دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

مدل میز تلفن مدرن و کلاسیک با طراحی شیک و کاربردی

  • زهرا محمد حسنی
  • ۱۰ آبان ۱۴۰۰
  • ۰

میز تلفن در مدل های مختلف و زیبا سلطنتی، مدرن ،فانتزی و غیره وجود دارد و میتواند خیلی به زیبایی دکوراسیون منزل شما علاوه بر کاربرد زیادی که دارد، کمک کند یک مدل میز تلفن زیبا با یک تلفن زیبا که متناسب با آن باشد میتواند منزل شما را شیک تر و مجلل تر کند. در ادامه میتوانید در مورد طراحی میز تلفن های شیک و زیبا بیشتر بدانید.

میزهای تلفن در طرح های متنوع زیادی وجود دارند که بسیار زیبا و کاربردی هستند و کمک می کنند به زیبایی چیدمان منزل شما. قرار دادن یک مدل میز تلفن زیبا و هماهنگ با دکوراسیون داخلی منزل می تواند خیلی موثر باشد.

تصاویر انواع مدل میز تلفن مدرن و کلاسیک

میزهای تلفن در طرح ها و مدلهای متنوع و مدرن، کلاسیک و سلطنتی و از جنس های مختلف چوب فلز ام دی اف و غیره وجود دارند که شما بنا به سلیقه خود می توانید از آنها در منزلتان استفاده کنید تا دکوراسیون زیباتری داشته باشید.

میز تلفن صندلی دار ساده و شیک چوبی

میز مخصوص تلفن را در چیدمان منزلتان قرار دهید. توجه به جزییات در دکوراسیون منزل خیلی اهمیت دارد با قرار دادن یک مدل میز تلفن زیبا و شیک در طرح های متنوعی که وجود دارند و البته متناسب با مبلمان منزلتان می توانید دکوراسیون شیک و زیبایی داشته باشید.

میز تلفن با طرحی زیبا و مدل شیک
میز زیبا برای تلفن متناسب با مبلمان منزل

میز تلفن ساده و چوبی

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

تاثیر میز تلفن در چیدمان منزل

هر چند به خاطر استفاده زیاد از تلفن های بی سیم و کمبود جا در بعضی از منازل از میزهای تلفن کمتر استقبال می شود  و خیلی ها ترجیح می دهند از قفسه ها یا میز کنار تخت برای قرار دادن تلفن استفاده کنند اما خیلی ها علاقه دارند که از میز تلفن های زیبا و شیک در دکوراسیون منزلشان استفاده کنند. تا دکوراسیون را زیباتر سازند

میز تلفن زیبا و شیک و مدرن

میز تلفن زیبا و شیک

میز تلفن صندلی دار شیک

چه نوع میز تلفنی باید انتخاب کنیم

این نکته خیلی مهم است که میز مخصوص تلفن هماهنگ با مبلمان منزلتان انتخاب کنید اگر چیدمان منزل شما کلاسیک است بهتر است نوع میز تلفن که با این سبک همخوانی داشته باشد استفاده کنید و اگر سبک دکوراسیون شما ساده است بهتر است از مدل های ساده تر استفاده کنید

میز تلفن در طرح و مدلی زیبا و شیک

میز کلاسیک تلفن در رنگی زیبا

میز تلفن با طرح سلطنتی

اهمیت تمیزی و مرتب بودن

نظم میزهای تلفن اهمیت زیادی دارد قرار دادن وسایل مختلف مثل خودکار و کاغذ و روزنامه روی میز به نظم و زیبایی دکوراسیون منزل ضربه میزند بهتر است این وسایل در کشو یا کمد قرار بگیرند یا کنار تلفن یک خودکار و دفترچه قرار بگیرد. روی میز مخصوص تلفن می توانید از وسایل دکوری زیبا و کوچک استفاده کنید و اگر دارای طبقه است می توانید از گلدان های کوچک  و یا اشیا تزیینی کوچک نیز استفاده کنید که به زیبایی آن کمک می کند.

میز تلفن در طرحی جدید
طرح زیبا و متنوع میز تلفن همراه با صندلی

مدل میز تلفن مدرن و جدید

میز تلفن مدرن و زیبا

میز تلفن زیبا و مدرن

میز تلفن با طرح و رنگی زیبا و جدید

میز تلفن با طرحی کلاسیک و زیبا

میز تلفن با طرح زیبا و از جنس چوب

مدل میز تلفن زیبا و کمد دار

میز تلفن کلاسیک زیبا و متفاوت

میز تلفن صندلی دار زیبا و مدرن

میز مدرن تلفن صندلی دار در طرحی جدید

میز تلفن از جنس چوب و صندلی دار

مکان های مناسب برای قرار دادن میز تلفن

میز تلفن باید در جای مناسب برای مکالمه تلفنی باشد قرار داده شود جای دنج و البته قابل دسترس مثلا در اتاق خواب روی میز کنار تخت، در آشپز خانه یا در نشیمن در تورفتگی دیوار و کنار مبلمان

میز تلفن در مدل زیبا و مدرن

میز تلفن زیبا و از جنس چوب

مدل میز تلفن مدرن و جدید

مدلهای جدید میز تلفن با طراحی شیک

میز تلفن در منازل علاوه بر جنبه کاربردی آن برای قرار دادن تلفن، در زیباتر شدن دکوراسیون نیز تاثیر زیادی دارد، این وسیله را می توان در جا های مختلف منزل همچون نردیک مبلمان یا میز تلویزیون در سالن پذیرایی و نشیمن، در اتاق خواب و کنار تختخواب، در آشپزخانه به عنوان شلف و همچنین در کنج دیوار ها استفاده کرد، از این رو دسترسی به تلفن نیز در هر زمان به راحتی امکان پذیر است. مدلهای متنوع میز تلویزیون در طراحی های شیک و جدید در بازار موجود هستند که می توانید متناسب با سبک دکوراسیون منزلتان و نیز با توجه به سلیقه خود بهترین طرح میز تلویزیون را انتخاب کرده و در دیزاین خانه تان استفاده نمایید. در اینجا می توانید از جدیدترین مدلهای میز تلویزیون دیدن کنید.

مدلهای متنوع میز تلفن

مدلهای مدرن میز تلفن می توانند دارای جای نشستن و یا به شکل ساده باشند که در اغلب این میز ها، کشو ها و طبقاتی تعبیه شده اند که به منظور قرار دادن وسایل ضروری  و یا دکوری می توانند مورد استفاده قرار گیرند، حال با استفاده از میز تلفن می توانید قسمتی از منزل که قبلا بدون استفاده رها شده بود را به یک نقطه کانونی زیبا و جذاب تبدیل نمایید، در اینجا انواع جدید میزهای تلفن مدرن و شیک را قرار داده ایم که امیدواریم مورد توجهتان قرار گیرند.

طرح شیک میز تلفنطرح زیبای میز تلفنتصاویر انواع میز تلفنمدلی از میز تلفن چوبیمدلی از میز تلفن مدرنجدیدترین مدل میز تلفنمدلی جذاب از میز تلفنمدلی جدید از میز تلفنمدل میز تلفن مدرنمدلی شیک از میز تلفنمدلی زیبا از میز تلفنمدلی از میز تلفنطرح میز تلفنمدل میز تلفن جدید و زیبا

میزهای تلفن علاوه بر وسیله ای کاربردی می توانند موثر باشند در زیبایی دکوراسیون منزل شما، با قرار دادن یک میز تلفن زیبا و شیک و متناسب با مبلمان و همچنین قرار دادن اشیا تزیینی زیبا روی آن در صورت لزوم و نظم و ترتیبی که به آن می دهید و قرار دادن میز برای تلفن در مکان مناسب و در عین حال قابل دسترس در منزل می تواند بسیار زیبا و شیک و کاربردی باشد.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *