تشویق به کشیدن چنین نقاشیهایی نمایید، در ادامه تصاویر بالا، گلچینی جدید از انواع نقاشیهای کودکانه زیبا از آدم برفی قرار داده ایم که امیدواریم مورد توجهتان قرار گرفته و از تماشای آنها لذت ببرید.

تصاویری از نقاشیهای آدم برفی

تقریبا همه کودکان و حتی بزرگتر ها علاقه زیادی به ساختن آدم برفی دارند، ولی از آنجا که امکان این کار در فصلهای دیگر وجود ندارد و نیز خیلی از شهرها از داشتن برف محروم هستند، بنابراین می توانید با در اختیار قرار دادن تصاویری زیبا از نقاشیها و رنگ آمیزی های زیبای آدم برفی برای فرزندانتان آنها را شگفت زده و خوشحال کنید، در اینجا نمونه هایی از نقاشیهای کودکانه آدم برفی قرار داده ایم که می توانید تصاویر آنها را دانلود کرده و برای آشنا کردن کودکانتان با این طرح های زیبا، آنها را در اختیار فرزندانتان قرار دهید.

انواع رنگ آمیزی آدم برفی نقاشیهای آدم برفیانواع نقاشیهای آدم برفیایده رنگ آمیزی آدم برفیطرح آدم برفی بچگانهنقاشی آدم برفی فانتزیرنگ امیزی زیبا از آدم برفیطرحی زیبا از آدم برفینقاشی آدم برفی جذابرنگ آمیزی آدم برفیطرح آدم برفی جذابطرح آدم برفی زیباکشیدن طرح آدم برفیایده نقاشی آدم برفی

آموزش گام به گام نقاشیهای آدم برفی و انواع رنگ آمیزی این نقاشیهای زیبا را در این بخش مشاهده کردید شما می توانید با کمک روش های ارائه شده برای کشیدن ادم برفی در این مطلب به راحتی به کودکتان کشیدن نقاشیهای مختلف از دم برفی های زیبا را آموزش دهید. در صورت تمایل می توانید برای مشاهده انواع آموزش و رنگ آمیزی های نقاشیهای مختلف به بخش نقاشی و رنگ آمیزی مجله آرگا مراجعه کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *